Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha! Men ærlig talt så er jeg ikke så verst grei og dere kan bare spørre hvis det er noe dere lurer på! :)

Da går jeg hardt inn, og spør om følgende: Favorittserie, favorittfilm, favorittmusikk, favorittmat, fritidsinteresser, seksuell legning, eventuelle studier, favorittland. Go.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Favorittserie: Mange å velge mellom, nå går det mest i Game of Thrones, Revenge, IASIP og Sherlock, men favorittene er Twin Peaks, Buffy, Firefly og BSG.

Film: Grey Gardens, Requiem for a dream, The fly, Star Wars, Bondock Saints, Trainspotting og selfølgelig alt med zombier.

Favorittmusikk: Hører på sinnsykt mye forskjellig. Pink floyd, Bare Egil Band, The Cure, Sonic Youth, Blondie, Electric Guest, Pixies, Prince, Ja, listen kunne fortsatt i evigheter. Vet jeg banner i kirka nå, men jeg hater dubstep!

Favorittmat: Taco og/eller Nachos, Fiskegrateng (NAM), alt som inneholder spor av sjokolade og crème fraiche!

Fritidsinteresser: Kjøre rundt på sparkesykkelen min, lese, spille, spise usunt, bade, livemusikk og jobb.

Hetrofil.

Har gått teaterlinja på vgs, nå tar jeg allmenn påbygg. Jobber med psykisk utviklingshemmede, vet ikke hva jeg skal utdanne meg som.

Favorittland: Føler ikke at jeg kan velge når jeg strengt tatt ikke har vært i alle land i hele verden, men nordkysten av Norge er jo fantastisk vakker. Kan iallfall nevne de landene jeg vil til: Nicaragua, Island, New Zealand, Bali og Indonesia og egentlig alle land som er varmere enn Norge.

Er så grei at jeg legger med en liste over mine favoritt spill også jeg;

LoL, Portal 2, Amesia og Half life 2 blant annet.

Jeg er også en selverklært nintendo elsker og da særlig Mega Man, Legend of Zelda (liker alle, kanskje tp mest), Final Fantasy og Mario Bros 3!

 

Puh, nå er jeg utslitt. Besto jeg eksamen Mr.?

 

Velkommen! :)

 

Hva fikk deg til å bli medlem på forumet?

Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri!

 

Ååånei. Jente registrerer seg på forumet... Brace yourselves - shitstorm incoming

I am not worried, Sir. Endret av theajos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...