Gå til innhold

Synd at ting er slik


LonelyMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er at dette med "Jeg er supersmart og kristen mens dere bare er ateister og steindumme" kommer HVER gang han ikke evner å svare på noe vi spør om. Selvmotsigelser, logiske brister, feil mangler, ja alt vi kommer over blir "bortforklart" med at han er så intelligent og vi er så dumme at vi ikke skjønner en dritt...

 

Mad man rumbling? Looks like it....

 

Som da han begynte å skrive her inne og klarte å proklamere at han, og bare HAN, hadde bevis for guden han trodde på... Da var han ikke så selvutnevnt smart og intelligent og klarte faktisk å innrømme at det var en liten mørkegrå løgn han hadde kommet med, for "bevisene" var at han kunne overtale hvem som helst bare de dro på en båttur med ham..... Og slik har det fortsatt... Har han ikke svar, vel, da rører han sammen en hel haug med liksom intelligent tull i form av enda løsere påstander som mangler enhver hold i virkeligheten og har så mange mangler, logiske brister og overdrivelser, alt sammen gjerne serveret med et par saftige person angrep slik at vedkommende som spør skal glemme at han ikke får svar i det hele tatt....

 

På tide å sette mister lonelyman på ignorer listen for mitt vedkommende... Blir jo ikke akkurat noe savn da man jo allikevel ikke får noe ordentlig svar, bare tull og svada der han selv tror han er super intelligent, men super intelligente vet at gudetro ikke har noe hold i virkeligheten, de skjønner at fantasi ikke kan være beviset på noe som helst, så jeg stiller spørsmål til den selvopphøyde intelligensen til mister lonely as well....

 

Anyway så er han på ignorer listen fra nå av...

Lenke til kommentar

Ingen som har sagt noenting om supersmart. Jeg nevnte ikke engang smart. Jeg har sagt til deg 10 ganger før at du aldri må finne på å sitere mine innlegg, for du siterer hva som er i hodet ditt hver gang og det blir vridd opp ned. Jeg har sagt dette til deg før.

Jeg siterer deg så mye jeg vil jeg lonely.. Ingenting du kan gjøre for å stoppe det. ;)

 

Og det er helt omvendt, for det er du som vrir og vrenger på alle "svar" du gir til alt og alle mens du beskylder alle anddre for det samme..

 

Men slapp av, du skal få ønsket ditt oppfylt da jeg setter deg på ignorert lista mi. Du er rett og slett ikke verdt det hvite i skjermen min...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...