Gå til innhold

Apple knuste Samsung i retten


Anbefalte innlegg

Dommen står, de kan anke, men det er rimelig usannsynlig at de får reversert den.

De kan nok vri den litt, men det er snakk om små summer etter det jeg har lest.

 

Og dette vet du mye om?

 

Det er en fin artikkel på Groklaw sin side som forklarer i gode detaljer på hvorfor det er større sjangser for at Apple har en mulighet til å tape faktisk med at det er en del ting som ikke holdt mål i rettsaken som var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Groklaw har en agenda ser det ut til, og de taler din sak. Så passende ;)

 

Dette er jo litt kjekt fra androidpolice sin artikkel:

 

As for the whole appeals thing? Don't let anyone tell you that "the verdict doesn't matter." They're wrong. The verdict matters hugely. The jury decided that Samsung infringed and diluted, and those are findings of fact. An appeals court cannot overturn findings of fact unless "no reasonable jury" could have arrived at those conclusions. I'll tell you right now: that's not going to happen (it is exceedingly rare).
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Groklaw har en agenda ser det ut til, og de taler din sak. Så passende ;)

 

Dette er jo litt kjekt fra androidpolice sin artikkel:

 

As for the whole appeals thing? Don't let anyone tell you that "the verdict doesn't matter." They're wrong. The verdict matters hugely. The jury decided that Samsung infringed and diluted, and those are findings of fact. An appeals court cannot overturn findings of fact unless "no reasonable jury" could have arrived at those conclusions. I'll tell you right now: that's not going to happen (it is exceedingly rare).

 

Dem sier kun at saken så langt kan ha noe å si, men dem kommer jo ikke meg noen beviser eller faktaer som sier at dem skulle ha rett i det dem sier.

 

Men igjen, les igjennom Groklaw sin side og les igjennom på hvor mange feil det er i hele rettsaken. Kanskje det vil gå opp et lys for deg på hvorfor vi alle tar det helt med ro når det kommer til denne saken?

Lenke til kommentar

Men igjen, les igjennom Groklaw sin side og les igjennom på hvor mange feil det er i hele rettsaken. Kanskje det vil gå opp et lys for deg på hvorfor vi alle tar det helt med ro når det kommer til denne saken?

Nei nei. Ikke kom med informasjon som faktisk belyser hvor inkompetent saken er ført. For mye bakgrunnsinformasjon blir bare rot og er aldri bra.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men igjen, les igjennom Groklaw sin side og les igjennom på hvor mange feil det er i hele rettsaken. Kanskje det vil gå opp et lys for deg på hvorfor vi alle tar det helt med ro når det kommer til denne saken?

Nei nei. Ikke kom med informasjon som faktisk belyser hvor inkompetent saken er ført. For mye bakgrunnsinformasjon blir bare rot og er aldri bra.

nei for å se saken fra flere synsvinkler er farlig.
Lenke til kommentar
Du anklager alle som poster lenker i mot ditt syn for å poste biased lenker. Men lenkene DU poster som støtter ditt syn (Androidpolice) er HELT ok.
Nettopp, lenker som støtter ditt syn er 'upartiske' og 'balanserte' og motsatt andre veien. Et slikt syn bidrar lite i en diskusjon.

 

Mener man en kilde/bruker tar feil skal en argumentere mot meningen, ikke kilden/brukeren.

 

Men er det ikke nettopp kilden/brukeren du selv angriper her nå? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Groklaw har en agenda ser det ut til, og de taler din sak. Så passende ;)

Hadde du giddet å følge litt med på groklaw.net ville du ha lagt merke til at de ikke er noen fanboys som ensidig støtter et firma. I en sak kan de støtte Oracle. I neste sak kan de være mot Oracle. I en sak kan de være mot Apple for å støtte dem i den neste saken igjen. Ta deg gjerne en tur inn der nå og se at den ferskeste saken handler om Apples kamp mot patenttrollet og ex-grunder Paul Allen fra Microsoft. Gjett hvem de støtter.

Lenke til kommentar

Jeg har lest noe på sidene deres, men har hele tiden hatt en rar fornemmelse, så jeg foretok et søk etter "android groklaw pro" i første omgang for å se om jeg fant noe slikt, da snublet jeg over dette:

Groklaw accused of censorship

Summary: Especially obnoxious is sandboxing, censoring the fact of censorship from the person being censored.

http://www.zdnet.com/blog/open-source/groklaw-accused-of-censorship/7826

 

Interessant lesning, og kommentarene er ikke nådige.

 

Om siden er pro Android, Apple eller Microsoft gir jeg blaffen i, men jeg har en denne rare fornemmelsen når jeg leser artiklene deres.

 

Når det gjelder hvem de støtter av Apple og et patenttroll. . . tja det sier vel seg selv så lenge de er nogenlunde oppegående :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lest noe på sidene deres, men har hele tiden hatt en rar fornemmelse, så jeg foretok et søk etter "android groklaw pro" i første omgang for å se om jeg fant noe slikt, da snublet jeg over dette:

Groklaw accused of censorship

Summary: Especially obnoxious is sandboxing, censoring the fact of censorship from the person being censored.

http://www.zdnet.com...censorship/7826

 

Interessant lesning, og kommentarene er ikke nådige.

 

Om siden er pro Android, Apple eller Microsoft gir jeg blaffen i, men jeg har en denne rare fornemmelsen når jeg leser artiklene deres.

 

Når det gjelder hvem de støtter av Apple og et patenttroll. . . tja det sier vel seg selv så lenge de er nogenlunde oppegående :)

Nå begynner du vel å bli litt i meste laget desperat her. Hva i all verden har dette med Apple saken å gjøre? At groklaw har fjernet noen forummeldinger for noen år siden??? Hvilken "rar fornemmelse" er det du har når du leser artiklene deres?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...