Gå til innhold

Hva slags politi er dette..?


Anbefalte innlegg

Så ikke denne politibetjenten i sendingen, men på dette bildet går det klart fram

 

Hva i allverden slags person i politiuniform, og som har ansvar for Breivik er dette..? :huh:

 

post-12139-0-83725700-1339775441_thumb.jpg

 

Det var i denne artikkelen, men de har visst klokelig fjernet det bildet nå.

 

(Man kan se noe av det på VG's forside enda. )

 

Det må da være grenser! Det er meningen vi skal ha tiltro og respekt til politiet, men hvem kan ha det til

noen som er tilredt slik? De må da vel ha regler for slikt i en så viktig etat som politiet her.

Jeg ville hvertfall ikke hatt noe med den betjenten å gjøre i en sak, en som er så lettsindig og uvøren med seg selv som det der. Jyss.. at det går an :ph34r:

Endret av Delvis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på tatoveringen? Kan ikke huske det er ulovlig for politibetjenter å ha tatovering. :)

 

Men ærlig talt, det er noe som heter signaleffekt osv. Er dette noe politiet skal kunne stå inne for..?

 

tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler om å kunne se utover det som går på trender ög moter, for det er alt det er. Og en særlig negativ sådanne.

Det der har alltid gått i bølger og daler.

 

Jeg fastholder at tatoveringer tilhører primitiv holdning og væremåte. Enten det dreier seg om moderne lossluppnhet, eller primitiv stammekultur.

Vi må nok slite oss gjennom nye lange perioder for å komme over det igjen.

 

Og ikke rakk ned på 50 tallet! Det er tvert i mot et dissendium til etterfølgelse. :grumpy:

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det handler om å kunne se utover det som går på trender ög moter, for det er alt det er. Og en særlig negativ sådanne.

Det der har alltid gått i bølger og daler.

 

Jeg fastholder at tatoveringer tilhører primitiv holdning og væremåte. Enten det dreier seg om moderne lossluppnhet, eller primitiv stammekultur.

Vi må nok slite oss gjennom nye lange perioder for å komme over det igjen.

 

Og ikke rakk ned på 50 tallet! Det er tvert i mot et dissendium til etterfølgelse. :grumpy:

 

Jeg mener at det å gå med klær, farge håret og ha på seg sminke er tilhører en primitiv og absurd holdning til mennesket og er en syk væremåte.

Enten det handler om moderne irrasjonalisme eller primitiv religion.

Vi må nok drive mye med etikk-filosofi og humanisme for å rette det opp igjen.

 

Ikke rakk ned på det som er naturlig som ikke skader andre! Det er et eksempel til etterfølgelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...