Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bli kjent med kassadame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tynt grunnlag, ja. Burde han allikevel prøve om han tør? Hvorfor ikke?

 

Prøv å vei, bare man tar det som en mann når man eventuelt feiler. Om TS av praktiske årsaker benytter seg av denne butikken kan det fort bli klein stemning om han skal fortsette å handle der om han får avslag. Grunnlaget er absolutt tynt. Gode butikkansatte smiler til meg hele tiden, men jeg tror ikke at de er forelsket i meg av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De smiler ikke til meg på den lokale butikken :&--#60;

 

Det er nå bedre enn de gangene der man lett skjønner at alle de hyggelige "god helg" "ha en fin dag" og "skal vi pule i kveld" bare er innøvd fra kassadamen( :wee: ).

 

Uansett så er det ikke noe galt i å prøve seg,for prøver man seg aldri så blir man jo bare sittende der uten noe som helst action.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Liker ei jente som jobber i kassa på en butikk her jeg bor, Hun kikker på meg og smiler til meg når jeg er i butikken. Men åssen skal jeg få kontakt med hun? Når jeg betaler så sier hun hei, Pose? Ja, det vanlige de pleier å si. Vet ikke hvor gammel hun er, men tipper hun er på min alder.

 

Spør om de ikke har navneskilt på jobben :)

Lenke til kommentar

Det er faktisk mulig å merke at kassabetjening forskjellsbehandler kunder da. Ofte er nok allikevel bare det at de kjenner deg igjen fordi du handler der ofte og derfor er hyggeligere enn med random person nummer 100 den dagen.

 

Og om du hilser og smiler selv er det jo ganske normalt at motparten gjør det samme.

 

Men for all del, prøv. Jeg er et levende bevis på at å ikke prøve ikke virker i kjærlighetslivet!

Lenke til kommentar

Liker ei jente som jobber i kassa på en butikk her jeg bor, Hun kikker på meg og smiler til meg når jeg er i butikken. Men åssen skal jeg få kontakt med hun? Når jeg betaler så sier hun hei, Pose? Ja, det vanlige de pleier å si. Vet ikke hvor gammel hun er, men tipper hun er på min alder.

 

Spør om de ikke har navneskilt på jobben :)

 

Det pleier å stå på kvitteringen hvem man blir behandlet av i kassen, om det gjør: Finn navnet på facebook, legg henne til og si at du har sett henne på butikken og om hun kanskje hadde hatt lyst å finne på noe en dag ;) lykke til!

Endret av Montør1
Lenke til kommentar

Men for all del, prøv. Jeg er et levende bevis på at å ikke prøve ikke virker i kjærlighetslivet!

 

 

Hvis man klarer å få seg selv til å tro/overbevises om at avslag ikke betyr noe i den store sammenhengen så er man kommet langt på vei mener nå jeg.

 

Jeg personlig driter en lang vei i hva andre mener om meg,jeg kjører nå bare på med min ekte personlighet,så får bare folk enten like,eller ikke like det.

 

Jeg bruker å tenke at det finnes nok av folk i verden,så at noen få mener ett eller annet er egentlig helt uviktig.

 

Selv så har jeg det i kjeften,og er ganske så kvikk i replikken ,og det kan noen ganger være nok.

 

*En veldig kompis ba meg en gang om å teste dama hans,for å se om hun virkelig var glad i ham.

Jeg kjørte på med frekk humor,samt at jeg "kjørte opp" tempoet på samtalene.

Det vil si at jeg da kjører på med humor og noen komplimenter som jeg følger opp med litt nesten sleip tafsing. eks: tok hånda hennes,snurret henne rundt og sa ting som :- For en nydelig fasong den kjolen får på deg,før jeg lo bort hele seansen ,slik at det kunne virket som fleip.

Før jeg da går tilbake til å virke litt mystisk og sjenert...

 

Etter at hun hadde både tatt meg i skrittet på en fest,samt prøvd å kysse meg så sa jeg ifra til kompisen,og det ble slutt ett par dager senere(metode som vi i den tette kompisgjengen har brukt før,ikke bare jenter som tester gutter vettu).

Anonym poster: 1b7d8597701e579d6abd33b9dec46353 Anonym poster: 1b7d8597701e579d6abd33b9dec46353

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg personlig driter en lang vei i hva andre mener om meg,jeg kjører nå bare på med min ekte personlighet,så får bare folk enten like,eller ikke like det.

 

Men du poster som anonym!

 

Det gjør jeg også...

 

Kan jo hende at noen vet hvem vedkommende er,derfor velger man å poste anonymt... Anonym poster: 1b7d8597701e579d6abd33b9dec46353

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro på den direkte framgangsmåten som mange inne her foreslår, med å bare vær direkte og spørre om å finne på noe mens hun sitter i kassen og er på jobb. Når man er på jobb, så er man på jobb, og ikke på sjekkern. Grunnlaget blir for tynt, og man har alt å tape, selv om man "kun" blir avvist. Problemet er at det mest sannsynlig er settingen som trigger avslaget, og ikke den personlige kjemien (som er nøkkelen).

 

Min framgangsmåte hadde vært som følger.. Gå og handle der som vanlig, gi hun et smil mens du betaler og vær høflig, og ha øyekontakt med hun. Ikke noe mer komplisert enn det. Neste steg er og gjøre litt research, finn ut hva hun heter på et eller annet vis. Du kan for eksempel spør en kollega av henne, men samtidig vær diskrete, for så å stalke henne på facebook. IKKE ta kontakt på facebook. Videre er da trikset å treffe "tilfeldigvis" på henne når hun IKKE er på jobb. Dette er den vanskelige delen, som må være konstruert men samtidig virke naturlig. Da ville jeg funnet når hun slutter på jobb, og møtt hun når hun er på vei ut døren, og sagt hei, og da som en icebreaker, fulgt opp med et eller annet spørsmål, for eksempel noe så banalt som, når får butikken inn fersk frukt, fordi du liker fruktene best rett fra esken (viser samtidig at du er målrettet, kvalitetsbevisst, sunn osv.). Da er praten i gang, og hvis du får en god tone med hun, og hun virker litt interessert kan du enten gjøre: a) akkurat når du sier at du må gå videre spørre om hun vil ta en kaffe eller noe.. b) gå videre, og si hadet til hun, men neste gang du møter på hun i kassen eller en annen plass, si at hun virker som en morsom jente og vil gjerne finne på noe.

 

Litt mye arbeid, men samtidig hvis du føler at hun er såpass spesiell, så er det sikkert verdt det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

*snip*

Fremgangsmåter som innbefatter "stalking", selv nokså "uskyldig stalking" som du her foreslår er direkte patetisk og gir et inntrykk av desperasjon fra initiativtakerens side.

 

Sorry å måtte si det, men jeg blir ærlig talt kvalm av å se slike forslag.

 

Du synes det er patetisk å gå inn på profilen på facebook til en person du liker? Du går vel heller aldri bort til en ukjent person og prater med dem fordi du synes det blir litt for drøyt og eller? Det er heller ikke mer patetisk enn at man går inn på profilen for å sjekke om vedkommende har kjæreste f.eks. Eller mener du at å spørre om navnet er patetisk?

 

Desperasjonen er en liten bit av kjærligheten spør du meg! Man blir desperat etter å bli kjent med en person, eller en trengsel av å være i nærheten av en annen person. Desperasjon er per definisjon et sterkt ønske å fylle et tomrom, og man er villig til å gjøre det meste for å fylle tomrommet. Hvorfor vil to mennesker være i lag? Fordi mennesker har et emosjonelt og fysisk behov som er et tomrom dersom det ikke er en annen person der til å oppfylle ønsket. Ser du sammenhengen? Man skal likevel ikke være åpenbart desperat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du synes det er patetisk å gå inn på profilen på facebook til en person du liker?

Det kommer an på hensikten.

Du går vel heller aldri bort til en ukjent person og prater med dem fordi du synes det blir litt for drøyt og eller?

Nei? Det gjør jeg faktisk ikke? Hvorfor skulle jeg det? Jeg passer mine egne saker og forventer at andre gjør det samme. Overfladisk chit-chat telles ikke i random situasjoner slik jeg ser det, men å "tilfeldigvis" bumpe inni fremmede mennesker med en overordnet agenda at man vil være sammen med dem er ynkelig, svakt og patetisk.

Det er heller ikke mer patetisk enn at man går inn på profilen for å sjekke om vedkommende har kjæreste f.eks. Eller mener du at å spørre om navnet er patetisk?

Tilfeldig surfing på profiler er ikke patetisk nei. De fleste begrenser likevel hva man kan se på profilen med mindre man er venn på facebook med vedkommende, så..

Uansett, når det kommer til spørsmålet om at et ønske om å sjekke ut vedkommendes profil for å finne ut om man har sjangs er patetisk, så er mitt svar JA.

Desperasjonen er en liten bit av kjærligheten spør du meg!

Dersom man er en følelsesmessig svak person, ja.

Man blir desperat etter å bli kjent med en person, eller en trengsel av å være i nærheten av en annen person.

Følelsesmessig svak...

Desperasjon er per definisjon et sterkt ønske å fylle et tomrom, og man er villig til å gjøre det meste for å fylle tomrommet.

..Som gjerne kommer av manglende evne til å tenke selv, at man alene er ute av stand til å klare seg selv, pluss en god dose selvmedlidenhet.

Nok en gang følelsesmessig svak...

Hvorfor vil to mennesker være i lag? Fordi mennesker har et emosjonelt og fysisk behov som er et tomrom dersom det ikke er en annen person der til å oppfylle ønsket.

Alle har sine emosjonelle og fysiske behov, men dersom disse behovene i stor grad dreier seg om andres aksept, nærhet og kjærlighet er man følelsesmessig svak...

 

Det er min mening om den saken.

Ser du sammenhengen?

Ja, så klart??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...