Gå til innhold

Aftenpostens hykleri, dobbeltmoral og lysebrun propaganda avis.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Avisen har publisert ett innlegg fra en norsk politiker. Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette i likhet med andre innlegg de ikke nødvendigvis støtter men som er ett uttrykk for en mening i deler av befolkningen. Dette ser jeg på som utelukkende positivt og som en god måte å avvæpne ekstremister.

 

En annen måte å se det innlegget på er som et mål på temperaturen i det anti multikulturelle Norge. Temperaturen som vises på et termometer er en projeksjon fra et multidimensjonalt dynamisk system som et tall ned på termometeret.

 

Etter denne artiklen kokte det over og vi fikk 22 juli 2011. ABB var en ensom ulv, men han kom fra (brøt ut av) en flokk. Jeg sier ikke at Gjeddes artikkel hadde noe med selve angrepet å gjøre siden det var planlagt i over 9 år.

 

Riv fremskrittspartiet i filler. Nå er det tilbakeskritt til mellomkrigstiden.

 

Det må være ganske trist for noen å se at Norge blir mer og mer multikulturelt, nå også med en muslimsk kulturminister. Da gjenstår det bare å rive Fremskrittspartiet med slike politikere som Tybring Gjedde i filler. Aftenposten bidrar til å fyre opp under fremmedhatet med slike kronikker.

 

Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette ...

 

At avisen publiserer en kronikk er et ganske sterkt signal til det avislesende norske folk. At innlegget godtas som kronikk gir det et ganske sterkt alibi.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avisen har publisert ett innlegg fra en norsk politiker. Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette i likhet med andre innlegg de ikke nødvendigvis støtter men som er ett uttrykk for en mening i deler av befolkningen. Dette ser jeg på som utelukkende positivt og som en god måte å avvæpne ekstremister.

 

En annen måte å se det innlegget på er som et mål på temperaturen i det anti multikulturelle Norge. Temperaturen som vises på et termometer er en projeksjon fra et multidimensjonalt dynamisk system som et tall ned på termometeret.

 

Etter denne artiklen kokte det over og vi fikk 22 juli 2011. ABB var en ensom ulv, men han kom fra (brøt ut av) en flokk. Jeg sier ikke at Gjeddes artikkel hadde noe med selv angrepet å gjøre siden det var planlagt i over 9 år.

 

Riv fremskrittspartiet i filler. Nå er det tilbakeskritt til mellomkrigstiden.

 

Det må være ganske trist for noen å se at norge blir mer og mer multikulturelt, nå også med en muslimsk kulturminister. Da gjenstår det bare å rive Fremskrittspartiet med slike politikere som Tybring Gjedde i filler. Aftenposten bidrar til å fyre opp under fremmedhatet med slike kronikker.

 

Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette ...

 

At avisen publiserer en kronikk er et ganske sterkt signal til det avislesende norske folk. At innlegget godtas som kronikk gir det et ganske sterkt alibi.

 

 

En kronikk er jo et leserinnlegg, alle aviser fråskriver seg ansvaret i frå kronikker, dei kan heller ikkje gå inn og redigere dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Avisen har publisert ett innlegg fra en norsk politiker. Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette i likhet med andre innlegg de ikke nødvendigvis støtter men som er ett uttrykk for en mening i deler av befolkningen. Dette ser jeg på som utelukkende positivt og som en god måte å avvæpne ekstremister.

 

En annen måte å se det innlegget på er som et mål på temperaturen i det anti multikulturelle Norge. Temperaturen som vises på et termometer er en projeksjon fra et multidimensjonalt dynamisk system som et tall ned på termometeret.

 

Etter denne artiklen kokte det over og vi fikk 22 juli 2011. ABB var en ensom ulv, men han kom fra (brøt ut av) en flokk. Jeg sier ikke at Gjeddes artikkel hadde noe med selv angrepet å gjøre siden det var planlagt i over 9 år.

 

Riv fremskrittspartiet i filler. Nå er det tilbakeskritt til mellomkrigstiden.

