Gå til innhold

Konkuranse! Hvor mange dager med trening klarer du i strekk?


Anbefalte innlegg

Uken:

 

Dag 4 Mandag 06.08: Joggetur 75 min, inkl 4x4 min I4

Dag 5 Tirsdag 07.08: Joggetur, rolig 8km, 60 min

Dag 6 Onsdag 08.08: Svømming, 2000 m

Dag 7 Torsdag 09.08: Styrketrening, biceps, bryst, mage, rygg

Dag 8 Fredag 10.08: Joggetur, 40 min

Dag 9 Lørdag 11.08: Fjelltur, 5 timer

Dag 10 Søndag 12.08: Fjelltur, 4 timer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uken:

 

Mandag: 1000m svømming

Tirsdag: 1000m svømming

Onsdag: 1000m svømming

Torsdag: 20 min jogging med sekk gjennom Stockholm, løping opp rulletrappen fra flytoget på Arlanda, sikkert 100 trinn lang og videre jogging omtrent 15 minutter gjennom hele flyplassen til terminal fem og så i Oslo 20 minutter gange med ekstravekt i form av deler av en kollegas sekk og tax free-varer. Sov godt den kvelden. :)

 

167416648_2a2b1c778c_z.jpg

 

Fredag: 1000m svømming

Lørdag: 1000m svømming

Søndag: 1000m svømming

 

Ellers er ikke høyre kne så glad i meg for tiden, så jeg har måtte svømme de siste par hundre meterne nå i helga med bare armene og "delfinspark", samt at jeg kjente litt overbelastningssmerter fra høyre skulder på fredag i garderoben når jeg roterte det høyt for å ta på en t-skjorte, men det gikk raskt over. Både fysisk og kalendermessig ser det ut som om jeg vil greie å nå 30km i løpet av august, noe jeg gleder meg til slik at jeg kan begynne å gjøre andre øvelser enn bare distansesvømming.

Lenke til kommentar

På tirsdag den.21 så har jeg trent i 50 dager på rad! :w00t: Vurderte nesten å ikke trene i dag! men, så tok jeg meg en løpetur. Angrer ikke et sekund, det var digg! :D

Skal snart oppdatere her altså. Sette opp de som har gått ut i rekkefølge, antall dager trent osv. Men, vet ikke når jeg orker/gidder/tar meg tid :blush:

Lenke til kommentar

Da var jeg ute. Reiste hjem fra hytta etterfulgt av jobb og Premier league start. jeg som til og med brukte 290kr for å kunne trene på Evo fittness i Sandefjord mens jeg var på hytta. Ble hvertfall 5 gode økter ut av det da =)

 

Holdt på siden 22/7 så endte vel på 27 dager med trening.

Lenke til kommentar

Søndagsoppdatering:

Mandag: 1000m: svømming

Tirsdag: 1000m: svømming

Onsdag: 1000m svømming

Torsdag: 1000m svømming

Fredag: 800m svømming

Lørdag: gikk 5km samt gjorde noen tunge overkropp- og kjerneøvelser. Dette fordi alkohol gjorde at jeg ikke nådde svømmehallen før den stengte. EDIT: Ikke tunge som i vekt men som i mental belastning.

Søndag: 1200m svømming

 

Jeg begynner å glede meg til 1. september når jeg skal avslutte svømmeprosjektet for denne gang, jeg kjenner jeg begynner å bli god og støl i skuldrene etter hver økt.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Uken:

 

Dag 11 mandag 13.08: Svømming, 2000 m

Dag 12 tirsdag 14.08: Joggetur 40 min, rolig

Dag 13 onsdag 15.08: Løpetur, motbakke, 75 min

Dag 14 torsdag 16.08: Rolig løpetur, 45 min

Dag 15 fredag 17.08: Svømming 2000 m

Dag 16 lørdag 18.08: Styrke 30 min + svømming 500 m

Dag 17 søndag 19.08: Joggetur 45 min

 

Ble litt inspirert av JohnDoe, og har puttet noe svømming på programmet. Svømmebrillene gikk fløyten på lørdagens økt, men nye "Speedo Michael Phelps super edition" (noe i den duren) er bestilt. Liker å belønne meg selv med litt nytt utstyr i ny og ne :) Hjelper på motivasjonen.

Lenke til kommentar

Hvor mange er fortsatt med her?

I går ble det litt alternativ trening på meg... Fire timer med kajakkpadling i elvestryk teller vel som enten kondis eller styrke? :p

 

fortsatt med. På dag 20. Funnet ut at bytting av treningsform/alternativ trening med jevne mellomrom er nøkkelen til å klare dette i lengre perioder.

Lenke til kommentar

Tror jeg avslutter streaken i dag. Ble i det minste 52 dager i strekk. Neste gang er det 100! :tease:

Er helt kake i lats og skuldre, leggene er også helt ødelagte. Bein og markløft kjørte jeg i går, så da er det isåfall bare bi og tri jeg kan kjøre, å det vet jeg ikke om jeg gidder i dag.

 

Det værste er at jeg føler meg sinnsykt lat om jeg ikke trener i dag.... Mind fucked

Lenke til kommentar

Jeg trappet opp tidlig i uka til 2000m hver dag og når jeg våknet lørdag morgen følte jeg meg litt slapp. Nå er det hovne kjertler, stiv nakke, frysninger og en liten hodepine, så jeg har nok i løpet av uka og i regnet på fredag slitt ut immunforsvaret og fått meg en infeksjon en eller annen plass. Jeg trente ikke i går og planlegger ikke å trene søndag slik at jeg får til de siste fem kilometerne jeg mangler for å nå tredve på tredve dager i løpet av uka.

 

Så det ble 23 dager trening på rad, 02->24.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...