Gå til innhold

Tenåring på sykehus etter Modern Warfare 3-maraton (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Du vet du nettopp gikk veldig hardt imot deg selv? :)

Du liker ikke aim assist i konsollspill (noe som du også har muligheten til å slå av) men du har brukt aimbots i spill da på PC

Eh... Har brukt, ja. Og hva så? Jeg laget cheats til Counter-Strike 1 på gutterommet før jeg begynte å kode profesjonelt. Jeg var fryktelig plagsom på nettet sammen med Planet Mayhem, JAPS og myg0t. Dette var for flerfoldige år siden...

 

Men hva er poenget ditt egentlig? Hvordan har jeg "gått hardt imot meg selv"? Som XfsB sier blir dette bare tåpelig...

Endret av bolt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tenker du på hva de gjør med kroppen? Det finnes vel nok av folk som ligger på sofaen 6-16 timer også og ser på TV.

At du kan fremprovosere den samme effekten på en annen måte gjør det ikke mindre skadelig.

Og om du ikke vet hva det gjør med jobben foreslår jeg å følge med i teoridelen av gymtimene...

Lenke til kommentar

Jeg sitter 8 timer på jobb og gjør veldig mye det samme som jeg gjør når jeg gamer hjemme. Det vil selvfølgelig ikke si at jeg gamer på jobben, men sitter foran en skjerm med mus og tastatur.

Når jeg kommer hjem kan jeg sitte endel timer til hvis jeg ikke gjør/skal noe annet.

Dette har jeg gjort i 25 av 35 år. Tror ikke det er noe mer skadelig enn alt det andre "ikke-fysiske ting" mange gjør om dagene, f.eks tv-titting.

Trener og er litt sund utenom, hvis ikke hadde jeg sikkert vært 150 kg.

Lenke til kommentar

Hva tenker du på hva de gjør med kroppen? Det finnes vel nok av folk som ligger på sofaen 6-16 timer også og ser på TV.

At du kan fremprovosere den samme effekten på en annen måte gjør det ikke mindre skadelig.

Og om du ikke vet hva det gjør med jobben foreslår jeg å følge med i teoridelen av gymtimene...

 

Spørsmålet mitt var om han mente det var noen forskjell mellom inaktivitet der man spiller spill eller inaktivitet generelt. Jeg vet hva inaktivitet gjør med kroppen så ikke tenk på det. Kombinerer man spilling med fysisk aktivitet kan man fint spille 8 timer dagen. Det samme gjelder for de som har kontorjobber og sitter i ro 8 timer dagen.

Lenke til kommentar

Hva tenker du på hva de gjør med kroppen? Det finnes vel nok av folk som ligger på sofaen 6-16 timer også og ser på TV.

Spørsmålet mitt var om han mente det var noen forskjell mellom inaktivitet der man spiller spill eller inaktivitet generelt.

For meg så det ut som om du først spurte hva han tenkte på da han sa at det gjorde noe med kroppen, før du legger til at folk gjør det samme foran TV-skjermen. Så feil kan man ta :)

Endret av bolt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...