 

Det må være ganske trist for noen å se at norge blir mer og mer multikulturelt, nå også med en muslimsk kulturminister. Da gjenstår det bare å rive Fremskrittspartiet med slike politikere som Tybring Gjedde i filler. Aftenposten bidrar til å fyre opp under fremmedhatet med slike kronikker.

 

Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette ...

 

At avisen publiserer en kronikk er et ganske sterkt signal til det avislesende norske folk. At innlegget godtas som kronikk gir det et ganske sterkt alibi.

 

 

En kronikk er jo et leserinnlegg, alle aviser fråskriver seg ansvaret i frå kronikker, dei kan heller ikkje gå inn og redigere dem.

 

Nei en kronikk er ikke et vanlig leserinnlegg. Før i tiden betalte noen aviser ganske godt (og noen svært bra) for kronikker. Jeg vet ikke hvordan det er nå og om Aftenposten gjør det.

 

Hadde kronikken vært trykt som et vanlig leserinnlegg, ville det ikke fått den oppmerksomheten det fikk. Mest sannsynlig ingen oppmerksomhet i det hele tatt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

En annen måte å se det innlegget på er som et mål på temperaturen i det anti multikulturelle Norge. Temperaturen som vises på et termometer er en projeksjon fra et multidimensjonalt dynamisk system som et tall ned på termometeret.

 

Etter denne artiklen kokte det over og vi fikk 22 juli 2011. ABB var en ensom ulv, men han kom fra (brøt ut av) en flokk. Jeg sier ikke at Gjeddes artikkel hadde noe med selv angrepet å gjøre siden det var planlagt i over 9 år.

 

Du prøver å insinuere et årsaksforhold mellom denne artiklen og 22. juli. Som er på sitt beste høyst tvilsomt, og det er fullt mulig å være fiendtlig overfor andre kulturer, uten at resultatet er breivik. Men jeg skjønner at Breivik er det perfekte kortet å spille hver gang noen kommer med kulturell og religiøs kritikk. Da er man enten neste Breivik, eller bidrar til å skape neste Breivik? Slik å forstå?

 

Riv fremskrittspartiet i filler. Nå er det tilbakeskritt til mellomkrigstiden.

 

Det må være ganske trist for noen å se at norge blir mer og mer multikulturelt, nå også med en muslimsk kulturminister. Da gjenstår det bare å rive Fremskrittspartiet med slike politikere som Tybring Gjedde i filler. Aftenposten bidrar til å fyre opp under fremmedhatet med slike kronikker.

 

Er ikke villig til å gi deg treff på de haugevis av middelmådige nettsidene du har satt opp. Åpenbart blir ikke fremskrittspartiet revet i fillebiter, fordi det representerer en viss andel av befolkningens holdninger, som skal bli representert i demokratiet. Eller ønsker du ikke at deres stemme skal telle?

 

Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette ...

 

At avisen publiserer en kronikk er et ganske sterkt signal til det avislesende norske folk. At innlegget godtas som kronikk gir det et ganske sterkt alibi.

 

Hvorfor er det et sterkt signal? Hvorfor gir det et sterkt alibi at det godtas som kronikk? Du er klar over at det kom tilsvar til kronikken også, som vil si at Aftenposten publiserte både den kronikken og kritikken av den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du prøver å insinuere et årsaksforhold mellom denne artiklen og 22. juli. Som er på sitt beste høyst tvilsomt, og det er fullt mulig å være fiendtlig overfor andre kulturer, uten at resultatet er breivik.

 

Nei jeg insinuerer ikke et årsaksforhold. Jeg sier noe om en temperaturmåling på det anti multikulturelle Norge. Jeg avfeier et årsaksforhold med at ABBs angrep var planlagt i 9 år. Det er eventuelt du som trekker et årsaksforhold ut av det.

 

Men jeg skjønner at Breivik er det perfekte kortet å spille hver gang noen kommer med kulturell og religiøs kritikk. Da er man enten neste Breivik, eller bidrar til å skape neste Breivik? Slik å forstå?

