Gå til innhold

Hvorfor er det så mange tilbakestående personer her på forumet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg en av de tilbakestående? :D For jeg er tross alt 17 år, det betyr at jeg ikke har noen hemninger, er utrolig frekk, spydig og barnslig og har ingen ting å tilføye annet enn ødeleggelser. Jeg burde vel da kanskje bare slette brukeren min fra diskusjon.no? For ifølge deg så kan jeg ikke være i stand til å skrive noe seriøst :)

 

Og Cakemommy: Send ham heller til nordmarka ;) Eller de endeløse steppene i Finnmarken.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Kjenner meg ikke igjen på noen måte. Sikker på at du har lest alt og at du har lest riktig?

 

Kanskje fordi du ikke eier selvinnsikt.

Du vet ingenting om min selvinnsikt

Riktig.

Kan ikke vite noe om noe som ikke eksisterer.

Da er det jo du som mangler selvinnsikt. Av min egen selvinnsikt så vet jeg at det er vanskelig for deg å innrømme.
Lenke til kommentar

Jeg er 10-20 år eldre enn de fleste jeg fører diskusjoner med her på forumet. Vi er ikke på samme plan. Men dere ungdommer tror at dere har peiling på alt. Dere klarer jo ikke en gang å lese det jeg skriver. Og da er det ikke lett å forstå så veldig mye heller. Da blir det til at konversonene mister helhet og det er bare latskap.

 

Jeg snakker ikke om ting jeg ikke har greie på men dere leser ikke riktig og da blir det også misforståelser og bare tull. Det også noen som mener at jeg ikke har selvinnsikt men av mitt selvinnsikt så vet jeg at folk ikke vil innrømme feil og jeg har fortsatt til gode at noen av dere har sagt at dere har gjort feil. Det er bare jeg som gjør feil i følge dere samtidig som at dere mener at jeg tror at jeg er bedre enn dere. Jeg syns at det er skikkelig barnslig men det er ikke så rart.

 

Det må gå an for meg å bruke forumet uten å bli rent ned av horder av frekke, uengasjerte, bortskjemte og late ungdommer som bare gjør det dere har interesse for. Altså komme inn for å lage kvalm eller så er det uviktige ting som gjør dere enda mer bortskjemte og frekke. Om jeg hadde møtt dere på ekte så hadde vi fått problemer.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange idioter her i verden?

 

.. Det bare er sånn.

Det bare er sånn? -hva slags svar er dette? forstår du ikke at det er på grunn av at idioti dyrker mer idioti så det er noe som kan utryddes men så lenge det er noen som tjener på idioter så kommer dere alltid til å eksistere og jeg slipper ikke unna så lett.... :C
Lenke til kommentar

Jeg er 10-20 år eldre enn de fleste jeg fører diskusjoner med her på forumet. Vi er ikke på samme plan. Men dere ungdommer tror at dere har peiling på alt. Dere klarer jo ikke en gang å lese det jeg skriver. Og da er det ikke lett å forstå så veldig mye heller. Da blir det til at konversonene mister helhet og det er bare latskap.

 

Jeg snakker ikke om ting jeg ikke har greie på men dere leser ikke riktig og da blir det også misforståelser og bare tull. Det også noen som mener at jeg ikke har selvinnsikt men av mitt selvinnsikt så vet jeg at folk ikke vil innrømme feil og jeg har fortsatt til gode at noen av dere har sagt at dere har gjort feil. Det er bare jeg som gjør feil i følge dere samtidig som at dere mener at jeg tror at jeg er bedre enn dere. Jeg syns at det er skikkelig barnslig men det er ikke så rart.

 

Det må gå an for meg å bruke forumet uten å bli rent ned av horder av frekke, uengasjerte, bortskjemte og late ungdommer som bare gjør det dere har interesse for. Altså komme inn for å lage kvalm eller så er det uviktige ting som gjør dere enda mer bortskjemte og frekke. Om jeg hadde møtt dere på ekte så hadde vi fått problemer.

 

Svært så generaliserende du er da. Hvordan er akkurat JEG frekk, uengasjert, lat og bortskjemt? Dette forumet bruker jeg faktisk ikke for å lage kvalme, jeg synes at det er interessant å se at andre diskuterer og noen ganger prøver jeg også diskutere med "dere" eldre. At du er 10-20 år eldre har lite til ingenting å si, det finnes mange modne (sier ikke at jeg er en av dem) personer som er under 25, eller 20 år. Og det finnes også mange umodne på din alder. Og jo jeg leste gjennom alt du skrev.

 

Nå si meg: Hvilken signaler henviser til at jeg er tilbakestående?

Lenke til kommentar

@Hexafix: I en diskusjon er det svært viktig å presisere sine meninger på en klar og god måte, slik at andre forstår. Hvis du skriver på en måte som alle andre ikke forstår, er det verken de andres problem eller deres feil. Å skrive presist er en god egenskap.

 

EDIT: Dette er for å følge din tankegang. Jeg har ikke lest mange av dine innlegg så jeg kan ikke uttale meg så meget om det, men dersom de over meg har riktig i at du har mange faktafeil osv., så blåser vinden plutselig en annen vei.

