Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er drittlei av å være jomfru


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gjør sex til noe mer enn det er.

Du ser på det som et stort achievement, og da blir det til det, dermed blir det vanskeligere å oppnå.

 

Dette.

 

Og hvis du allerede er låst i dette tankesettet, så er det bare å få det unnagjort, så du får "klødd kløen". Enten ved å oppsøke en profesjonell, eller å være ærlig i en kontaktannonse og si hva det er du er ute etter. Ellers vil dette sabotere for deg i lang tid, ettersom det blir en altoppslukende besettelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En vennlig, forståelsesfull, god og profesjonell hore må da være mye bedre enn en typisk norsk full venninne!

TS her. Denne tråden sporet tydeligvis av i sin spede barndom ser jeg. Til dere som mener jeg bør kjøpe sex, sier jeg bare glem det. Å vite at man er så uattraktiv at man ikke kan få noen til å gjøre verdens mest naturlige ting med en, uten betaling, gir ikke akkurat et selvtillitsboost....

 

Dette handler om mer enn å bare "få seg noe". Det handler om kjærlighet, kyssing, sex, samvær, etc. Av en eller annen grunn er jeg ufrivillig fritatt fra alt dette.

(...)

Anonym poster: 42756890cb4d620584911fb8b4a9211a

 

:sleep:

Lenke til kommentar
Ikke gjør sex til noe mer enn det er. Du ser på det som et stort achievement, og da blir det til det, dermed blir det vanskeligere å oppnå.
Dette. Og hvis du allerede er låst i dette tankesettet, så er det bare å få det unnagjort, så du får "klødd kløen". Enten ved å oppsøke en profesjonell, eller å være ærlig i en kontaktannonse og si hva det er du er ute etter. Ellers vil dette sabotere for deg i lang tid, ettersom det blir en altoppslukende besettelse.

 

Nå sier TS at han ikke vil ha sex med noen med mindre det er følelser inne i bildet, så han har selv utelukket alle løsninger som er realistiske på kort sikt. Å finne en kjæreste er uendelig mye vanskeligere enn å finne en tilfeldig sexpartner, og det kan gå årevis før man tilfeldigvis støter på den rette personen, så her har han rigget seg til for hva som kommer til å bli en lang, lang, jomfrudom. Noe som er litt merkelig hvis man er så plaget av å være jomfru.

 

Jeg tror mange er ufrivillig jomfru i dag nettopp pga. den ideen om at sex er noe magisk som bare kan deles med en spesiell person. Dog kan det diskuteres til hvilken grad jomfrudommen i så fall er ufrivillig; det virker mer som et bevisst valg om å være jomfru frem til man finner den rette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå sier TS at han ikke vil ha sex med noen med mindre det er følelser inne i bildet, så han har selv utelukket alle løsninger som er realistiske på kort sikt. Å finne en kjæreste er uendelig mye vanskeligere enn å finne en tilfeldig sexpartner, og det kan gå årevis før man tilfeldigvis støter på den rette personen, så her har han rigget seg til for hva som kommer til å bli en lang, lang, jomfrudom. Noe som er litt merkelig hvis man er så plaget av å være jomfru.

 

Jeg tror mange er ufrivillig jomfru i dag nettopp pga. den ideen om at sex er noe magisk som bare kan deles med en spesiell person. Dog kan det diskuteres til hvilken grad jomfrudommen i så fall er ufrivillig; det virker mer som et bevisst valg om å være jomfru frem til man finner den rette.

 

This. Helt enig.

 

Jeg hadde selv en hangup på dette lenge, og det ble en ond sirkel fordi jeg aldri kunne bli intim med noen fordi tankene rundt dette med sex kompliserte ting alt for mye, og jenter plukket opp usikkerheten min og skygget banen.