 

Nå tror jeg neppe en neste Breivk kommer med det første. Mest sannsynlig kommer vel et eventuelt neste angrep fra ytterste venstre som et svar på ABBs handling eller fra muslimer. Mener du at Gjeddes kronikk ikke bidrar til polarisering mellom ulike kulturer? Den er et usmakelig angrep på den rødgrønne regjeringens politikk og det multikulturelle Norge.

 

Er ikke villig til å gi deg treff på de haugevis av middelmådige nettsidene du har satt opp. Åpenbart blir ikke fremskrittspartiet revet i fillebiter, fordi det representerer en viss andel av befolkningens holdninger, som skal bli representert i demokratiet. Eller ønsker du ikke at deres stemme skal telle?

 

Forrige gang du skrev om sidene mine, kunne du ikke uttale deg om kvaliteten på dem. Det kan du nå. Så enten har du lest gjennom dem eller så lyver du.

 

Hvorfor er det et sterkt signal? Hvorfor gir det et sterkt alibi at det godtas som kronikk? Du er klar over at det kom tilsvar til kronikken også, som vil si at Aftenposten publiserte både den kronikken og kritikken av den.

 

Vet du om Aftenposten betaler for kronikker? Gjør de det, har de kjøpt varen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Du prøver å insinuere et årsaksforhold mellom denne artiklen og 22. juli. Som er på sitt beste høyst tvilsomt, og det er fullt mulig å være fiendtlig overfor andre kulturer, uten at resultatet er breivik.

 

Nei jeg insinuerer ikke et årsaksforhold. Jeg sier noe om en temperaturmåling på det anti multikulturelle Norge. Jeg avfeier et årsaksforhold med at ABBs angrep var planlagt i 9 år. Det er eventuelt du som trekker et årsaksforhold ut av det.

 

Det er faktiskt det du gjør når du kommer med "etter denne kronikken kom Breivik", det hjelper lite at du fraskriver det etterpå. Du sier det bidrar til å øke temperaturen, og det ender med Breivik, siden Breivik allerede var så fiendtlig før det, så er kronikken stort sett irrelevant iforhold til Breivik, annet enn at de toucher innpå samme emnene.

 

Men jeg skjønner at Breivik er det perfekte kortet å spille hver gang noen kommer med kulturell og religiøs kritikk. Da er man enten neste Breivik, eller bidrar til å skape neste Breivik? Slik å forstå?

 

Nå tror jeg neppe en neste Breivk kommer med det første. Mes sannsynlig kommer vel et eventuelt neste angrep fra ytterste venstre som et svar på ABbs handling eller fra muslimer. Mener du at Gjeddes kronikk ikke bidrar til polarisering mellom ulike kulturer? Den er et usmakelig angrep på den rødgrønne regjeringens politikk og det multikulturelle Norge.

 

Joda, Gjeddes kronikk bidrar til polarisering mellom kulturer, men så er jeg også under oppfattelsen at det finnes kulturer som er bedre enn andre og man har et ansvar for å bekjempe og kritisere kulturer som ikke går i hop med liberale, frihetsorienterte kulturer.

 

Er ikke villig til å gi deg treff på de haugevis av middelmådige nettsidene du har satt opp. Åpenbart blir ikke fremskrittspartiet revet i fillebiter, fordi det representerer en viss andel av befolkningens holdninger, som skal bli representert i demokratiet. Eller ønsker du ikke at deres stemme skal telle?

 

Forrige gang du skrev om sidene mine, kunne du ikke uttale deg om kvaliteten på dem. Det kan du nå. Så enten har du lest gjennom dem eller så lyver du.

 

Såvidt jeg vet har du opprettet en hel haug med sider dedikert til forskjellige emner, som du drifter selv, fra det jeg ser du har kapasitet til å servere her på forumet av kvalitet, kan umulig sidene holde noe høyere kvalitet. Så det er en kvalifisert antagelse.

