Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Naboen min besøker meg bare for å gå på Facebook.


Anbefalte innlegg

Personen har ikke Internett, og kommer inn bare for å låne dataen. Personen er også frekk i kjeften når den ikke får det helt til på facebook. Bare jeg åpner munnen så sier personen hysj og sier at jeg maser sån. I min egen leilighet. Og personen sier når jeg ler av noe at det ikke er noe å le av. Og når jeg prøver å gi et hint om at personen skal gå ved å si at jeg skal lage middag, sier personen: det bryr eg meg ikkje om.

Endret av snorkeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke vil avvise personen direkte, så kan du..

 

-Blokkere sider via Hosts filen, og si at du ikke aner hva problemet er.

Link

 

..eller..

 

-Starte en AV scan og si at du har fått et stygt facebook virus du har problemer med å bli kvitt.

 

..Det er heller ikke umulig at andre har flere kreative forslag :)

 

:-|

....Er dere naboer? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Om du ikke vil avvise personen direkte, så kan du..

 

-Blokkere sider via Hosts filen, og si at du ikke aner hva problemet er.

Link

 

..eller..

 

-Starte en AV scan og si at du har fått et stygt facebook virus du har problemer med å bli kvitt.

 

..Det er heller ikke umulig at andre har flere kreative forslag :)

 

:-|

....Er dere naboer? :)

 

Har ikke naboer, drepte alle en etter en etter vært som de slapp meg inn for å sjekke Facebook

Lenke til kommentar
Det er ikke tull. Neste gang personen kommer innom skal jeg si at det ikke passer.

Si det heller rett ut hva du mener. At du ikke vil ha besøk fra folk som er uhøflig og ikke har respekt for andre. Å nei, du er ikke uhøflig ved å si det rett ut. Du vil ikke ha besøk av folk som hysjer deg i ditt eget hus og som ikke bryr seg om hva du vil i ditt eget hus. Skal han besøke deg igjen, så får han lære seg vanlig folkeskikk og da kan han besøke deg og ikke FB hvis han kommer innom. Ikke la han få holde på med din datamaskin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...