Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7500.kr her til ps4,

 

Herregud.. hahah :p

 

Knut: Har du noe erfaring med mikrofoner? Hva tror du om Audio Technica AT2020? Tror det skal være en rimelig safe mikrofon å skaffe seg. Veldig mange podcastere og slikt som bruker denne micen. Man kan også koble den til Playstationen, så det er jo veldig praktisk sånn sett da i og med at det er en USB-mikrofon.

Lenke til kommentar

 

13" vs 15"

Hva ville du valgt?

 

Spiller ingen rolle hva jeg ville valgt. Du må finne ut av dine behov, og komme til en konklusjon. Jeg vet ikke hva du skal bruke datamaskinen til, hvilke krav du stiller og hvor mye penger du har. Begge maskinene er veldig gode. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Spiller ingen rolle hva jeg ville valgt. Du må finne ut av dine behov, og komme til en konklusjon. Jeg vet ikke hva du skal bruke datamaskinen til, hvilke krav du stiller og hvor mye penger du har. Begge maskinene er veldig gode. :)

 

Skal bruke Mac'en til å produsere musikk på og annet bullshit som alt i fra nettsurfing til skolearbeid, osv.

Jeg kunne gjerne likt å vite hva du ville valgt. Om det ikke koster så mye mer for å få 15" så tror jeg nok 15" er den str. jeg vil ha. 13" føles litt lite ut kanskje.

 

Men nå vet du litt hva den skal brukes til. :)

Lenke til kommentar

Og specs, da :p

Ikke spesielt andre specs på mac enn på andre pcer. Men det er prisen som gjør at du får en bedre ytende windows-pc til samme prisen som du ville fått en mac. I tillegg til OSet, da. Men man kan lett legge inn windows på mac. No prob.

Men specs på macbook air, foreksempel, er kjempedårlige, men det er fordi man kan sammenligne den med (intel) ultrabooks.

Alle Samsungs toppmodeller etter Galaxy S2 sliter med lag iforhold til konkurrentene. S2 er faktisk kjappere enn S3 i majoriteten av daglige gjøremål foruten spill.

 

Jeg opplever større ytelsesproblemer selv på Note 3, går en inn i en applikasjon, trykker på hjemknappen og skal åpne en annen så er det ikke bare tregheter men hakkete animasjoner også. Slik er det ikke i telefoner som Galaxy Nexus (Desember 2011) eller Nexus 4 (November 2012)

Hakkete animasjoner er TouchWiz og Android 4.0 sin feil. Sitter med CM 10.1 på 4.2, hakker absolutt ikke like mye som før.

 

Sant det, pc her for ever :D

jo prisen som du sier, pc er bedre til spilling en mac da. Men det vet du sikkert da ;)

 

Skal du selge pc din eller krom, og kjøpe mac er dyrt krom :)

https://www.eplehuset.no/ Maxi driver med musikk som du, maxi produsert mer en deg å bruker pc nei velg pc ikke mac, for pc har du fra før men mac må du kjøpe deg. Hvor får du penger i fra til mac krom??? :)

Mac er også en PC. (PC = Personal Computer)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

 

Skal bruke Mac'en til å produsere musikk på og annet bullshit som alt i fra nettsurfing til skolearbeid, osv.

Jeg kunne gjerne likt å vite hva du ville valgt. Om det ikke koster så mye mer for å få 15" så tror jeg nok 15" er den str. jeg vil ha. 13" føles litt lite ut kanskje.

 

Men nå vet du litt hva den skal brukes til. :)

Gå for 13". Jeg bruker en 12,5" Lenovo X230i og den er perfekt til skolebruk osv. Skjermen er ikke for liten til min bruk, den tar lite plass på pulten og den er lett.

Endret av Slettet-jDflNq
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Gå for 13". Jeg bruker en 12,5" Lenovo X230i og den er perfekt til skolebruk osv. Skjermen er ikke for liten til min bruk, den tar lite plass på pulten og den er lett.

 

Helt perfekt sånn egentlig da? Kunne du evt. ta bilde av PC'en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Krom hvor får du pengene i fra til å kjøpe den mac din da???

 

Jeg selger riggen, joking. :) Pengene jeg får for den går rett i Mac og utstyr til musikken.

Har bare rett og slett mistet "feelingen" og legger derfor opp som gamer. Jeg angrer ikke på kjøpet av et beist av en PC men jeg har bare ikke bruk for den lenger slik jeg hadde før. Å kjøpe den var definitivt ikke dumt men når man finner ut at man ikke ønsker å holde på lenger så er det bare å bli kvitt det mens det fremdeles har "verdi".

 

Har funnet andre ting som interesserer meg mer for å si det enkelt. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...