 

Hvorfor er det et sterkt signal? Hvorfor gir det et sterkt alibi at det godtas som kronikk? Du er klar over at det kom tilsvar til kronikken også, som vil si at Aftenposten publiserte både den kronikken og kritikken av den.

 

Vet du om Aftenposten betaler for kronikker? Gjør de det, har de kjøpt varen.

 

Vet ikke hvorvidt Aftenposten betaler for kronikker, det tviler jeg egentlig på ettersom det er såpass mange som har et ønske om å komme på trykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er faktiskt det du gjør når du kommer med "etter denne kronikken kom Breivik", det hjelper lite at du fraskriver det etterpå. Du sier det bidrar til å øke temperaturen, og det ender med Breivik, siden Breivik allerede var så fiendtlig før det, så er kronikken stort sett irrelevant iforhold til Breivik, annet enn at de toucher innpå samme emnene.

 

Du er en mester i å vri på det jeg skriver:

 

Da gjenstår det bare å rive Fremskrittspartiet med slike politikere som Tybring Gjedde i filler. Aftenposten bidrar til å fyre opp under fremmedhatet med slike kronikker.

 

ABBs angrep hadde nok kommet uavhengig av Gjeddes kronikk siden det var planlagt lenge før han skrev den. Hans kronikk var etter min mening kun en temperturmåler i den forbindelse.

 

I en annen kontekst bidrar selvsagt hans kronikk til å helle bensin på det anti multikulturelle bålet du må ha sett her inne som moderator. Foreta følgende søk:

 

koranen OR muslim site:diskusjon.no

 

og du får opp tråder som dette:

 

http://www.diskusjon...owtopic=1315685

  1. Imponerer nivået i de trådene deg?
  2. Hvor er de forum medlemmene blitt av etter 22.07.2011?

Joda, Gjeddes kronikk bidrar til polarisering mellom kulturer, men så er jeg også under oppfattelsen at det finnes kulturer som er bedre enn andre og man har et ansvar for å bekjempe og kritisere kulturer som ikke går i hop med liberale, frihetsorienterte kulturer.

 

Og Gjeddes kronikk var egnet til å bekjempe de kulturene? Vet du hvilken jobb Gjedde har hatt? Han er ingen hvem som helst.

 

Før han ble innvalgt på Stortinget jobbet han som underdirektør i Forsvarsdepartementet, i avdelingen for økonomi og styring.

Kilde: http://no.wikipedia...._Tybring-Gjedde (Usikker på kvaliteten av den kilden som vanlig)

 

Såvidt jeg vet har du opprettet en hel haug med sider dedikert til forskjellige emner, som du drifter selv, fra det jeg ser du har kapasitet til å servere her på forumet av kvalitet, kan umulig sidene holde noe høyere kvalitet. Så det er en kvalifisert antagelse.

 

Men Aftenposten og det du skriver holder høy kvalitet? Du vet faktisk ikke forskjell på årsak og virkning. Søk på:

 

granger causality

 

sims causality

 

og du har et sted å begynne. Det er bare en begynnelse kan jeg love deg.

 

Uansett hva Aftenposten, Tybring Gjedde (som stadig viser til det multikulturelle USA), du eller jeg måtte mene, er nok multikulturalismen kommet for å bli og den er på fremmarsj i de fleste land.

 

Dersom du så åpningsseremonien under sommer ol i Londeon, ville du se hvor flekulturelle de fleste landenes tropper var. Og utviklingen og verden går fremover. Ol i London var det første hvor alle tropper hadde kvinnlige deltagere.

 

Det er heller ingen ting som tyder på at en borgelig regjerig vil ha en bedre asyl, innvandrings og integreringspolitikk enn den sittende regjeringen. Snarere tvert imot, siden de med sin skatte og avigftslette vil ha tynnere budsjetter enn den sittende regjeringen.

 

Praktisk politikk koster penger.

 

Opposisjonspolitikk koster ikke penger.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Avisen har publisert ett innlegg fra en norsk politiker. Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette i likhet med andre innlegg de ikke nødvendigvis støtter men som er ett uttrykk for en mening i deler av befolkningen. Dette ser jeg på som utelukkende positivt og som en god måte å avvæpne ekstremister.

 

En annen måte å se det innlegget på er som et mål på temperaturen i det anti multikulturelle Norge. Temperaturen som vises på et termometer er en projeksjon fra et multidimensjonalt dynamisk system som et tall ned på termometeret.

 

Etter denne artiklen kokte det over og vi fikk 22 juli 2011. ABB var en ensom ulv, men han kom fra (brøt ut av) en flokk. Jeg sier ikke at Gjeddes artikkel hadde noe med selve angrepet å gjøre siden det var planlagt i over 9 år.

 

Riv fremskrittspartiet i filler. Nå er det tilbakeskritt til mellomkrigstiden.

 

Det må være ganske trist for noen å se at Norge blir mer og mer multikulturelt, nå også med en muslimsk kulturminister. Da gjenstår det bare å rive Fremskrittspartiet med slike politikere som Tybring Gjedde i filler. Aftenposten bidrar til å fyre opp under fremmedhatet med slike kronikker.

 

Du er uenig i det han skriver, det er ganske sikkert aftenpostens redaktør også, likevel publiserer de dette ...

 

At avisen publiserer en kronikk er et ganske sterkt signal til det avislesende norske folk. At innlegget godtas som kronikk gir det et ganske sterkt alibi.

 

Ja du kan godt betegne det som en temperaturindikator. Skulle det ikke bare mangle at avisen var sitt ansvar bevisst og viste disse indikatorene istedenfor å late som meningene ikke eksisterer?

 

Igjen er det ingenting ved det du skriver som støtter hverken den dramatiske overskriften eller konklusjonene i førsteinnlegget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg forstår godt at jeg har truffet et ømt punk hos noen av dere som bruker Aftenposten som hoved nyhetskilde. Man kritiserer da ikke den bortskjemte ungen ens uten at man tar til motmæle. Så lenge har man pustet i den besteborgerlige luften fra Oslo Vest at man ikke kjenner hvordan den lukter. Svarene arter seg da ofte som generelle synsinger uten å tilføre debatten noe som helst av substans. Typisk i så henseende er:

 

Ja du kan godt betegne det som en temperaturindikator. Skulle det ikke bare mangle at avisen var sitt ansvar bevisst og viste disse indikatorene istedenfor å late som meningene ikke eksisterer?

Igjen er det ingenting ved det du skriver som støtter hverken den dramatiske overskriften eller konklusjonene i førsteinnlegget.

 

Kun generelle karakteristikker uten substans fra en person som sier at min begrunnelse for det jeg skriver er tynn. Så svarer personen kun med generell karakteristikk som er typisk for vedkommende. Og han får selvsagt poeng for sin substansløse post fra personer som verner om samme felles bortskjemte drittunge fra Oslo Vestkant.

 

Slike innelgg er kun egnet til å belaste forumets servere og stjele tid.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Jeg forstår godt at jeg har truffet et ømt punk hos noen av dere som bruker Aftenposten som hoved nyhetskilde. Man kritiserer da ikke den bortskjemte ungen ens uten at man tar til motmæle. Så lenge har man pustet i den besteborgerlige luften fra Oslo Vest at man ikke kjenner hvordan den lukter. Svarene arter seg da ofte som generelle synsinger uten å tilføre debatten noe som helst av substans. Typisk i så henseende er:

 

Ja du kan godt betegne det som en temperaturindikator. Skulle det ikke bare mangle at avisen var sitt ansvar bevisst og viste disse indikatorene istedenfor å late som meningene ikke eksisterer?

Igjen er det ingenting ved det du skriver som støtter hverken den dramatiske overskriften eller konklusjonene i førsteinnlegget.

