Gå til innhold

Kvalitetsboxere, ikke Bjørn Borg, men hva da?


Anbefalte innlegg

Har vel hatt 20-30 Bjørn Borg boxere, men er lei av den dårlige kvaliteten og ønsker å prøve noe nytt. Fordelen med BB er at dem har lange bein og at dem sitter bra, men kvaliteten er dårlig.

 

Noen som har gått fra Bjørn Borg til noe dere har blitt mer fornøyd med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

H&M ja, får liksom ikke helt den kvalitetsfølelsen :) Men er sikkert billigere enn 199kr, som man betaler for BB. Jeg har prøvd noen Calvin for en stund tilbake, men syntes de satt løst og hadde korte bein. Men det finnes sikkert forskjellige modeller.

Lenke til kommentar

Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere.

Hiver meg på denne anbefalingen jeg også.

 

199,- for en 2-pack er en bra pris, kvaliteten er bra og ikke minst så har de såpass høyt bomullsinnhold at man ikke får den klamme følelsen som man (ihvertfall jeg) får med de fleste andre rimelige boksere som har høyt innhold av syntetiske materialer.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere.

Da må de ha gjort noe de siste årene. - De siste jeg hadde fra Dressmann mistet formen etter noen få måneders vask.

 

Forøvrig har OBS noen 3-packs til 99,- med no-name boxere som er ganske bra (spesielt ift prisen) - og de hadde også medlemstilbud på 179,- for 2-pack Pierre Robert sport nå som også er ok.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere.

Hiver meg på denne anbefalingen jeg også.

 

199,- for en 2-pack er en bra pris, kvaliteten er bra og ikke minst så har de såpass høyt bomullsinnhold at man ikke får den klamme følelsen som man (ihvertfall jeg) får med de fleste andre rimelige boksere som har høyt innhold av syntetiske materialer.

 

Du kan plukke deg 3 forskjellige farger for 199kr ;)

Jeg var en sterk tilhenger av BB-boksere før, helt til jeg prøvde Dressmann sine boksere. Gikk jævla lei av at BB ble utvaska og gjennomsiktige etter et par vask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...