Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Sverige har både Katshing.se og Phone House både fått den på lager og begynt å sende den ut i dag.

Samsung Sverige har sagt den skal være i butikk der neste uke.

Fremdeles intet nytt fra Samsung Norge bortsett fra at den kommer en eller annen gang i Oktober. Det er rett og slett for dårlig synes nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte fra cdon siden jeg fikk mail om at overvåket produkt nå kunne bestilles, så da får vi se om den kommer :-)

Var det sånn automatisk svar montro? Lurer litt på om de jobber på lørdager. Står fortsatt "ikke sendt" hos meg.

Gleder meg bare litt overdrevent, hehe.

• Liker 1
Skrevet

Bestilte fra cdon siden jeg fikk mail om at overvåket produkt nå kunne bestilles, så da får vi se om den kommer :-)

Var det sånn automatisk svar montro? Lurer litt på om de jobber på lørdager. Står fortsatt "ikke sendt" hos meg.

Gleder meg bare litt overdrevent, hehe.

CDON jobber også på lørdager.

Skrevet

Da var denne bestilt. Noen som vil kjøpe en 2uker gammel s3?

Får prøve å appellere til Expert sin myke side og håper de str den tilbake , ellrt så får det bli finn.no.

Skrevet

Da var denne bestilt. Noen som vil kjøpe en 2uker gammel s3?

Får prøve å appellere til Expert sin myke side og håper de str den tilbake , ellrt så får det bli finn.no.

hvor bestillte du? :D

Skrevet

Men uansett så har jeg bestilt fra multicom, så gir dere beskjed på mandag om hva som skjer! Jeg blir pissed hvis det viser seg til å være lureri..

Men flere og flere butikker har jo den nå inne , så den har nok kommet til norge

Skrevet

Sendte mail til Cdon i dag ang. levering da jeg reiser utenlands snart og lurte derfor på om jeg fikk den før jeg reiste.De regnet med å få de sendt ut i løpet av mandagen ;-))

• Liker 1
Skrevet

Fy søren.... Sett når multicom anntar de får note 2 på lager nå? -.- 14.10!

Da får en håpe multicom har solgt ut det første partiet de har fått og neste parti ikke kommer før den datoen . om ikke blir det nok en avbestilling fra min side . En slik hallseriøs akktør skal ikke jeg ha noe å gjøre med vertfall..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...