MrLee Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Høres artig ut å kjøre i tanksklump da. Man trenger jo ikke prøve vinne hele tiden, noen ganger bør man gjøre artige ting også. Enig. "Dumme" ting som dette er det som gir MMOer karakter. 1
Olestokk Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Hei og hallo Er det noen her som spiller på Lithcorp EU? Jeg spiller med en liten gruppe på 12 stykker som heter CPG (Squads kaller vi for CPGNorway "Alpha"/"Bravo" etc.) og bare lurer litt på om det er noen folk her som spiller på samme server. Navnet er Cercuitspark hvis noen lurte
MultiForce Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 PhysX enables i patchen 30 januar http://physxinfo.com...upcoming-patch/ Ser stilig ut. 3
Papirkurven Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 (endret) PhysX enables i patchen 30 januar http://physxinfo.com...upcoming-patch/ Spent på hvordan ytelsen på spillet blir med dette. Sliter nokk som det er nå. ^^ Ser uansett jævli rått ut. Endret 29. januar 2013 av Papirkurven
MrLee Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 De må få orden på renderdistance før de jobber med slikt
Olestokk Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 Spent på hvordan ytelsen på spillet blir med dette. Sliter nokk som det er nå. ^^ Ser uansett jævli rått ut. Greit nok, det er prosessoren som er flaskehalsen min. Hvis du trykker Alt + F i spillet ser du FPS og flaskehals under kartet. De må få orden på renderdistance før de jobber med slikt Er ikke dette del av morgendagens patch?
MrLee Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Priority threat rendering ja. Betyr ikke at man uansett kommer til å ha fullt av folk som ikke rendrer, bare at f.eks. fly ser AA MAXer på lengre avstand, Tanks ser muligens HA på lengre avstand? Vet ikke om de har tenkt å implementere det. Vil tanks se alle med C4 på lengre avstand enn nå? Hva med infanteri, ettersom alle er en trussel mot dem? Endret 29. januar 2013 av MrLee 1
MultiForce Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 Den som venter får se Game Update 02 has been slightly delayed to do some additional tweaking and testing. We are tentatively planning for release later this week and will update specifics when we can. Thanks for your patience! It'll be worth the wait. http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/game-update-2-delayed-01-29.85944/
Martx2112 Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 gleder meg til denne patchen! har ikke fått meg meg at det var en ny patch på vei så tidlig... (Begynte med spillet for bare noen uker siden) Har alltid hatt lyst på slike effekter etter jeg spilte "Mafia 2" på pcen!
Martx2112 Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Fant ut at man kan lage ganske heftige videoer i Planetside 2! Brukte ekstremt kort tid på denne, men om man tar seg god tid, kan man lage ganske mye sprøtt! 1
Korka Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 *video* Ut ifra denne videoen kan man fastslå at 0 HUD = friendly fire
Martx2112 Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Ut ifra denne videoen kan man fastslå at 0 HUD = friendly fire Haha... helt riktig!
Korka Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Friendly fire er faktisk noe jeg ikke skjønner helt HVORFOR de har implementert i spillet. Jeg mener... Det er jo bare sykt irriterende og selvmotsigende. Hvorfor skal de ha no-collision på players, men samtidig friendly-fire?
Aiven Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Friendly fire er faktisk noe jeg ikke skjønner helt HVORFOR de har implementert i spillet. Jeg mener... Det er jo bare sykt irriterende og selvmotsigende. Hvorfor skal de ha no-collision på players, men samtidig friendly-fire? Ellers hadde det blitt sykt mye spray and pray, blir mer skillbasert med. Gameplay over logikk. Endret 30. januar 2013 av Aiven 1
Korka Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Ellers hadde det blitt sykt mye spray and pray, blir mer skillbasert med. Gameplay over logikk. Mer irriterende enn skillbasert hos meg hvertfall. Siden det er F2P, så har de jo en massiv rangering av spillere som går fra nybegynnere til prospillere. Jeg blir hvertfall drept hele tiden av teammates som står inni meg og skyter. Jeg gjør også det samme da jeg ikke legger merke til at jeg står sammen med en spiller.
Aiven Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Mer irriterende enn skillbasert hos meg hvertfall. Siden det er F2P, så har de jo en massiv rangering av spillere som går fra nybegynnere til prospillere. Jeg blir hvertfall drept hele tiden av teammates som står inni meg og skyter. Jeg gjør også det samme da jeg ikke legger merke til at jeg står sammen med en spiller. Rart, det har jeg ikke lagt merke til.
MrLee Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Friendly fire er faktisk noe jeg ikke skjønner helt HVORFOR de har implementert i spillet. Jeg mener... Det er jo bare sykt irriterende og selvmotsigende. Hvorfor skal de ha no-collision på players, men samtidig friendly-fire? Har du sett nade spam på samme måte som i andre FPS spill (battlefield 3 f.eks?) Nei? That's why. Mangel på Friendly fire dummer ned spillet. Ja det er dritt å bli skutt av egne i ny og ne, men hva hadde vært mer kipt? konstant grenade/RPG spam? Kjøretøy som sheller tårn og andre baser uten å trenge å bry seg om det er friendlies i nærheten? Nei takk sier jeg. Sistnevnte problemstilling løses ved å plassere seg smartere. Ikke stå midt i døråpningen når dere spawncamper (Det er vel eneste situasjonen der det har forekommet hos meg) Endret 31. januar 2013 av MrLee
Papirkurven Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Hva skjer egentlig når man har drept for mange teammates? Har fått 2 ganger "This is your last warning.." Men da har jeg som regel bare logget ut. Hater friendlyfire jeg også, men skjønner hvorfor de har det. Jeg hadde ikke brydd meg dog om de fjernet det. Værste jeg vet er idioter som stiller seg forran meg når jeg skyter. Folk kan være så ekstrem dumme iblant.
MrLee Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Terskelen for weapon lock burde være MYE lavere for lav BR characters. For å forhindre griefing og empire jumping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå