Gå til innhold

Aftenpostens hykleri, dobbeltmoral og lysebrun propaganda avis.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Tja, legger meg sjeldent ned i spekulative større tråder pga tidskonsumet det blir, når eg engasjerer meg i en tråd er det ofte spontant og der og da, er egentlig ganske randomly rundt her på forumet, men kven veit, plutselig er eg litt der også.

 

Så du mener denne tråden er bedre?

 

Det hadde vært fint å få dine synspunkter i den tråden. Du har fått flere poeng fra meg enn du aner. Jeg vet ikke om du hadde fått poeng i den tråden.

 

Eg diskuterer ikkje for å få "poeng" eg diskuterer for å fronte meningen min.

 

Dessuten, så ligger litt av det i signaturen min.

 

"Eg er bedre en deg"

 

Det står der av en grunn.

 

Da er vi like, hadde jeg diskutert for å få poeng her inne hadde jeg forlatt forumet for lengst. Du kan jo se hvor mange poeng enkelter fikk i den omtalte

 

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER! [diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

 

tråden. Jeg lenker som regel ikke til den tråden.

 

"Eg er bedre en deg"

 

Men jeg har større gummistøvler enn deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, legger meg sjeldent ned i spekulative større tråder pga tidskonsumet det blir, når eg engasjerer meg i en tråd er det ofte spontant og der og da, er egentlig ganske randomly rundt her på forumet, men kven veit, plutselig er eg litt der også.

 

Så du mener denne tråden er bedre?

 

Det hadde vært fint å få dine synspunkter i den tråden. Du har fått flere poeng fra meg enn du aner. Jeg vet ikke om du hadde fått poeng i den tråden.

 

Eg diskuterer ikkje for å få "poeng" eg diskuterer for å fronte meningen min.

 

Dessuten, så ligger litt av det i signaturen min.

 

"Eg er bedre en deg"

 

Det står der av en grunn.

 

Da er vi like, hadde jeg diskutert for å få poeng her inne hadde jeg forlatt forumet for lengst. Du kan jo se hvor mange poeng enkelter fikk i den omtalte

 

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER! [diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

 

tråden. Jeg lenker som regel ikke til den tråden.

 

"Eg er bedre en deg"

 

Men jeg har større gummistøvler enn deg.

 

For å være ærlig så skjønner eg ikkje ka du ønsker at eg skal gjøre med trådene du viser til.

 

Eg er en rasjonell person, eg godtar mye av det offentligheten kommer fram med, fordi at det stort sett er bygd på sannheten, som alle andre sannheter som kommer i fra en subjektiv part er den "pynta litt på"

Men konspirasjonsteorier er ofte basert på piss.

 

Eg forstår ikkje om du ønsker eg skal engasjere meg i trådene på noen som helst slags måte, eg kan ikkje forstå kordan eg har gått inn i temaet rundt at Israel er det nye Nazi-tyskland eller kor vidt eg har skutt etter poenger.

 

Det er nok noke eg har gått glipp av her føler eg.

 

 

Men gummistøvler veier ikkje opp for min totale dominanse her i verden.

Lenke til kommentar

Påstander er det nok av her inne. Nå siden en moderator og en forum veileder blander seg inn, tar jeg med en pause. Jeg vet hvem som har virkemidlene.

Vel, når paranoian over autoritetsmisbruk tar over her også, så vitner det endel om å trekke konklusjoner basert på lite informasjon. Kanskje det kan forklare endel av problemene dine med aftenposten og hvordan du tillegger de lysebrune intensjoner og agenda?

Endret av Rampage
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, når paranoian over autoritetsmisbruk tar over her også, ...

 

Jeg føler meg ikke paranoid, men tar tabletter for blodtrykket. På grunn av den siste opplysningene ønsker jeg meg et harder kjør fra deg. Lykke til med de videre saks og faktaopplysningene.

 

Når kgun ikke liker aftenposten, så gir det meg enda bedre grunn til å lese den, og like den. :)

 

Og der finner du avis eller bevis?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Noe nytt fra BI professor nå i dagsnytt 18.00 nyhetene på NrK2 som jeg nok er ganske enig i.

 

Om 20 år vil papiraviser bare finnes på museer.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Vel, når paranoian over autoritetsmisbruk tar over her også, ...

 

Jeg føler meg ikke paranoid, men tar tabletter for blodtrykket. På grunn av den siste opplysningene ønsker jeg meg et harder kjør fra deg. Lykke til med de videre saks og faktaopplysningene.

 

Mulig du ikke føler deg paranoid, men i dette tilfelle så er det en irrasjonell frykt for forfølgelse som ikke gjenspeiles i faktiske forhold.

 

Noe nytt fra BI professor nå i dagsnytt 18.00 nyhetene på NrK2 som jeg nok er ganske enig i.

 

Om 20 år vil papiraviser bare finnes på museer.

