Gå til innhold

Til dere som betaler for musikk og filmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med gratis?

 

Nå er ikke jeg den personen som kjøper mest film eller musikk. Jeg ser allikevel på en del gratis. Mitt argument for å gjøre det er at mye av det jeg ser på ville jeg enten ikke ha sett på om jeg måtte betale eller jeg kunne ha sett det noen uker etterpå på de TV-kanalene jeg abonnerer på.

 

Når jeg finner noe jeg virkelig liker pleier jeg kjøpe det inn i ettertid og da er det for å støtte de som har finansiert det slik at man kan få lignende produksjoner i fremtiden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

.... "Takk" for ditt innspill men nei, jeg er nok ikke det gitt. :nei2:

 

Ja, hvorfor skal vi virkelig betale og støtte artistene så de faktisk vil og kan lage mer?

Rart det der.

 

ok, så du betaler for nedlasting fordi du vil støtte artistene. Ja hvorfor ikke betale enda mer til de som allerede er millionærer.

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar

Så du syns det er greit å laste ned og gjøre slik at artister ikke tjener penger? De jobber de også og hvis de har vært så flinke at de har tjent mange millioner så er det ikke feil at de er millioner.. Hvis alle hadde tenkt likt som deg så hadde det ikke blitt særlig med artister igjen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så du syns det er greit å laste ned og gjøre slik at artister ikke tjener penger? De jobber de også og hvis de har vært så flinke at de har tjent mange millioner så er det ikke feil at de er millioner.. Hvis alle hadde tenkt likt som deg så hadde det ikke blitt særlig med artister igjen..

 

Det handler bare om flaks. Det finnes mange som er like eller enda mer flinkere enn de som allerede har blitt populære. Og en kjendis jobber ikke mere hardt enn andre arbeidende folk. Bare at lønna er urettferdig høyere for kjendisen enn den er for industriarbeideren som må jobbe timesvis med overtid hver dag og ikke får i nærheten så mye som kjendisen.

Lenke til kommentar

Men om jeg syns en artist er flink så betaler jeg gjerne for å se filmen de er med eller høre på musikken dems. Det er jo mange folk som tjener penger på kjendisene, som sponsorer og at de faktisk har vært flinke nok til å komme med i en bra film som har blitt sett av millioner, da syns jeg at de skal tjene bra på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...