Hveding Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Hei! Nå har jeg endelig fått min egen Samsung SSD 830 series. Vet jo at disse SSD'ene har 6Gb/s, men mitt hovedkort støtter bare 3Gb/s. Er det veldig stor forskjell på 3 og 6Gb/s ? Vil jo gjærne få ytelsen av en SSD når jeg førsta har kjøpt en.. Må jeg kanskje kjøpe nytt HK, eller vil 3Gb/s holde i masse vis ? Mvh Patrick.
LMH1 Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Du mister bare lese og skrivehastighet. Men responstiden er ca like bra. 1
fenele Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Til vanlig bruk vil du ikke merke mye forskjell. Se på denne testen: http://www.tomshardw...bps,3110-7.html Her ser du det er ingen forskjell på SATA 2 og SATA 3. Er altså ingen vits å oppgradere kun for å få SATA 3. Endret 5. juli 2012 av eleNef 1
Hveding Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Skrevet 5. juli 2012 okey.. Kunne vært greit å få lese og skrive hastighetene med, men får vel bare vente til neste oppgradering (nytt hovedkort når jeg gidder).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå