Gå til innhold

EA kan ha røpet at Battlefield 4 er på vei (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow Negativitet her.......

 

Føler meg som en unge og må høre på bestefar klage om nåtiden,,

 

Skjønner ikke hvorfor Battlefield av alle spill blir hetset på gamer, de slipper jo spill ut hele tiden big surprise,

 

Hva var så galt med Battlefield 3 bortsatt fra litt ubalanse ?

 

Grafikken var bra, 64 spillere store baner fly og helicopter bra lyd,

 

Uansett hva som kommer ut vil noen klage, men syns dette ble for teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow Negativitet her.......

 

Føler meg som en unge og må høre på bestefar klage om nåtiden,,

 

Skjønner ikke hvorfor Battlefield av alle spill blir hetset på gamer, de slipper jo spill ut hele tiden big surprise,

 

Hva var så galt med Battlefield 3 bortsatt fra litt ubalanse ?

 

Grafikken var bra, 64 spillere store baner fly og helicopter bra lyd,

 

Uansett hva som kommer ut vil noen klage, men syns dette ble for teit.

Ingenting er som The ol` days, eller hva ;)?

Endret av Dore123m
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow Negativitet her.......

 

Føler meg som en unge og må høre på bestefar klage om nåtiden,,

 

Skjønner ikke hvorfor Battlefield av alle spill blir hetset på gamer, de slipper jo spill ut hele tiden big surprise,

 

Hva var så galt med Battlefield 3 bortsatt fra litt ubalanse ?

 

Grafikken var bra, 64 spillere store baner fly og helicopter bra lyd,

 

Uansett hva som kommer ut vil noen klage, men syns dette ble for teit.

 

Når man får servert søppel år etter år er det ikke rart folk klager. Vi ble lovt en skikkelig PC versjon og dette viste seg å være en løgn. Spillets hovedplatform var console og vi fikk servert en console port. Dette ser man på blant annet UI design og hvor tregt hardware er. Jeg hadde egentlig ikke brydd meg om de hadde sluppet ut spill hele tiden om vi hadde fått hva vi ble lovt. Ikke en shitty port. Men ja det er mulig 13åringer som spiller det på konsollen sin synes det er bra, har fancy grafikk og greier. BF3 ble for min del siste kjøp i BF serien.

Lenke til kommentar
Wow Negativitet her.......Føler meg som en unge og må høre på bestefar klage om nåtiden,,Skjønner ikke hvorfor Battlefield av alle spill blir hetset på gamer, de slipper jo spill ut hele tiden big surprise, Hva var så galt med Battlefield 3 bortsatt fra litt ubalanse ?Grafikken var bra, 64 spillere store baner fly og helicopter bra lyd,Uansett hva som kommer ut vil noen klage, men syns dette ble for teit.
Når man får servert søppel år etter år er det ikke rart folk klager. Vi ble lovt en skikkelig PC versjon og dette viste seg å være en løgn. Spillets hovedplatform var console og vi fikk servert en console port. Dette ser man på blant annet UI design og hvor tregt hardware er. Jeg hadde egentlig ikke brydd meg om de hadde sluppet ut spill hele tiden om vi hadde fått hva vi ble lovt. Ikke en shitty port. Men ja det er mulig 13åringer som spiller det på konsollen sin synes det er bra, har fancy grafikk og greier. BF3 ble for min del siste kjøp i BF serien.

 

Trenger ikke å hakke ned på oss konsollgamere bare fordi du ikke fikk hva du ville. Personlig skulle jeg gjerne kunne spille mot 63 andre spillere med flere enn bare fire flags i conquest, og utnyttelse av hele banen. Vi med konsoll fikk ikke det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Allerede?

 

Har BF3 melkekuen deres gått tom allerede? Haha.

 

 

De kunne fint servert litt mer innhold istedenfor oppgradert grafikk i forhold til en av de gamlere BF2 spillene.

 

 

Foreslår du går tilbake til BF2 med ProjectReality eller noe.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Wow Negativitet her.......Føler meg som en unge og må høre på bestefar klage om nåtiden,,Skjønner ikke hvorfor Battlefield av alle spill blir hetset på gamer, de slipper jo spill ut hele tiden big surprise, Hva var så galt med Battlefield 3 bortsatt fra litt ubalanse ?Grafikken var bra, 64 spillere store baner fly og helicopter bra lyd,Uansett hva som kommer ut vil noen klage, men syns dette ble for teit.
Når man får servert søppel år etter år er det ikke rart folk klager. Vi ble lovt en skikkelig PC versjon og dette viste seg å være en løgn. Spillets hovedplatform var console og vi fikk servert en console port. Dette ser man på blant annet UI design og hvor tregt hardware er. Jeg hadde egentlig ikke brydd meg om de hadde sluppet ut spill hele tiden om vi hadde fått hva vi ble lovt. Ikke en shitty port. Men ja det er mulig 13åringer som spiller det på konsollen sin synes det er bra, har fancy grafikk og greier. BF3 ble for min del siste kjøp i BF serien.

 

Trenger ikke å hakke ned på oss konsollgamere bare fordi du ikke fikk hva du ville. Personlig skulle jeg gjerne kunne spille mot 63 andre spillere med flere enn bare fire flags i conquest, og utnyttelse av hele banen. Vi med konsoll fikk ikke det.

 

Ikke vits å klage når du sitter på 7 år gammel hardware. Hadde bare ikke fps sjangeren gått mainstream med CoD på console så hadde den ikke blitt ødelagt av Activision og nå EA/DICE.

 

-

Og ja Kaymeerah jeg spiller fremdeles 1942, Nam og BF2 :)

Lenke til kommentar

Tror også det er snakk om BC3 her - tar nok noen år til før vi ser BF4 da dette sikkert blir på neste engine eller en polert utgave.

Jaja holder meg til Minecraft heller jeg om dagen. Gikk fort lei av BF3. Kan ikke helt sette fingeren på det, men tror det bare er meg for spillet er dritbra. Begynner vel bare å bli mett av shooters i disse dager. Nå er det indie som gjelder :)

Lenke til kommentar

Så kan dere sur-maga apekatter sitte å grine mens vi andre spiller nye spill , skjerp dere litt da , så ille kan det vel ikke være :)

 

Dessverre, så synes noen av oss at det er så ille, jeg er blant dem. BF3 levde ikke opp til forventningene i det hele tatt, og før nyttår var jeg tilbake på BF2. 3'ern har bedre grafikk, men det er det. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er (det er nok alt sammen), men gameplayet har ikke klart å fange meg i det hele tatt, ingen form for "lasting appeal".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

gameplayet har ikke klart å fange meg i det hele tatt, ingen form for "lasting appeal".

Må si meg enig i dette. Jeg har klokket inn kun 81 timer og 40 minutter i BF3, noe som blir lite sammenlignet med de tidligere BF spillene hvor jeg endte opp med 300+ timer i hver av dem. Jeg tviler på om BF4 blir noe for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...