Gå til innhold

Neste Command & Conquer har ingen historiedel (PC)


Anbefalte innlegg

"Generals 2 kommer til å kreve nettilgang, og hver spiller kommer til å ha sin egen konto som stiger i nivå etter hvert som motstandere overvinnes."

 

Akkurat sin C&C4 du må antageligvis levle opp for å få nye units akkurat som C&C4. fuck EA som ruinerer et av mine favoritt spill serier. blir det red alert 4 så kan jeg bare tippe at det samme vil skje med det også....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det ikke kjøpt av meg.

Foretrekker historiedrevet spill.

 

Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst

Skulle da tro at de med enda større sosial angst låste seg inn alene med singleplayer? ;)

 

Var en flåsete kommentar til en enda mer flåsete ytring fra Dzeni eller hva han nå bruker

Lenke til kommentar

E-sport? Latterlig å kalle noe som helst det en person sitter fremfor en PC/TV i flere timer og spiller for "sport".

 

Dette spillet kommer til å floppe så det holder.

 

Jekk deg ned noen hakk du nå. E-sport er et legitim uttrykk for å beskrive konkurranse innenfor spill. Belive it or not krever spill(ikke alle) ferdigheter og trening som med fysiske idretter. Gaming blir mer og mer populært rundt om kring i verden og det er ikke kun nerder som spiller rollespill som faller innenfor denne kategorien. Fler og fler casuals spiller og E-sport blir mer og mer populært. I Sør-Korea er E-sport like stort som fotball her i Norge, det finnes TV kanaler som sender E-sport innhold 24 timer i døgnet og det arrangeres konkurranser innenfor spill over hele verden med millionbeløp i pottene.

 

E-sport er ikke grunnen til at spillet kommer til å floppe, se på Starcraft som er lagd for E-sport. Hvis spillet flopper er EA grunnen.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Når de kutter historiebiten sparer de masse penger. Så enkelt er det med den saken. 99,9% av spilletiden er uansett tilbrakt i spillmotoren. Like greit å lage en bra motor.

Strengt tatt er vel all tiden tilbrakt i spillemotoren. Mener du at vi kunne droppet historie fra alle spill som også tilbyr multiplayer da eller? Jeg følger ikke helt logikken din?

Lenke til kommentar

E-sport dannes av folks ønske om det. Det har vært tilfellet med alle populære spill som CS/Starcraft.

 

Man lager ikke et spill og automatisk sier at det er et e-sportspill slik EA har gjort her.

 

Sporten dannes rundt populæriteten av et spill, siden det da ligger prestisje i å være god i spillet. Når personer blir såpass gode at de vekker oppsikt gir dette rom for sponsorer osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...