b00n Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Nei, var ikke suv'en sleten russer kjerre. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Spiller med navnet Eivind skøyt broren min, og fikk tilbakebetalt samme leksa med noen 10-15 skudd fra M16 rifla mi igjengjeld Takk for alt utstyret og muligens din bil jeg fant rett etterpå ? hehe Sukk............. Du må være den heldigste personen i verden.... Var 100% sikker på at jeg fikk headshot på deg (skjøt deg først før jeg tømte resten av magasinet i broren din), men til min store overraskelse døde du ikke................. Like før jeg flippet hele pulten min rundt i frustrasjon. Løp opp igjen og fant endel av gearet mitt, så jeg overlever.. og nei gidder ikke å bruke suven når jeg drev og tullet rundt Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Og der ble -Hyd sprengt til himmels! sånn går det når du ødlegger Rakketå vår! (GAZen) Takk for alt utstyr hehe Edit: faen der sa bilen POFF og vi daua. guuurh.. DayZ life for yah Endret 3. september 2012 av Qvistha Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) HEHEHE! Edit: Sukk... Haha! Jeg traff den kanskje litt likevel? WHat uP med det lzm? Endret 3. september 2012 av Hyd Lenke til kommentar
b00n Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Faeeen... Hvem sprengte bilen våres ? Med oss inni Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Faeeen... Hvem sprengte bilen våres ? Med oss inni Den samme som dere drepte. ehehehe. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Dumme rednecks i pick up truck synd dere ikke devva på første salva mi Edit: Haha.. fikk rappa til meg trucken.. Endret 3. september 2012 av b00n Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II). Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II). Flott med ny server, hvertfall med Lingor. Men hadde det ikke vært greit å få fiksa de barnesykdommene som er på 1 og 2 først? Endret 3. september 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II). Flott med ny server, hvertfall med Lingor. Men hadde det ikke vært greit å få fiksa de barnesykdommene som er på 1 og 2 først? Ser poenget ditt. Saken er vel den at vi arbeider litt utifra innfallsmetoden - vi gjør tross alt dette for moro. Når det er sagt, vi kommer ikke til å slutte med å jobbe med de bugsene som er i spillet. Serverversjonen er den samme, det samme er bugsene. Endret 3. september 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Sitter i LFG på teamspeak, så si ifra vist noen vil teame opp nå Edit: "Spille sammen - PC" Riiight... Endret 3. september 2012 av Korka Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Noen snillinger i elektro som kan gi meg blod i kirka? har blod selv Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II). Når jeg legger til Lingor Island, får jeg bare fullt av errors når jeg prøve og joine de andre servene. Så jeg må rename lingor mappa for hver gang jeg skal spille på cherna. Noen måte å fikse dette? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Ikke mange som respekterer den kirkereglen... ble nettopp hugget ned der når jeg chillet litt... fra nå av skyter jeg alt jeg ser hvert fall Lenke til kommentar
Django Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II). Når jeg legger til Lingor Island, får jeg bare fullt av errors når jeg prøve og joine de andre servene. Så jeg må rename lingor mappa for hver gang jeg skal spille på cherna. Noen måte å fikse dette? Flott om du tar det som omhandler Lingor Island i denne tråden slik at vi unngår mixup Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Nede? Finner den ikke i dayzcommander eller Arma. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 http://steamcommunit...6029?tab=public Synd for meg at jeg bare hadde enfield, men kjekt for deg Cherno nå for 30 min siden Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Edit: faen der sa bilen POFF og vi daua. guuurh.. DayZ life for yah Jeh, fikk tatt dere heldigvis. Synd at jeg måtte sprenge min egen bil for det -.- men takk for alt gearet (mitt eget og deres). Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Den nyeste dayzcommander støtter lingor island. Vet ikke om det går ann å joine privatehive servere fra den? dayzcommander.com Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Hvor er alle folka a? Ourdayz 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg