Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ;) Men er litt spent på om han har lyst til å svare på posten min.

 

Han har svart på den nå :)

 

''ITavisen har på kommentarplass gjentatte ganger forsvart ytringsfriheten, og vi er konsekvente motstandere av alle former for inngripen i lesernes rett til å si hva de mener. Ikke alle moderatorene handlet i samsvar med dette. Legitime meninger ble fjernet, ofte med personlige motsetningforhold som eneste grunnlag.''

 

Bull.SHIT!..

 

Tror ikke noe på at det skjedde en eneste gang at modsa slettet en kommentar fordi man var uenige med den. Nå driver han bare og trekker moderatorne ned i søla. Det er de som har holdt hele sida oppe, og måten han oppfører seg på nå er bare idiotisk og barnslig. Forbanna utakknemlige tulling.

Endret av Kiriev
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm.... er det bare meg eller er det flere som synes Tollpost er trege til å sende ut hentemeldinger på SMS for sendinger. Kjøpte meg litt ting/tang på timesalget til komplett :dribble:.

 

Ja Rune... jeg er her og har jo hatt konto her lenger enn på ITavisen. Kontoen min der ble banna da jeg sa fakta for en ukes tilbake.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Absolutt ;) Men er litt spent på om han har lyst til å svare på posten min.

 

Han har svart på den nå :)

 

''ITavisen har på kommentarplass gjentatte ganger forsvart ytringsfriheten, og vi er konsekvente motstandere av alle former for inngripen i lesernes rett til å si hva de mener. Ikke alle moderatorene handlet i samsvar med dette. Legitime meninger ble fjernet, ofte med personlige motsetningforhold som eneste grunnlag.''

 

Bull.SHIT!..

 

Tror ikke noe på at det skjedde en eneste gang at modsa slettet en kommentar fordi man var uenige med den. Nå driver han bare og trekker moderatorne ned i søla. Det er de som har holdt hele sida oppe, og måten han oppfører seg på nå er bare idiotisk og barnslig. Forbanna utakknemlige tulling.

Det er så mye lettere å skylda på modsa enn å innse sin egen skyld, vettu. ;) Det var vel ikke helt uventa dette.
Lenke til kommentar

Jeg skrev at Hijab ikke er religiøst, men ett kulturelt plagg som er mer en ukultur. Var en mod som ikke har hatt sin dose historieleksjon som ikke vet bedre som hevdet det var personlig mening. Problemet igjen er at mange ikke tørr å si dette høyt grunnet frykten for rasismestempelet. Man må tørre å ta dette opp i samfunnet og ikke akseptere det som religiøst når det er noe helt annet.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Får hive meg på velkomsten til alle gamle IT-Avisen-brukere, som moderator og tidligere administrator på Diskusjon.no. Må innrømme at jeg ikke en gang visste at IT-Avisen hadde eget forum, men så har jeg heller ikke lest IT-Avisen på veldig mange år...

 

Vil oppfordre alle kunnskapsrike brukere til å dele sine kunnskaper også i de andre delene av forumet, og de mindre kunnskapsrike har kanskje noen gode spørsmål som kan bli besvart, og senere være en del av den enorme kunnskapsbasen Diskusjon.no faktisk er blitt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

S

Jeg skrev at Hijab ikke er religiøst, men ett kulturelt plagg som er mer en ukultur. Var en mod som ikke har hatt sin dose historieleksjon som ikke vet bedre som hevdet det var personlig mening. Problemet igjen er at mange ikke tørr å si dette høyt grunnet frykten for rasismestempelet. Man må tørre å ta dette opp i samfunnet og ikke akseptere det som religiøst når det er noe helt annet.

 

Skulle ikke mer til for bli banna nei.

Kan vel være enig det ikke er et religiøst plagg,står ingenting direkte om Hijab i koranen og om at kvinnen trenger tildekke håret sitt, har jeg blitt fortalt av noen av mine muslimske venner.

 

Takker k-ryeng,man kan vel si man blir tatt godt imot på dette forumet :)

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Jeg har også muslimske venner og kjenner også noen som har vært i land med sharia lov. Alle kaller det en ukultur og noe som burde vært forlatt tilbake på 1800 tallet. Plagget ble først innført i forbindelser med kriger. Etter dette ble det adoptert av muslimmer for å kontrollere kvinner og vise at de var mannen sin eiendom mer eller mindre.

 

Jeg sier ikke slikt uten god faglig begrunnelse og det er i det hele tatt utrolig at man aksepterer det som religiøst når det heller er en ukultur.

 

Gleder meg litt helgen og blir artig å kjøre litt DH igjen. Fingeren jeg dro ut av ledd føles noe bedre og kropen er atter i slaget igjen også :).

 

@k-ryeng: Takker og ser at jeg burde vært mer aktiv her i og med at jeg har hatt min konto her i lang tid. Vil nok være mer her og samtidig være på andre fora jeg benytter meg av også.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Yay.... Ekstern USB3 HDD ankommet og andre godsaker. Backup av alle viktige filer nå gitt :). Ikke brukt Lacie HDDer før så artig med nytt. Må få ryddet opp harddiskene i systemet og slettet gammalt ræl.

 

@pms1: Ja, den suger balle. Vondt i rygg er ikke noe godt. Hadde det en gang jeg hadde tryna på alpint og landa rett på ryggen (hadde heldigvis ryggskjold).

De gangene jeg får problemer med ryggen henger jeg meg opp etter arma og svaier lett frem og tilbake. Da får jeg ofte rettet opp feilen :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Rolf: Ryggen er en stor knute blitt. Så den musklen, som er problemet, dytter den ene rygg virvlen, slik at jeg farlig nær prolaps. Har fått stå, gå trene og ligge (for lenge) forbud. Så kan egenlig ikke gjøre en dritt, for alt gjør ting værre. Normalt, så skal du kunne å ligge og la ting fikse seg selv, men ikke her.

 

Og når musklen i ryggen begynner å slippe nå, så står det flere ting i kø, for å skape problemer. Så nå er skuldrene og nakken problemet også.

Lenke til kommentar

Ja, den er verre. Da er det å ta det rolig å la ting roe seg ned. Har vel de gangene jeg har gjort "dumme" ting mer eller mindre banka ting litt ut av posisjon.

 

Får ta deg noe bettenelsesdempende så er ikke ubehaget så stort. Voltaren skal fungere bra.

 

Jeg klarte å dra en finger ut av ledd under sykling i helga som var. Artig stilling på finger da gitt. Poppa på plass, kjørte videre og det var ikke noe godt gitt :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

ibux/paracet er bare smertelindrende. Voltaren er både smertelindrende og betennelsesdempende noe som er en fordel ved skader. Burde vel egentlig få anskaffet meg en pakke, men er reseptbelagt her til lands så må vel ta en prat med en som kan skrive ut en resept. Ikke det at jeg bruker det mye, men vis uhellet er ute så kan jeg i det minste få dempet hevelser og smerter. Hadde en pakke som holdt i over 3 år med det sist gang jeg henta det ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...