Endret av Shitugly Fatkid
Lenke til kommentar

Jeg er 10-20 år eldre enn de fleste jeg fører diskusjoner med her på forumet. Vi er ikke på samme plan. Men dere ungdommer tror at dere har peiling på alt. Dere klarer jo ikke en gang å lese det jeg skriver. Og da er det ikke lett å forstå så veldig mye heller. Da blir det til at konversonene mister helhet og det er bare latskap.

 

Jeg snakker ikke om ting jeg ikke har greie på men dere leser ikke riktig og da blir det også misforståelser og bare tull. Det også noen som mener at jeg ikke har selvinnsikt men av mitt selvinnsikt så vet jeg at folk ikke vil innrømme feil og jeg har fortsatt til gode at noen av dere har sagt at dere har gjort feil. Det er bare jeg som gjør feil i følge dere samtidig som at dere mener at jeg tror at jeg er bedre enn dere. Jeg syns at det er skikkelig barnslig men det er ikke så rart.

 

Det må gå an for meg å bruke forumet uten å bli rent ned av horder av frekke, uengasjerte, bortskjemte og late ungdommer som bare gjør det dere har interesse for. Altså komme inn for å lage kvalm eller så er det uviktige ting som gjør dere enda mer bortskjemte og frekke. Om jeg hadde møtt dere på ekte så hadde vi fått problemer.

 

Svært så generaliserende du er da. Hvordan er akkurat JEG frekk, uengasjert, lat og bortskjemt? Dette forumet bruker jeg faktisk ikke for å lage kvalme, jeg synes at det er interessant å se at andre diskuterer og noen ganger prøver jeg også diskutere med "dere" eldre. At du er 10-20 år eldre har lite til ingenting å si, det finnes mange modne (sier ikke at jeg er en av dem) personer som er under 25, eller 20 år. Og det finnes også mange umodne på din alder. Og jo jeg leste gjennom alt du skrev.

 

Nå si meg: Hvilken signaler henviser til at jeg er tilbakestående?

Jeg har fortsatt aldri sagt at du er tilbakestående.

 

Selvfølgelig har jo alderen mye å si med tanke på erfaring i livet. Det har noe å si med hva du kan bidra med i en samtale, på et forum osv...

 

Man utvikler seg gjennom hele livet så 10 år er veldig stor forskjell mellom folk.

 

Hvorfor har ikke alder noe å si da? Er du naiv?

Lenke til kommentar

@Hexafix: I en diskusjon er det svært viktig å presisere sine meninger på en klar og god måte, slik at andre forstår. Hvis du skriver på en måte som alle andre ikke forstår, er det verken de andres problem eller deres feil. Å skrive presist er en god egenskap.

Hvem har sagt at alt på www.diskusjon.no må være diskusjon?

 

Det er jo ingen regel om at alt innholdet skal være diskusjon siden det heter diskusjon.no

 

Jeg gjør akkurat dette men det har jo noe å si hvem som leser det og og hvordan det blir forstått fordi folk forstår forskjellig. Det er bare noen få folk som skjønner alt jeg mener. Og det uten at jeg må vri og vende på alt jeg sier fordi at det er idioter som ikke får med seg hele teksten så de misforstår. Det er å være lite engasjert og da vil det jo ende opp med bare latskap... :C

Endret av Hexafix
Lenke til kommentar

Jøss, Hexafix ennå ikke forlatt forumet? Var det ikke du som hevdet at samtlige på forumet var underlegne mennesker som ikke var verdt din tid?

 

Folkens. Bare ignorer alle hans innlegg. Han er enten et troll eller særdeles trangsynt. Det er umulig å snakke fornuft med han, når du ikke passer i hans utopiske syn på verdenen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke alder noe å si da? Er du naiv?

 

Velkommen til informasjonsalderen, "alt" du vet finnes på google og wikipedia.

 

Et godt tips er å være åpen for at ikke alt man "vet" samsvarer med virkeligheten.

Dersom alt jeg visste hadde eksistert på nettet så ville jeg også ha funnet mer informasjon om dette. Google blir stadig mer sensurert og mer kommersielt slik at reklame kommer først opp og det er vanskelig å finne det som er relevant.

 

Dersom det hadde vært slik så hadde vi ikke hatt bruk for noe forum heller. Da kunne vi gått over til Yahoo Ask / Answer løsninger.

Lenke til kommentar

]Hvem har sagt at alt på www.diskusjon.no må være diskusjon?

 

Det er jo ingen regel om at alt innholdet skal være diskusjon siden det heter diskusjon.no

 

Naturligvis var det jeg skrev myntet på innlegg brukt i en diskusjon. Det er alltid praktisk å kunne ordlegge seg forståelig i alle sammenhenger, men særs viktig i debatter. Jeg har ikke sagt at alt innholdet på diskusjon.no skal være debatterende, jeg forstår at et forum gjerne bør bestå av mer enn flust av diskusjoner.

Lenke til kommentar

Jøss, Hexafix ennå ikke forlatt forumet? Var det ikke du som hevdet at samtlige på forumet var underlegne mennesker som ikke var verdt din tid?

