Gå til innhold

Terror frykten i London OL...


Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lengde før det braker løs i London, og mange frykter at det skal gå troll i ord og at hele greie blir en katastrofe av uante proporsjoner.

 

Det er mange indisier som peker mot at det kan være ugler i mosen, men alle er selvsagt basert på relativt tynne grunnlag, men bør man bli bekymret av mengden småting?

 

her er en film som illustrerer hvordan symbolbruk i diverse sammenhenger skal peke mot at noe stort skal skje...

 

http://youtu.be/O7yCppd4D1g

 

Alex Jones intervjuer en fyr som i alle fall påstår han har fått seg OL-jobb som sikkerhetsvakt via selskapet G4S. Om det er sant er jo vanskelig å si, men hans vitnesbyrd er virkelig alarmerende...

 

http://youtu.be/dT9ghaGAdF8

 

 

Det er masse videoer der ute på Youtube nå om ditt og datt, alt i fra trusselen om kjemiske og biologiske våpen og da selvsagt atom våpen....

 

De av dere som er overbevist om at 9/11 ikke var en false flag opperasjon lar seg nok ikke så lett skremme og vil nok heller ikke tenke så mye over at Frank Lowy som var Larry Silverstein's partner i World trade Center nå eier et enormt kjøpesenter rett ved olympia annlegget...

 

Stratford.jpeg

 

Former Israeli commando Frank Lowy, 81, recently opened the Mega Mall adjacent to Olympic Stadium and Stratford subway station. Frank Lowy was Larry Silverstein's partner in the World Trade Center on Sept 11. 2001.

Kilde: http://www.henrymako..._partner_o.html

 

Det er selvsagt forsikret til langt over pipa, nøyaktig slik som sist...

 

Og appropo forsikring... De har jo sikret seg økonomisk dersom OL skulle gå i dass også. 30 milliarder dollar er prislappen diverse forsikringselskaper må punge ut med om det skulle går som fryktet (kilde: vg.no)

 

Alle stier peker mot at Iran skal få skylden, og da passer det jo fint at også de nye 30,000-pound bunker-buster superbombene er ferdig og klare til bruk. For ikke å snakke om at det allerede nå ligger 4 hangarskip i persia Gulfen å venter på klarsignal...

 

Så klart.. ingen ting av det over beviser noe som helst, men kan det være nok til å bli hjemme og kanskje drite i å reise til OL... ??

 

hva synes du??

Har du noe mer informasjon om saken ?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du skal slutte å tenke så mye på alt som kan skje, og heller bare se på OL på tv eller reise dit om du har billetter. Enkelt og greit

 

jeg personlig hadde ikke reist dit om jeg fikk betalt for det, men så synes jeg personlig det er litt i overkant mye som taler for at det kommer til å gå galt...

 

Jeg tar det fra sofaen ja.... ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Alex Jones intervjuer en fyr som i alle fall påstår han har fått seg OL-jobb som sikkerhetsvakt via selskapet G4S. Om det er sant er jo vanskelig å si, men hans vitnesbyrd er virkelig alarmerende...

 

Vil anbefale deg å ta alt "Alex Joones" sier med en klype salt, da han har en litt annen virkelighetsoppfatning enn resten av oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Oj... tidenes bump av gammel synsing som heldigvis ikke skjedde....

 

Denne var virkelig dagsaktuell nå.... omg

 

:eek:

 

Spiller da ikke ingen rolle om det er aktuelt eller ikke, jeg sa min mening, er ikke det poenget med forumet? :) Det var en advarsel om at den fyren er en farlig man, da han er vrangforestillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...