b00n Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Kjempe kjekt og miste backpack hver gang en skifter fra og til bandit skin ja... opplevde det selv 3 ganger i dag/går kvell. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) fult av folk i elektro nå! kom å bli med Endret 6. september 2012 av whipslash Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Fikk tatt 2 stk oppe i åsen over Elektro. fun times Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Drepte endel folk i Elektro for en goood stund siden, regner med at likene fortsatt er der dog. MEN var en fyr i Ghillie Suit i den nordlige firestationen som disconectet med en gang jeg skjøt på han. Min klokke var da 20.05. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Angående all den skytingen, synd det egentlig er slik her.. Denne fyren sier egentlig alt dette ganske bra. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Går ikke an å klikke på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 bare kopiere bildelinken og paste inn i addressebaren. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Angående all den skytingen, synd det egentlig er slik her.. Denne fyren sier egentlig alt dette ganske bra. Gå på teamspeak og spør om hjelp. Det er ofte ganske vennlige folk på teamspeaken som sikkert vil hjelpe deg med litt gear hvis du oppfører deg bra. Selv har jeg hjulpet mange der. 3 Lenke til kommentar
Django Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Server oppdatert: kjører DayZ (1.7.2.6) og Arma 2 OA Beta patch (96584) Les mer: http://ourforums.net/threads/all-dayz-servers-updated-1-7-2-6-newest-beta.128/ 1 Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Server oppdatert: kjører DayZ (1.7.2.6) og Arma 2 OA Beta patch (96584) Les mer: http://ourforums.net...ewest-beta.128/ najs Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Fikk endelig en kompis til å gi meg blod etter gårsdagens nær-døden opplevelse oppe i åsen over Elektro kjekt med farger igjen! hahaha Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Er det flere som sliter med og logge inn på nr2? kommer inn på eneren men på nr 2 får jeg setup complete please wait. Det får da være grenser på hvor lenge man skal vente. Kozmo. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Noen som har problemer med saved gear? Mistet alt gearet mitt i 2 av mine biler og telt. Der forsvant: NWgoogles, AS50, 2xGhuilisuits, 1xcamo, DMR, 1 Cayote Backpack, alle jerrycans, osv, osv........ Har mistet så altfor mye gear på grunn av bugs...... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Kan se ut som div kjøretøy o.l. ble resatt når serveren ble oppdatert. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Jeg hadde stuffet etter serveren ble oppdatert, det er først etter den siste restarten (klokka 18.00) at jeg mistet alt gearet. Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Noen admin som kan forklare hvorfor mange ikke kommer inn. virker som de som var døde før server update ikke kommer inn, Kozmo Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Noen admin som kan forklare hvorfor mange ikke kommer inn. virker som de som var døde før server update ikke kommer inn, Kozmo Xstasy ser på saken. Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Noen admin som kan forklare hvorfor mange ikke kommer inn. virker som de som var døde før server update ikke kommer inn, Kozmo Xstasy ser på saken. Takk takk. Kjedelig og vente Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Noen som har funnet seg en ny ATV? Helt nord-vest ved låven med fuel-tank, oppe i den bratteste fjellkanten med den feiteste skogen. Noe annet som er spesielt er at alle ny-spawnede kjøretøy er i tipp-topp stand, bortsett fra fuel. Er også umulig å fylle opp helikopteret som står på brannstasjon-taket i Cherno. Endret 7. september 2012 av fluks1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Er det flere som sliter med og logge inn på nr2? kommer inn på eneren men på nr 2 får jeg setup complete please wait. Det får da være grenser på hvor lenge man skal vente. Kozmo. Jeg sliter også. Kommer greit inn på eneren, men prøver å unngå den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg