Gå til innhold

Konkurranse: Vinn et rått vannkjølingssett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært borti noe annet en lukkede vannkjølings-systemer, men dette virket jo kult. Skulle gjerne bygget meg noe slikt + ekstra deler for GPU (som er det største varme kilden i min maskin atm).

Noen som vet hvor jeg kan få vannkjøler til GeForce 590 btw?

Skrevet

det her hadde vært fint, men sannsynligheta for at eg vinn e minimal, blir jo vannkjøling på meg i sommer, så vinner jeg dette blir kostnadene minimal da

Skrevet (endret)

Hadde vær tøft med et vannkjølingssett nå som jeg skal kjøpe ny maskin! Planlagte faktisk å gå for vannkjøling denne gangen. :)

Forresten, raketten vises ikke i prisguiden... :p EDIT: Ny butikk ja, det forklarer vel litt.

Endret av Stian Aarskaug
Skrevet

Planer om å bygge gaming pc i sommer, og da hadde det vært utrolig praktisk å vinne et kjølesystem, da det sparer meg for noen lapper.

Men med min flaks så tviler jeg på at jeg vinner.

Krysser uansett fingrene.

Skrevet

Spørsmål 3: I see what you did there..

:mellow: Jeg har ingen anelse om hvor noen av plassene er, nå fikk du meg til å bli passe usikker! Tror ihvertfall jeg har funnet det riktige svaret!
Skrevet

heheh.. jeg søkte opp adressen til nettbutikken rakett1, endte opp i **********************

Du kan ikke komme med svarene til konkurransen. :wee:

Skrevet

Nå som dama har gått fra meg, huset forsvinner, jobben ser utrygg ut og bikkja må omplasseres, alt i løpet av en uke, så bør faen karma få fingeren ut av rumpa og begynne å balansere vektskåla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...