 

Det kommer nok ann på hvorvidt statsstøtten opprettholdes, men generelt så vil avisen som format marginaliseres over tid og stort sett utraderes, ihvertfall som et massemedium slik vi kjenner de store idag. Det som er mer sannsynlig er vel kanskje at vi begynner å se tydeligere parti eller ideologi-tilkoblinger igjen, slik at man har et ganske bestemt publikum man appellerer til.

 

Det har dog ikke kvalitet som er den viktigste faktoren der, men nye medier (internett, tv-dominans) og nye brukermønster. Aviser er ment til å formidle nyheter, og avisene er på etterskudd takket være tv og internett. Det er også stort sett enklere med tilgang og finne nyheter på nett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, når paranoian over autoritetsmisbruk tar over her også, ...

 

Jeg føler meg ikke paranoid, men tar tabletter for blodtrykket. På grunn av den siste opplysningene ønsker jeg meg et harder kjør fra deg. Lykke til med de videre saks og faktaopplysningene.

 

Mulig du ikke føler deg paranoid, men i dette tilfelle så er det en irrasjonell frykt for forfølgelse som ikke gjenspeiles i faktiske forhold.

 

Slutt med dine projeksjoner om mine grunner.

 

Det kommer nok ann på hvorvidt statsstøtten opprettholdes, men generelt så vil avisen som format marginaliseres over tid og stort sett utraderes, ihvertfall som et massemedium slik vi kjenner de store idag.

 

Se for øvrig:

 

Avisene dør før 2025

 

Norske papiraviser dør i 2020

Lenke til kommentar

Vel, når paranoian over autoritetsmisbruk tar over her også, ...

 

Jeg føler meg ikke paranoid, men tar tabletter for blodtrykket. På grunn av den siste opplysningene ønsker jeg meg et harder kjør fra deg. Lykke til med de videre saks og faktaopplysningene.

 

Mulig du ikke føler deg paranoid, men i dette tilfelle så er det en irrasjonell frykt for forfølgelse som ikke gjenspeiles i faktiske forhold.

 

Slutt med dine projeksjoner om mine grunner.

 

Hvis du slutter med sleivspark om moderatorstillingen min til enhver tid, så ville jeg ikke hatt behovet for det.

Lenke til kommentar

Når kgun ikke liker aftenposten, så gir det meg enda bedre grunn til å lese den, og like den. :)

 

Og der finner du avis eller bevis?

Jeg har da likt den avisen lenge jeg. Men nå liker jeg den enda bedre! :)

 

 

Noe nytt fra BI professor nå i dagsnytt 18.00 nyhetene på NrK2 som jeg nok er ganske enig i.

 

Om 20 år vil papiraviser bare finnes på museer.

Det sa man om radio også, når TV kom...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, når paranoian over autoritetsmisbruk tar over her også, ...

 

Jeg føler meg ikke paranoid, men tar tabletter for blodtrykket. På grunn av den siste opplysningene ønsker jeg meg et harder kjør fra deg. Lykke til med de videre saks og faktaopplysningene.

 

Mulig du ikke føler deg paranoid, men i dette tilfelle så er det en irrasjonell frykt for forfølgelse som ikke gjenspeiles i faktiske forhold.

 

Slutt med dine projeksjoner om mine grunner.

 

Hvis du slutter med sleivspark om moderatorstillingen min til enhver tid, så ville jeg ikke hatt behovet for det.

 

Det bør du vel kanskje trekke inn når jeg nevner din moderatorstilling.

 

Når kgun ikke liker aftenposten, så gir det meg enda bedre grunn til å lese den, og like den. :)

 

Og der finner du avis eller bevis?

Jeg har da likt den avisen lenge jeg. Men nå liker jeg den enda bedre! :)

 

Fint at du bruker tid på den avisen fremfor det liberalistiske tøvet du klipper og limer fra nettet. Av to onder velger man det minste.

Lenke til kommentar

 

Fint at du bruker tid på den avisen fremfor det liberalistiske tøvet du klipper og limer fra nettet. Av to onder velger man det minste.

Leser da oppland arbeiderblad også, jeg...

Nå har du jo heller ikke noen gode argumenter mot det liberalistiske stoffet jeg kommer over på nettet da, så du har jo ikke så mye du skulle sagt...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå har du jo heller ikke noen gode argumenter mot det liberalistiske stoffet jeg kommer over på nettet da, så du har jo ikke så mye du skulle sagt...

 

Å, den videon med Hayek vs. Keynes med overskrift om å kalle Keynes facist kommenterte jeg med en linje. En linje holdeer lenge. Ett ord hadde vært nok. Svada.

 

I tillegg til de to bloggpostene som du lenket til. Husker du at jeg fant det så useriøst at jeg ikke ville lese ytterliger poster fra deg med stoff fra den bloggeren?

 

Jeg kunne nok nevent flere. Og når du kommer drassende med Milton Friedmane er vel dette :roll: kommentar nok. Jeg kjenner hans teorier ganske godt. Jeg lurer sterkt på om noen som skriver på dette forumet kjenner Friedman bedre.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei, eg er bare generelt bedre en folk flest.

 

Da gjentar jeg dette

Du legger inn saker med innhold som er nesten så konspirasjonsteoretisk patetisk at dem som benekter holocaust og mener at jøder styrer underverdenen blir sjåande ut som det store norske lekiskon.

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1454405&view=findpost&p=19651263

 

og regner med at du ikke har noe problem med å feie holocaust benektere og jøde hatere ut fra dette forumet med halen mellom beina.

 

Det er vel det minste man kan forvente av en som hevder at han selv er

 

generelt bedre en folk flest.
Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så... Hahahahahahahaha

 

Latter kan noen gang være det beste argumentet.

 

1. Bakgrunn

Denne:

Kronikk i Aftenposten == Annonsebilaget!

tråden og de kommentarer som er gitt der er grunnen til at jeg starter denne tråden. Overskriften er kraftig og leseren får selv vurdere om jeg har dekning for overskriften.

2. Hykleri - Aftenposten stikker kniven inn og vrir om når man ligger nede.

Spør mine barn om hvordan deres pappa ble møtt av Aftenposten og borgerlige politikere etter en skilsmisse.

Simon Flem Devold slutter i Aftenposten.

Nå er det slutt. Fredag ble det kjent at han slutter med den ukentlige spalten På Skråss i Aftenposten. I denne spalten har barn, og noen ganger voksne, fortalt om livene sine. Vanskelige spørsmål er blitt stilt, og Simon har svart etter beste evne

Personlig har jeg ingen ting i mot Devold som jeg opplever som en varm og lun mann som sikkert har betydd mye for barn og voksne. Det er nok et savn for mange at han slutter.

Det som får meg til å skrive dette er hvordan Aftenposten opptrer i andre sammenhenger når det gjelder barn. Jeg ble i 1990 skilt med fire barn. Jeg jobbet den gang i Norges Bank med en vanlig økonom lønn. Det var den gang knallhardt økonomisk å bli skilt med så mange barn og som økonomi i Norges Bank skrev jeg en artikkel med overskriften.

Skilte foreldres økonomi og barnas beste.

En annen økonom med doktor grad i økonomi syntes artiklen var så glimrende at han sendte den til sin kone som jobbet i familedepartementet. Hun sa artiklen var meget bra. Jeg sendte den korte artiklen til Aftenposten som sa at jeg skulle få den inn om jeg kortet den ned til 40 linjer. Med eksakt 40 linjer og en tabell med utfyllende kommentarer sendte jeg den reviderte artiklen til Aftenposten. Den viste en tabell med tre kolonner, en på 200 000, en på 400 000 og en på 600 000 i bruttoinntekt. Den viste hvor mye en skilt mor / far satt igjen med etter at skatt i klasse I (som enslig skilt foreldre) etter at skatt og barnebidrag var betalt. Jeg mener det var 180 000 på en bruttoinntekt på kroner 600 000. En måned hadde jeg utbetalt litt over 3 500 kroner med et månedskort på toget som kostet 2500 per måned er det 1000 kroner til annet livsopphjold. Jeg tok min sønn i hånden og gikk opp på sosilakontoret i Asker, viste lønnslippen og spurte hva jeg skulle leve av.

Kom deg ut herfra, du har intet her å gjøre var svaret jeg fikk.

Artiklen ble aldri publisert og jeg fikk aldri noe nytt svar fra Aftenposten.

Siden har jeg aldri kjøpt et nummer av Aftenposten, leser ikke artikler på nettet uten at det er helt nødvendig for å være orientert om en sak. Jeg har også kalt avisen

Annonsebilaget.

3. Lysebrun propaganda avis.

De ordene vil noen være enige i at jeg har dekning for etter Christian Tybring-Gjeddes kronikk i Aftenposten.

4. Aftenposten elle annonsebilaget nå også kjent som avisen som stikker kniven inn og vrir om når man ligger nede.

"Backfire" er et godt ord på engelsk. Vi får bare håpe at dette slår tilbake på dem selv.

Lenge leve pressefriheten, om budskapet er spiselig for aftenposten.

Det er skrevet i Rødt. Man kunne blitt revolusjoær av mindre. Jeg kunne også supplert med ting jeg opplevde av det jeg oppfatter som Høyre folk på min tidligere arbeidsplass, men lar det ligge her.

 

På fredag hadde Verden Gang papirutgaven en forsideartikkel om å satse på barna. Jeg kjøper nok ikke den avisen om de nå har overtatt den politiske reklamen. Praksis ser ikke ut til å stemme med budsdkapet når det kommer fra de to nevnte aviser.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...