 

Til slutt droppet jeg alt det pretensiøse, og mekket meg datingprofil hvor jeg faktisk rett ut sa at jeg var ute etter å bli kvitt jomfrudommen. Selve akten å miste jomfrudommen ble en klein affære, men jeg fikk stukket hull på boblen om at sex liksom er noe mystisk og magisk. Det eneste jeg angrer mer på enn akkurat den kvelden er at den ikke skjedde 5 år før.

 

Til TS: få tatt møydommen før det er for sent. Det blir vanskeligere og vanskeligere jo mer fastlåst i dette forkvaklede tankesettet du blir. Anonym poster: 3ddc63648b4e8074bff283fcf0995bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

www.C-date.no

 

Her skal det være folk som vil ha førsteklasses opplevelser. Bare kjøp deg slik at du får prate med dem. Mangen av kompissane mine som er der og er fornøgde så langt! :)

Seriøst?! Jobber du for de eller noe? Jeg trodde de fleste med litt vett i hodet holdt seg langt unna de, for jeg synes iallfall de er omtrent like (u)seriøse som adultfriendfinder. Blant annet må jo menn betale dyrt, mens kvinner får gratis premium-medlemsskap. Det virker i all hensikt å være et maskineri designet for å tappe desperate menn for penger uten å nødvendigvis gi så skrekkelig mye tilbake. Jeg ville valgt helt andre aktører hvis man skal begynne med noe på nett.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

TS her. Denne tråden sporet tydeligvis av i sin spede barndom ser jeg. Til dere som mener jeg bør kjøpe sex, sier jeg bare glem det. Å vite at man er så uattraktiv at man ikke kan få noen til å gjøre verdens mest naturlige ting med en, uten betaling, gir ikke akkurat et selvtillitsboost....

 

Dette handler om mer enn å bare "få seg noe". Det handler om kjærlighet, kyssing, sex, samvær, etc. Av en eller annen grunn er jeg ufrivillig fritatt fra alt dette.

 

Det andre paradokset er at jeg er veldig moden for alderen. Personlighetsmessig blir jeg tatt for å være nærmere 30 enn 20. Sjeggveksten min bidrar også til dette. Dette skaper et problem: Jenter som liker modne menn snur i døren når de hører at jeg er en 91-modell. Når jeg er 26-ish vil jeg være aktuell for slike jenter, men det betyr samtidig fem år til som jomfru, 5 år til som ukysset, 5 år til uten å ha opplevd kjærlighet. Så fremtiden ser ikke direkte lys ut for å si det sånn, verken for meg eller for selvbildet mitt.

Anonym poster: 42756890cb4d620584911fb8b4a9211a

Hei du!

Går det an å spørre hvordan det har gått med deg?

Lenke til kommentar

Helt ærlig: prøv å slutt å være så opptatt av deg selv, og slutt å synes synd på deg selv!!

 

Når du er på fest, ikke sitt å se på deg selv som en stusselig jomfru!

 

Det er nesten så damene leser deg....

 

Ikke tenk at det er en tragedie at du ikke har hatt sex enda. Jeg har flere kompiser som snart er 30, som nærmest ikke har hatt sex, en av dem VET jeg er jomfru, han er 29.

 

Det er jammen mange i dagens samfunn som graver seg ned i sine egne, triste tanker!

 

Kom deg ut, på treningsstudio, gjør ett eller annet du liker, terrengsykling, hva enn det måtte være.

Få energien ut på noe du liker å drive med, istedenfor å dyrke kjipe følelser angående din jomfrudom.

 

 

Selv gikk jeg løs på en "ikke så fin" dame som min første, da jeg også sleit veldig med selvtillit.

 

Det skaffet meg verdifull erfaring, og veien har vært lang å hard/ oppturer og nedturer fram til der jeg er idag. God sex, dårlig sex, forhold, slutt på forhold....

 

Livets læring er hard, uansett!! Sånn er det bare. Men ett triks er å slutte å sutre sånn.

Og når du endelig får det til, bruk kondom så du slipper å betale bidrag hele livet ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...