 

Kun generelle karakteristikker uten substans fra en person som sier at min begrunnelse for det jeg skriver er tynn. Så svarer personen kun med generell karakteristikk som er typisk for vedkommende. Og han får selvsagt poeng for sin substansløse post fra personer som verner om samme felles bortskjemte drittunge fra Oslo Vestkant.

 

Slike innelgg er kun egnet til å belaste forumets servere og stjele tid.

Haha, du er nå artig også da kgun.

 

bortskjemte drittunge fra Oslo Vestkant

 

Hele tråden mangler substans fordi den er bygget på helt tomme påstander som du ikke har klart å underbygge utover relativt drøye sammenligninger som du er helt alene om å se som logiske. Det er åpenbart at du er befinner deg i en lei argumenttørke og derfor har gått over til personkarakteristikker, hvor du igjen blotter det som for meg fremstår som toppen av ett isfjell av bitterhet. At du i tillegg presterer å kritisere meg for å komme med innlegg uten substans blir i bestefall "artig" når du selv har klart å dra slike konklusjoner som i førstepost og overskriften uten å ha noe å underbygge det med utover, "jeg liker ikke innlegget de publiserte".

 

Åtte sider, kgun. Og enda har du ikke klart å legge frem noe overbevisende som underbygger påstandene dine, og som ett siste stikk gikk du plutselig løs på Oslo vest, som forøvrig kanskje avslører hva dette egentlig dreier seg om? På tide å revurdere litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så det å hevde at aftenposten er en lysbrun propaganda avis ikkje er å belaste forumets servere og stjele tid?

Det er derimot relevant, veldig relevant.

 

Det er nok like seriøst og relevant som den kronikken Aftenposten kjøpte eller aksepterte fra Tybring Gjedde. Og så må man for all del ikke glemme Annonsebilagets historie.

 

Det er åpenbart at du er befinner deg i en lei argumenttørke og derfor har gått over til personkarakteristikker, hvor du igjen blotter det som for meg fremstår som toppen av ett isfjell av bitterhet.

 

Og du evner åpenbart ikke å se ironien i det jeg skriver :dribble:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Så det å hevde at aftenposten er en lysbrun propaganda avis ikkje er å belaste forumets servere og stjele tid? Det er derimot relevant, veldig relevant.
Det er nok like seriøst og relevant som den kronikken Aftenposten kjøpte eller aksepterte fra Tybring Gjedde. Og så må man for all del ikke glemme Annonsebilagets historie.
Det er åpenbart at du er befinner deg i en lei argumenttørke og derfor har gått over til personkarakteristikker, hvor du igjen blotter det som for meg fremstår som toppen av ett isfjell av bitterhet.
Og du evner åpenbart ikke å se ironien i det jeg skriver :dribble:

 

 

Så du inrømmer at du senker deg ned på Aftenposten sitt nivå?

Er ikkje det for deg et nederlag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Så det å hevde at aftenposten er en lysbrun propaganda avis ikkje er å belaste forumets servere og stjele tid? Det er derimot relevant, veldig relevant.
Det er nok like seriøst og relevant som den kronikken Aftenposten kjøpte eller aksepterte fra Tybring Gjedde. Og så må man for all del ikke glemme Annonsebilagets historie.
Det er åpenbart at du er befinner deg i en lei argumenttørke og derfor har gått over til personkarakteristikker, hvor du igjen blotter det som for meg fremstår som toppen av ett isfjell av bitterhet.
Og du evner åpenbart ikke å se ironien i det jeg skriver :dribble:

 

 

Så du inrømmer at du senker deg ned på Aftenposten sitt nivå?

Er ikkje det for deg et nederlag?

 

Snarere tvert imot, noen ganger kan ironi være det beste argumentet.

 

Lady Nancy Astor: Winston, if you were my husband, I'd poison your tea.

Churchill: Nancy, if I were your husband, I'd drink it.

