Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke la dette bli en ny «Idzl's Kafé», da. ;)

 

Jeg er fortsatt "sinna" for at den ble stengt! :O

Kan da ikke sette grenser for hvor godt vi skal få lov til å bli kjent med ulike brukere. =)

 

Men ja, velkommen skal du være. Elsket introduksjonen din :D

 

(Og ikke bli for populær, for da kommer de store sterke gutta og stenger tråden din ;) )

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Åh, jeg skjønner ikke hva du mener men jeg samtykker allikevel, jeg hører alltid på administratorene! :innocent:

 

Kommentaren min var ikke ment til deg. Du har ikke gjort noe galt! Men godt å høre du alltid hører på meg. ;)

den var vel myntet på meg og (ehm') de andre som var med, husker ikke alle.

 

hvor har jeg sett deg før?

Lenke til kommentar

@Thea: Du sier du går almen påbygg? Året er jo snart over, hva slags planer har du etter sommeren?

Jeg har så altfor mange planer og altfor lite penger! Jeg vil reise å se verden, lære meg masse instrumenter, leve i en virtuell verden, lære alle verdens språk osv. Ender vel opp med å jobbe fulltid for å tjene til livets opphold. :dontgetit: Går strengt tatt ikke allmenn påbygg, tar det som privatist.

 

får vi ikke lage ny cafe nå heller :*(

 

Hei til deg Thea, du får komme deg inn på forumkafen før runar går berserk med stengning av tråden.

får vi ikke lage ny cafe nå heller :*(

 

Hei til deg Thea, du får komme deg inn på forumkafen før runar går berserk med stengning av tråden.

Åpner gjerne en café jeg. Og hei til deg!

 

Ikke la dette bli en ny «Idzl's Kafé», da. ;)

 

Jeg er fortsatt "sinna" for at den ble stengt! :O

Kan da ikke sette grenser for hvor godt vi skal få lov til å bli kjent med ulike brukere. =)

 

Men ja, velkommen skal du være. Elsket introduksjonen din :D

 

(Og ikke bli for populær, for da kommer de store sterke gutta og stenger tråden din ;) )

Thank you, thank you!

 

Elsker hvordan vi tar vare på de nye :D

Føler meg meget velkommen, satser på at jeg har tatt over stedet om ett par-tre måneder! :devil:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...