Gå til innhold

iPhone 5 – Bestilling, levering og lignende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, tror nok ikke posten kjører ut pakker på lørdager, men de mottar pakker på postkontoret.

 

Kan man hente pakka på postkontoret hvis den ikke leveres ut på lørdag?

Der jeg bor, pleier posten å prøve å levere ut på døra, men om de ikke får til det, kan man hente pakken dagen etter. De sender altså ikke pakken rett til postkontoret, men innom en sorteringssentral, slik at pakken er klar til å hentes dagen etter. Så, om pakken din egentlig skulle leveres ut på lørdag, kan du nok forvente at de venter til mandag igjen med å levere den ut, og om du ikke er hjemme, kan du hente den på tirsdag.

Lenke til kommentar

Haha, jeg kan love deg at det glemmer de aldri...

 

Bare Posten Norge som klarer det. Manuelt eller automatisk, en av mine pakker ble registrert i Oslo, så Trondheim, så Oslo igjen, Trondheim, Oslo før jeg bare stakk på posten her jeg bor (Stjørdal) og da hadde den vært der et døgn. Jeg hentet ut pakken og da gikk pakken fra Oslo til utlevert Stjørdal. Gøy gøy.

Lenke til kommentar

Jeg har fått UPS. Den ble opprinnelsesskannet i dag tidlig rundt 10.04 i Apeldoorn, Nederland. Det står at den skal etter planen leveres imorgen i løpet av arbeidsdagen, og det står at den er i transitt og i rute. Er det da stor sjangse for å få den imorgen? Vet at det står der, men man kan aldri vite... Det ville vært helt fantastisk! :) Tusen takk for svar hvis noen har!

 

Min telefon har fått fra UPS til posten i oslo i dag

 

men posten har ikkje registrert den inn enda

 

Hmm, merkelig. Vil du motta den i dag da? Når sto det på UPS at du ville motta den, og sto det at den var i rute?

Lenke til kommentar

Jeg har fått UPS. Den ble opprinnelsesskannet i dag tidlig rundt 10.04 i Apeldoorn, Nederland. Det står at den skal etter planen leveres imorgen i løpet av arbeidsdagen, og det står at den er i transitt og i rute. Er det da stor sjangse for å få den imorgen? Vet at det står der, men man kan aldri vite... Det ville vært helt fantastisk! :) Tusen takk for svar hvis noen har!

 

Min telefon har fått fra UPS til posten i oslo i dag

 

men posten har ikkje registrert den inn enda

 

Hmm, merkelig. Vil du motta den i dag da? Når sto det på UPS at du ville motta den, og sto det at den var i rute?

 

Hvor står det når du får den? Jeg finner det bare på Apple!

Lenke til kommentar

Den er oppgitt som i rute men levering er på mandag.

 

sendt videre med bedriftspakke dør til dør.

 

burde ha vert ekspress over natten.

 

Så eg trur eg får pakken på lørdag

men eg jobber i samme bygg som posten sin distrubisjonssentral er så eg skal mase litt på de og se om eg klarer å få den av de i morgen.

 

vet de leverer ut samme dagen som de kommer inn i nær området men det blir dagen etter for meg uansett da eg bor eit lite stykke vekke fra de.

Lenke til kommentar

Jeg har fått UPS. Den ble opprinnelsesskannet i dag tidlig rundt 10.04 i Apeldoorn, Nederland. Det står at den skal etter planen leveres imorgen i løpet av arbeidsdagen, og det står at den er i transitt og i rute. Er det da stor sjangse for å få den imorgen? Vet at det står der, men man kan aldri vite... Det ville vært helt fantastisk! :) Tusen takk for svar hvis noen har!

 

Min telefon har fått fra UPS til posten i oslo i dag

 

men posten har ikkje registrert den inn enda

 

Hmm, merkelig. Vil du motta den i dag da? Når sto det på UPS at du ville motta den, og sto det at den var i rute?

 

Hvor står det når du får den? Jeg finner det bare på Apple!

 

Hvis du sporer pakken med nummeret du får på Apple.no på UPS' hjemmesider kommer det opp :)

Lenke til kommentar

25 Oct 2012 09:49:01 Norway Outer Area 1 Onforwarded For Delivery

25 Oct 2012 09:23:56 Oslo Shipment Received At Transit Point.

24 Oct 2012 23:41:04 Liege Euro Hub Shipment In Transit.

24 Oct 2012 16:50:00 Eindhoven Shipment In Transit.

24 Oct 2012 12:32:37 Eindhoven Shipment In Transit.

 

Sendt med TNT, får ikke sporet den på posten.

Stod forventet levering 26. oktober, men ble flyttet til 29. også 30. i dag merkelig nok.

Noen mulighet mot å få den i morgen?? :)

Den gaffateipete 250 krones samsung mobilen min uten 3g, kamera eller mp3 spiller begynner jeg å bli lei av for å si det mildt. Skal og jobbe hele helgen så vil ha den så jeg har noe å gjøre når jeg kjeder meg på jobb ^^ Så noen andre i samme båt? Når er sporing mulig, og når får jeg den?

 

Fikk btw melding i dag tidlig der det står 1-2 dager så den 30. virker litt teit.

Endret av KingInTheNorth
Lenke til kommentar

25 Oct 2012 09:49:01 Norway Outer Area 1 Onforwarded For Delivery

25 Oct 2012 09:23:56 Oslo Shipment Received At Transit Point.

24 Oct 2012 23:41:04 Liege Euro Hub Shipment In Transit.

24 Oct 2012 16:50:00 Eindhoven Shipment In Transit.

24 Oct 2012 12:32:37 Eindhoven Shipment In Transit.

 

Sendt med TNT, får ikke sporet den på posten.

Stod forventet levering 26. oktober, men ble flyttet til 29. også 30. i dag merkelig nok.

Noen mulighet mot å få den i morgen?? :)

Den gaffateipete 250 krones samsung mobilen min uten 3g, kamera eller mp3 spiller begynner jeg å bli lei av for å si det mildt. Skal og jobbe hele helgen så vil ha den så jeg har noe å gjøre når jeg kjeder meg på jobb ^^ Så noen andre i samme båt? Når er sporing mulig, og når får jeg den?

 

Fikk btw melding i dag tidlig der det står 1-2 dager så den 30. virker litt teit.

 

Jeg har ikke TNT selv, men folk på andre forumer tror dessverre de med TNT vil få den på mandag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...