Gå til innhold

Apple fjerner YouTube


Anbefalte innlegg

Bra at det appen er tilgjengelig for de som ønsker å laste den ned. Skulle ønske "aksjeappen" også ble fjernet...
Enig, kunne også tatt bort Vær-appen med det samme...

 

Nå har jeg aldri brukt en iphone, men er det ikke bare å fjerne appen hvis du ikke vil ha den?

Nei, akkurat som på mange/de fleste android telefoner, så kan ikke stock apps fjernes uten root/jailbreak. Lenge siden jeg hadde android så rett meg om det er helt feil.

 

Du kan fjerne hva du vil i Android 4.x.x som standard. Om du vil fjerne den vanlige nettleseren, så kan du gjøre det.

 

Og kunne bestemme selv hva man vil ha er alltid en fordel.

 

Bra at det appen er tilgjengelig for de som ønsker å laste den ned. Skulle ønske "aksjeappen" også ble fjernet...

Enig, kunne også tatt bort Vær-appen med det samme...

Dette er faktisk 1 av 3 grunner til at jeg Jailbreaker iphone. Klarer ikke å ha fult av ikoner jeg aldri bruker på skjermen.. ROT..

 

Og hvordan man kan kalle dette for brukervennlig er meg en gåte.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra at det appen er tilgjengelig for de som ønsker å laste den ned. Skulle ønske "aksjeappen" også ble fjernet...
Enig, kunne også tatt bort Vær-appen med det samme...

 

Nå har jeg aldri brukt en iphone, men er det ikke bare å fjerne appen hvis du ikke vil ha den?

Nei, akkurat som på mange/de fleste android telefoner, så kan ikke stock apps fjernes uten root/jailbreak. Lenge siden jeg hadde android så rett meg om det er helt feil.

 

jeg har Samsung Galaxy 1. Der kan du ikke fjerne samsung apper. de vil alltid være der blant applikasjoner. Mn du kan fjerne dem fra skjermen. Det vil si at du slipper å se dem og kan erstatte dem med en annen app. Slik jeg forstod det, kan du ikke fjerne værappen fra skjermen hos iphone. Er det korrekt?

Lenke til kommentar
Bra at det appen er tilgjengelig for de som ønsker å laste den ned. Skulle ønske "aksjeappen" også ble fjernet...
Enig, kunne også tatt bort Vær-appen med det samme...

 

Nå har jeg aldri brukt en iphone, men er det ikke bare å fjerne appen hvis du ikke vil ha den?

Nei, akkurat som på mange/de fleste android telefoner, så kan ikke stock apps fjernes uten root/jailbreak. Lenge siden jeg hadde android så rett meg om det er helt feil.

 

jeg har Samsung Galaxy 1. Der kan du ikke fjerne samsung apper. de vil alltid være der blant applikasjoner. Mn du kan fjerne dem fra skjermen. Det vil si at du slipper å se dem og kan erstatte dem med en annen app. Slik jeg forstod det, kan du ikke fjerne værappen fra skjermen hos iphone. Er det korrekt?

 

Nei, beste du kan gjøre er å samle uønskede ikoner i en mappe og så gjemme den på side 3-4-5. Ellers må du jailbreake.

Lenke til kommentar

På iPhone kan du flytte vær-appen til hvilken hjemmeskjerm du vil, eller legge den i en mappe. Altså rimelig enkelt å få den ut av syne, ved å putte den i mappen med "unyttige apps jeg nesten aldri bruker" på hjemmeskjerm nr 7, hvis du heller vil bruke Yr.no sin vær-app. ;)

Lenke til kommentar

På iPhone kan du flytte vær-appen til hvilken hjemmeskjerm du vil, eller legge den i en mappe. Altså rimelig enkelt å få den ut av syne, ved å putte den i mappen med "unyttige apps jeg nesten aldri bruker" på hjemmeskjerm nr 7, hvis du heller vil bruke Yr.no sin vær-app. ;)

 

Hva hjelper det når denne mappen med unødvendige ikoner er i veien?

 

Dem hadde ikke trengt å være synlig i det hele tatt. Skulle ha vært en hide funksjon i iOS.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det jeg merket med den nye youtube-appen var at når jeg skal spille snutter fra iphone via apple-tv til tv, så får jeg bare lyden frem på tv, og ikke bilde. Bildet på tv viser "Internet Radio" i en liten firkant.

 

Den nye appen har samme symbol som den tidligere youtube-appen hadde, når det gjelder hvor en skal trykke for å spille av snutten, men nå kommer det bare bilde på telefonen, og ikke på tv.

 

Så det er hvertfall nytt i ios6.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...