Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] jeg blir overvåket av pst


internet wizard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du først er overvåket og vet det, er vel det aller dummeste du gjør å oppføre deg som om du har noe å skjule.

 

Snakk med advokat om hjelp til innsyn i din sak, og snakk med psykolog om hjelp til å takle den psykiske påkjenningen (for den er reell nok).

jeg tror jeg bare gir opp, pst får bare spionere så mye de vill, jeg er imot overvåkning og føler at det er feil at de bruker ressusjer på meg, men de får bare kose seg med potet gull når de leser innleggene mine på internett... får se om jeg gidder og gå til en advokat.

Lenke til kommentar

Har vært i avhør hos PST før, på grunn av noen at jeg og en kompis bestilte noen kjemikalier fra Polen.

 

Du har ikke noe å være redd for, bare synd du ikke får våpnene dine.

Tror ikke jeg hadde fått noen våpen heller, virker sikkert som en samfunnshater på nettet.

 

Kanskje jeg ikke kan jakte noen gang? Triste greier.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant.

 

Trådstarter har altså stilt spørsmål om modifiseringer av våpen, men så vidt jeg vet ikke gjort noe kriminelt. Det er da greit at han får bekreftet hvorvidt noe er ulovlig eller ei uten at han skal behandles som en kriminell av den grunn.

 

Politiet har jo fortsatt mulighet til å komme på hjemmebesøk for å sjekke om han har gjort omfattende modifikasjoner som f.eks kappet løp til ulovlig lengde etc så er jo det en lett sak for Politiet å avgjøre og en bedre vei å gå mener jeg.

 

Han har også startet en tråd som heter "PST overvåker meg" som man må ha bruker på forumet for å få tilgang til. Hmmmm. Mon tro om det er omfattende samarbeid mellom PST og landets største våpenforum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...