Winston Churchill

 

Hva sier det ironiske og galgenhumoristiske utsagnet deg?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Så det å hevde at aftenposten er en lysbrun propaganda avis ikkje er å belaste forumets servere og stjele tid? Det er derimot relevant, veldig relevant.
Det er nok like seriøst og relevant som den kronikken Aftenposten kjøpte eller aksepterte fra Tybring Gjedde. Og så må man for all del ikke glemme Annonsebilagets historie.
Det er åpenbart at du er befinner deg i en lei argumenttørke og derfor har gått over til personkarakteristikker, hvor du igjen blotter det som for meg fremstår som toppen av ett isfjell av bitterhet.
Og du evner åpenbart ikke å se ironien i det jeg skriver :dribble:

 

 

Så du inrømmer at du senker deg ned på Aftenposten sitt nivå?

Er ikkje det for deg et nederlag?

 

Snarere tvert imot, noen ganger kan ironi være det beste argumentet.

 

Lady Nancy Astor: Winston, if you were my husband, I'd poison your tea.

Churchill: Nancy, if I were your husband, I'd drink it.

Winston Churchill

 

Hva sier det ironiske og galgenhumoristiske utsagnet deg?

 

 

Veldig mye konstruktivt i forhold til en 8 siders tråd uten noe fast om Aftenposten og din formening om den, som det ikkje virker som om noen deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Veldig mye konstruktivt i forhold til en 8 siders tråd uten noe fast om Aftenposten og din formening om den, som det ikkje virker som om noen deler.

 

Da får du lese gjennom tråden og se hvem som har bidratt til at den har blitt 8 sider lang.

 

For øvrig er det interessant at søket

 

Antony Beevor Hitler Quisling

 

ikke bringer opp en eneste nyhet fra de tre store norske hovedstadsavisene.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Veldig mye konstruktivt i forhold til en 8 siders tråd uten noe fast om Aftenposten og din formening om den, som det ikkje virker som om noen deler.

 

Da får du lese gjennom tråden og se hvem som har bidratt til at den har blitt 8 sider lang.

 

For øvrig er det interessant at søket

 

Antony Beevor Hitler Quisling

 

ikke bringer opp en eneste nyhet fra de tre store norske hovedstadsavisene.

 

Må sei eg er sjokert over at det ikkje bringer opp en einaste nyhet.. steike mi tid, ikkje står det om han Antony Beevor Hitler Quisling og ikkje fekk du posta det verdensomspennande inlegget ditt som kom til og revelusjonere heile verden minst 4 ganger, aviser er noe dritt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Må sei eg er sjokert over at det ikkje bringer opp en einaste nyhet.. steike mi tid, ikkje står det om han Antony Beevor Hitler Quisling og ikkje fekk du posta det verdensomspennande inlegget ditt som kom til og revelusjonere heile verden minst 4 ganger, aviser er noe dritt.

 

:rofl:

 

Så glimrende svart at du får poeng selv om jeg kjenner brådden i storetåa.

 

Ved til stadighet å gjenta det jeg poster, bidrar du også sterkt til at antall sider vokser fort. Q.E.D.

Lenke til kommentar

Så det å hevde at aftenposten er en lysbrun propaganda avis ikkje er å belaste forumets servere og stjele tid?

Det er derimot relevant, veldig relevant.

 

Det er nok like seriøst og relevant som den kronikken Aftenposten kjøpte eller aksepterte fra Tybring Gjedde. Og så må man for all del ikke glemme Annonsebilagets historie.

 

Det er åpenbart at du er befinner deg i en lei argumenttørke og derfor har gått over til personkarakteristikker, hvor du igjen blotter det som for meg fremstår som toppen av ett isfjell av bitterhet.

 

Og du evner åpenbart ikke å se ironien i det jeg skriver :dribble:

 

utdyp gjerne.

 

Har du i det hele tatt tenkt til å argumentere for påstandene dine eller er du mer interessert i en tom debatt om ingenting?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har du lest hele tråden og sette hvordan den har utviklet seg? Jeg venter fortsatt på en definisjon av røverhistorier etc.

 

Du kan jo begynne med å tilføre noe annet enn farget støy.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...