 

Folkens. Bare ignorer alle hans innlegg. Han er enten et troll eller særdeles trangsynt. Det er umulig å snakke fornuft med han, når du ikke passer i hans utopiske syn på verdenen.

Ikke kom her... Du har takket for deg og jeg har ikke savnet deg et eneste sekund. Nå er det faktisk du som er negativt ladet og det dyrker ikke noe annet enn mer negativitet.

 

Det er ikke opp til deg hva andre folk skal gjøre. Det er opp til folk selv, du har ingenting du skulle ha sagt.

Lenke til kommentar

Dersom alt jeg visste hadde eksistert på nettet så ville jeg også ha funnet mer informasjon om dette.

 

Du leter ikke godt nok, eller på de riktige stedene.

 

 

Forumet her har nok ikke noen betydning for hvilken informasjon som finnes, det er vel strengt talt bare et samlingssted for likesinnede personer med et ønske om å diskutere. - Jeg har i alle fall til gode å se noen vitenskaplig akseptert konklusjon komme ut av diskusjon.no

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke alder noe å si da? Er du naiv?

 

Velkommen til informasjonsalderen, "alt" du vet finnes på google og wikipedia.

 

Et godt tips er å være åpen for at ikke alt man "vet" samsvarer med virkeligheten.

Dersom alt jeg visste hadde eksistert på nettet så ville jeg også ha funnet mer informasjon om dette. Google blir stadig mer sensurert og mer kommersielt slik at reklame kommer først opp og det er vanskelig å finne det som er relevant.

 

Dersom det hadde vært slik så hadde vi ikke hatt bruk for noe forum heller. Da kunne vi gått over til Yahoo Ask / Answer løsninger.

Så godt som all info(om ikke alt) finnes på google, om du er av en annen forståelse enn det som står der kan du kanskje revurdere din forståelse, spesiellt om det er utallige kilder som påstår noe helt annet og 0 kilder som er enig i det du mener.

 

Langt ifra alle diskusjoner handler om ren diskusjon, denne diskusjonen her, og en god del andre handler ikke om informasjon, men fortolkning...

Vil nesten gå så langt som å si at ingen ny informasjon har kommet ut av dette forumet.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Dersom alt jeg visste hadde eksistert på nettet så ville jeg også ha funnet mer informasjon om dette.

 

Du leter ikke godt nok, eller på de riktige stedene.

 

 

Forumet her har nok ikke noen betydning for hvilken informasjon som finnes, det er vel strengt talt bare et samlingssted for likesinnede personer med et ønske om å diskutere. - Jeg har i alle fall til gode å se noen vitenskaplig akseptert konklusjon komme ut av diskusjon.no

nei, forumet har lite å si... det er personene på forumet som teller og det finnes jo flere forum. Jeg bruker dette fordi det dekker de fleste områdene jeg har interesse av og det er god oversikt.

 

Nei, jeg leter kanskje på feil steder så det er nok også noe av grunnen til at jeg bruker forum. For å få kontakt med flere til enklere kommunikasjon og kilder. På et stort forum så er det alltid slik at vi tar fra et sted og gir til et annet slik at alle får noe ut av å sitte på forumet. Selvfølgelig vil det jo variere men det som skjer her på diskusjon er ikke normalt. I følge poster som jeg har studert så var det et helt annet miljø for 3-10 år siden.

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke alder noe å si da? Er du naiv?

 

Velkommen til informasjonsalderen, "alt" du vet finnes på google og wikipedia.

 

Et godt tips er å være åpen for at ikke alt man "vet" samsvarer med virkeligheten.

Dersom alt jeg visste hadde eksistert på nettet så ville jeg også ha funnet mer informasjon om dette. Google blir stadig mer sensurert og mer kommersielt slik at reklame kommer først opp og det er vanskelig å finne det som er relevant.

 

Dersom det hadde vært slik så hadde vi ikke hatt bruk for noe forum heller. Da kunne vi gått over til Yahoo Ask / Answer løsninger.

Så godt som all info(om ikke alt) finnes på google, om du er av en annen forståelse enn det som står der kan du kanskje revurdere din forståelse, spesiellt om det er utallige kilder som påstår noe helt annet og 0 kilder som er enig i det du mener.

 

Langt ifra alle diskusjoner handler om ren diskusjon, denne diskusjonen her, og en god del andre handler ikke om informasjon, men fortolkning...

Vil nesten gå så langt som å si at ingen ny informasjon har kommet ut av dette forumet.

Dette er noe av det mest virkelighetsfjerne jeg har lest på lenge.

 

Men ja, jeg er enig i at det handler mye om fortolkning. Det kan uansett ikke være rene diskusjoner. Det har kanskje ikke kommet så mye ny informasjon i fra forumet men gammel info kan være nytt for mange. Det er også mange som kommer på forum for å få informasjon om noe de ikke finner andre steder og siden folk på forumet kan hjelpe folk som leter etter konkret infromasjon.

 

Det er så mange gode grunner til å bruke forum.... Så lenge det er folk med vett som er brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...