Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. :)

dakar liten,,, kan du ikke sitte der å campe lenger....drepe stakart uskyldige noobs(som megselv:( ) uten å skitne til hendene dine..

Lenke til kommentar

Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. :)

dakar liten,,, kan du ikke sitte der å campe lenger....drepe stakart uskyldige noobs(som megselv:( ) uten å skitne til hendene dine..

 

En render distance på 700m gjør det f.eks. ekstremt vanskelig å scoute områder eller finne crashed helis. Det ødelegger også en stor del av opplevelsen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må takke Kim for først å skyte meg, men der etter bandasjere meg, gi meg blod, drage meg til sikkerhet og der etter ofre seg for å redde meg.

:)

Hahaha, var morsomt. skøt zombies som kom opp trappa og fikk litt panikk da jeg så en player med våpen. Fikk så dårlig samvittighet.

 

Det har blitt en god del morsomme episoder i Cherno og Elektro idag. Morsomt for oss uten våpen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når var dette?

 

Det var han som sprang opp trappen med ett Crowbar etter du ha skutt meg.

 

Må takke Kim for først å skyte meg, men der etter bandasjere meg, gi meg blod, drage meg til sikkerhet og der etter ofre seg for å redde meg.

:)

Hahaha, var morsomt. skøt zombies som kom opp trappa og fikk litt panikk da jeg så en player med våpen. Fikk så dårlig samvittighet.

 

Det har blitt en god del morsomme episoder i Cherno og Elektro idag. Morsomt for oss uten våpen

 

Der kom en person rett etter du døde, og drap meg og. :hm:

Endret av OkaBall
Lenke til kommentar

spillet hang seg i det jeg begynte å skyte, prøvde å logge inn igjen 2 ganger. første gang ble jeg kicka av battleye og det hang seg igjen etter det. :/

 

Ble mye zombier i området etter salve med fn fal :(

Hadde deg midt i iron sights også.

 

PS. GAZen er borte ;)

Lenke til kommentar

Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. :)

 

Hei, vi har ikke endret draw distance på serversida, den er fortsatt 1200 meter. Dette skyldes nok dårlig vær der du var :)

Lenke til kommentar

Haha hvem var det som stalka meg i 10min i et tårn?

 

Edit: Whaat, jeg alt tabba og var død når jeg var ferdig å skrive innlegget her :(

Satt du i tårnet på brannstasjonen?

 

Haha, jeg satt i branntårnet, så var det en eller annen trønder som sa at han så meg jævlig lett. Så kom en fyr med øks opp, men han gikk ned igjen, også var det en med pistol som sikta på meg i 10 min mens jeg lå nede. Etter han dro så kom en bandit inn, og han skjøt meg 3 ganger, men jeg overlevde!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...