Gå til innhold

Post her: Hvordan har du ødelagt din PC?


dofferneo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, så utrolig mange som har trykket på "the red button of doom" bakpå strømforsyninga. :!:

 

Jeg har da ikke ødelagt noe, jeg. En ting har blitt ødelagt av seg selv da. :p

En DVD-rom som fant ut at mens jeg tukla med noen ledninger, skulle den koble seg fra mens pcen sto på.

...

_LYN_

...

kortslutning. :p

Lenke til kommentar
Jo, det var et tastatur fra 1991. Originalt IBM PS/2-tastatur med deilig klakkelyd og nydelig tastefølelse. Det lages bare ikke sånne lengre. :cry: Det har trofast vært med å slite ut 5 pcer siden 1997. Totalt har tastaturet overlevd 7 pcer før jeg tok livet av det i et &%#!! uhell. Eneste skrammen fra før var en plastskade etter at jeg mistet det i betongen fra 2. etasje under en flytting. En blir knyttet til sånne kvalitetsgreier.

 

Etter fire forsøk på å dra det tilbake fra graven har jeg gitt opp. Jeg får ikke renset kontaktfoliene uten å ødelegge enda mer. Kontaktfoliene er støpt fast mellom en tung metallplate og et plastskall. :hm:

Uff da. Det høres fælt ut. Jeg har et slikt klakkebrett selv, og det er vidunderlig å skrive på. Desverre ligger mitt (eller mine, jeg har to, et IBM, og et Copam+ som også lager klakkelyder) i Bergen, og jeg bor for tiden i Narvik.

 

Fordelen med de brettene der er at de skal kunne stappes inn i en oppvaskmaskin, og kunne brukes etterpå. Det blir i alle fall sagt. Har du prøvd det? Jeg mener, det kan umulig skade det MER enn det allerede har gjort, så du kan jo teste?

 

Det hadde jo vært for dumt om noe så deiligt skulle ha endt sitt liv en søppelcontainer...

Lenke til kommentar
Haha, så utrolig mange som har trykket på "the red button of doom" bakpå strømforsyninga. :!:

 

Jeg har da ikke ødelagt noe, jeg. En ting har blitt ødelagt av seg selv da. :p

En DVD-rom som fant ut at mens jeg tukla med noen ledninger, skulle den koble seg fra mens pcen sto på.

...

_LYN_

...

kortslutning. :p

jeg har faktisk ikke noen "red button of doom" på min pc hjemme, derfor måtte jeg finne ut på skolen

Lenke til kommentar

En kompis skulle vise meg hvordan man skulle tjuvkoble vifter på kontakten til feks hdd... Så sa han: "Nu e det VÆLDI vikti at dissan to kabla IKKE kommer borti hverandre" *pbsytit!* "Oi f**, det e bare å skru av å på strømførsyninga" *skrur av å på strømforsyninga* Oi, ops harddisken ville ikke starte.. "Så merkelig" sier han.

 

Merkelig?? :p Jeg tror ikke det! :no:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

knuste gamle musa mi slik at den sprakk i to da jeg tapte sykt i BF2. :D Har også knekt støttene på 2 tastatur allerede. Gamle pc'n slo jeg i stykker, måtte slå i den for at den skulle starte til slutt, og plutselig en dag var det svart skjerm. hehe :D Knekte også en minnebrikke.

 

Og det værste av alt, tro det eller ei, jeg klarte å knekke databordplaten i to! :D visste ikke helt om jeg skulle le eller bli forbanna.

Lenke til kommentar

Hehe, var hos en kamerat i forrige uke, han gamet wow osv!

Plutselig begynte maskinen å restarte seg, restartet hele tiden, så vi prøvde med en formatering! Fikk ikke formatert pga maskinens restartinger :ermm:

 

Men han har sendt den inn, det hadde visst blitt noe feil med skjermkortet, prossesoren og hovedkortet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...