Gå til innhold

GoPro HD HERO2, Wi-Fi BacPac™ og Wi-Fi Remote.. hjelp til connection?!


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Wi-Fi BacPac™ og Wi-Fi Remote til min HERO 2. Så har jeg oppdatert HERO 2`en med siste programvare via GoPro CineForm Studio.

Men jeg får ikke kontakt med Wi-Fi BacPac via USB kabelen.

I bruksanvisningen står det som følger:

 

(REQUIRED) REGISTER YOUR Wi-Fi BacPac™:

Power ON your HD HERO2 camera and connect your Wi-Fi BacPac™ to the back of your camera (with both the camera and Wi-Fi BacPac™ powered ON). At this point, you should also power ON your Wi-Fi Remote.

Make sure your Wi-Fi Remote is not connected to USB power through the USB charging cable.

1) With your Wi-Fi BacPac™ attached to your HD HERO2 camera (make sure both devices are powered ON), connect your Wi-Fi BacPac™ to your computer via USB (make sure to connect thru the USB port on Wi-Fi BacPac™, not the USB port on the HD HERO2 camera).

2) Back in the Device Window, select your Wi-Fi BacPac™ from the list, and press ‘REGISTER’. (If another Update Available notice appears, you should press the ‘SHOW DETAILS’ button again to get back into the Device Window.)

3) Fill out and submit the Product Registration web form you are directed to (you will not be able to update your Wi-Fi BacPac™ and Wi-Fi Remote before you register your new product).

 

Her får jeg IKKE kontakt med Wi-Fi BacPac fra min pc. Noen som har opplevd dette??

GoPro-Wi-Fi-Product-Update-Instructions-061112.pdf

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt meg Wi-Fi BacPac™ og Wi-Fi Remote til min HERO 2. Så har jeg oppdatert HERO 2`en med siste programvare via GoPro CineForm Studio.

Men jeg får ikke kontakt med Wi-Fi BacPac via USB kabelen.

I bruksanvisningen står det som følger:

 

 

hei kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg har kjøpt samme pakke.

harlastet ned sinema og får koblet hero 2 på pc`n så får jeg startet oppdateringen så blir den avbrutt hver gang med varsel om å kontrolere sd kortet.. har fulgt alt fra gopro til pungt og pirkke!

har du noen triks?

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg Wi-Fi BacPac™ og Wi-Fi Remote til min HERO 2. Så har jeg oppdatert HERO 2`en med siste programvare via GoPro CineForm Studio.

Men jeg får ikke kontakt med Wi-Fi BacPac via USB kabelen.

I bruksanvisningen står det som følger:

 

 

hei kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg har kjøpt samme pakke.

harlastet ned sinema og får koblet hero 2 på pc`n så får jeg startet oppdateringen så blir den avbrutt hver gang med varsel om å kontrolere sd kortet.. har fulgt alt fra gopro til pungt og pirkke!

har du noen triks?

 

Problemet mitt løste seg da jeg byttet USB port på maskinen min. Jeg stakk bare kabelen fra kameraet inn i en annen port, og vips problemet løst.

 

Har du et SD kort som tilfredsstiller kravene til GoPro? Jeg har et 32GB klasse 10 kort. Funker fint som fy det :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde samme problem men løste seg med klasse 10 brikke...

 

Har kjøpt meg Wi-Fi BacPac™ og Wi-Fi Remote til min HERO 2. Så har jeg oppdatert HERO 2`en med siste programvare via GoPro CineForm Studio.

Men jeg får ikke kontakt med Wi-Fi BacPac via USB kabelen.

I bruksanvisningen står det som følger:

 

 

hei kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg har kjøpt samme pakke.

harlastet ned sinema og får koblet hero 2 på pc`n så får jeg startet oppdateringen så blir den avbrutt hver gang med varsel om å kontrolere sd kortet.. har fulgt alt fra gopro til pungt og pirkke!

har du noen triks?

 

Problemet mitt løste seg da jeg byttet USB port på maskinen min. Jeg stakk bare kabelen fra kameraet inn i en annen port, og vips problemet løst.

 

Har du et SD kort som tilfredsstiller kravene til GoPro? Jeg har et 32GB klasse 10 kort. Funker fint som fy det :)

Endret av Team Fisherman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...