Gå til innhold

Tenåring på sykehus etter Modern Warfare 3-maraton (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Barnevernet bør jo kobles inn prompte, moren er jo ikke egnet til å ha barn dersom hun lar det pågå i 3 døgn og han kollapser gjentatte ganger.

 

Ta sikringen, EOD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS.

Feil. Jeg sa aldri at det ikke går an å sikte med håndkontroller. Jeg sa at det er mye tregere enn mus og tastatur, akkurat som du selv sier litt senere.

 

Må "dere" virkelig ta denne forpulte diskusjonen i annenhver tråd som omtaler multiplattform spill?!

Godta at andre liker noe annet enn deg selv.

Lenke til kommentar

Jeg vil da påstå at jeg er en dreven FPS spiller med mine 385 timer i Battlefield 3.

Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS.

 

Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting, dessuten når alle har aim assist ser ikke jeg på det som et problem, å hatt aimassist med mus og tastatur tror jeg bare hadde blitt tull :p Multiplattform ville selfølgelig en PC spiller antageligvis skutt meg lenge før jeg hadde reagert engang, men nå er det sånn at PS3 spillere spiller mot PS3 spillere

Jeg vil da påstå at en dreven FPS spiller har spillt litt flere spill enn BF3 med 400+ timer.

Og det at du sikter med en håndkontroller er jo bare BS, for med håndkontrolleren så drar du våpenet mot fienden så gjør sticky aim resten.

 

Og jo sticky aim er basert på ganske like systemer som aimbots, men ikke i like ekstrem grad.

bare en liten sammenligning.

Aimbot: følger fienden med sikte.

Sticky aim: følger fienden med sikte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe så dette endte opp med en 13yo consolekidz vs PC gamer thread. Hvorfor skal man krangle på dette hele tiden? Mus/tastatur er overlegen en controller, dette er grunnen til at man nesten ikke finner spill med crossplatform støtte. Greit nok at du er 13 år og ser på deg selv som en "hardcore" gamer på consolen din. Prøv en 1v1 mot en PC gamer med ~samme erfaring som deg og du blir pissa på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kaste xboxen er vel litt drøyt... hva med å fjerne nettverkskabelen eller wlan pluggen? da er man effektivt offline, og har en følelse av at singleplayer er litt mindre moro...:) (nå har ikke jeg xbox, eller interesse av fps spill.. men å spille i dagevis i strekk er litt drygt.. uansett hva slags spill det er snakk om. og her burde moren reagert tidligere.. går ikke 15 åringer på skolen lenger? å skulke skolen for å spille er litt drøyt.

Lenke til kommentar

Moren er ikke å klandre, selv om hun burde gått inn med en mugge vann eller ei flaske brus og noe mat om hun var så bekymret.

Jo, moren til en 15-åring som ikke er opplært til å spise og drikke er å klandre. Moren som lar 15-åringen spille flerfoldige dager i strekk er også å klandre. Moren bør definitivt forklandres.

Lenke til kommentar

Jeg vil da påstå at jeg er en dreven FPS spiller med mine 385 timer i Battlefield 3.

Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS.

 

Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting, dessuten når alle har aim assist ser ikke jeg på det som et problem, å hatt aimassist med mus og tastatur tror jeg bare hadde blitt tull :p Multiplattform ville selfølgelig en PC spiller antageligvis skutt meg lenge før jeg hadde reagert engang, men nå er det sånn at PS3 spillere spiller mot PS3 spillere

Jeg vil da påstå at en dreven FPS spiller har spillt litt flere spill enn BF3 med 400+ timer.

Og det at du sikter med en håndkontroller er jo bare BS, for med håndkontrolleren så drar du våpenet mot fienden så gjør sticky aim resten.

 

Og jo sticky aim er basert på ganske like systemer som aimbots, men ikke i like ekstrem grad.

bare en liten sammenligning.

Aimbot: følger fienden med sikte.

Sticky aim: følger fienden med sikte.

Jeg vil da påstå at jeg er en dreven FPS spiller med mine 385 timer i Battlefield 3.

Jeg klarer da helt fint å sikte med en håndkontroller så det du sier er bare BS.

 

Aim assist og Aimbot er to helt vid forskjellige ting, dessuten når alle har aim assist ser ikke jeg på det som et problem, å hatt aimassist med mus og tastatur tror jeg bare hadde blitt tull :p Multiplattform ville selfølgelig en PC spiller antageligvis skutt meg lenge før jeg hadde reagert engang, men nå er det sånn at PS3 spillere spiller mot PS3 spillere

Jeg vil da påstå at en dreven FPS spiller har spillt litt flere spill enn BF3 med 400+ timer.

Og det at du sikter med en håndkontroller er jo bare BS, for med håndkontrolleren så drar du våpenet mot fienden så gjør sticky aim resten.

 

Og jo sticky aim er basert på ganske like systemer som aimbots, men ikke i like ekstrem grad.

bare en liten sammenligning.

Aimbot: følger fienden med sikte.

Sticky aim: følger fienden med sikte.

Har jeg sagt at jeg bare har spillt BF3? Som du sikkert har prøvd selv er det endel vanskeligere å aime med en kontroller enn det er med mus, derfor har de ordnet aim assist. Jeg spiller endel FPS på PC å der ville jeg aldri i livet hatt aim assist fordi det hadde ødelagt mere enn det hjelper.

 

Dessuten fungerer ikke aim assist sånn at du bare drar crosshair bort til fienden så gjør den resten. Den er et lite hjelpemiddel for å gjøre aimingen litt enklere med en spake

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar
Moren er ikke å klandre, selv om hun burde gått inn med en mugge vann eller ei flaske brus og noe mat om hun var så bekymret.
Jo, moren til en 15-åring som ikke er opplært til å spise og drikke er å klandre. Moren som lar 15-åringen spille flerfoldige dager i strekk er også å klandre. Moren bør definitivt forklandres.

 

Jeg skal være delvis enig i det du sier. Når jeg var 15 så hadde min mor og far fint lite å si på hva jeg gjorde. Jeg røyka, drakk osv. De likte det selvsagt ikke, men hva kan de gjøre? Mange av dere virker å blande en 15 åring med en 8 åring.

Lenke til kommentar

Jeg røyka, drakk osv. De likte det selvsagt ikke, men hva kan de gjøre?

Det er snakk om noe han gjorde hjemme på rommet sitt da, og som fikk ham til å kollapse flere ganger, noe moren må ha observert siden hun kunne si det. Om du røyker og drikker på en fest er det litt vanskeligere å gripe inn.

Lenke til kommentar

Da jeg var ung, sa pappa "Game over gutta!" og skrudde av PC-en.

 

Slutta å fungere når vi fikk "datarom" i kjellerstua med 3-4 PC-er konstant på i et LAN.

Saksa fungerte fint på internettkabelen vår da :(

føler med deg, mamma er stor fan av svenskeknappen, spesielt hvis det er mat eller drikke ved datamaskinen. heldigvis er det en stund siden vi fjerna pc'ene fra stua nå. men ho har funnet avknappen på modemet da :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...