Gå til innhold

Diablo 3: Aaaarrgghhh! Serverproblemer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet inn de siste 10 minuttene, stopper alltid på Hero List.

 

Slik jeg ser det

Offline mode: 1

Online mode: 0

 

Gi en forbanna offline mode eller fiks serverene deres Blizzard, verste launch ever!

Hehe. går nok ikke ann og få til en offline mode nå. Da må de isåfall gjøre om store deler av spillet.

 

Men ja, kjedelig at det skal skje under peak hours. Flaks at jeg ikke logget ut istad.. :p

Lenke til kommentar

Dårlig valg av Blizzard å lage et single player spill som krever at man er online hele tiden. Jeg regner med at de som styrer serverne ikke er amatører, så om det er så utrolig vanskelig å drive det hele som det tydeligvis er så burde man gjort det på en annen måte etter min mening. Men hva vet jeg vel? Jeg er jo bare en irritert forbruker :tease:

Lenke til kommentar

HELVETES FITTESPILL!!!!!!

 

Det var greit de 3 første gangene, men etter 6 dager på rad begynner det å bli LITT VEL MYE!

Fytti helvete er det mulig? Faen altså, jeg klikker snart. Ikke nok med at serverene er nede hele tida, men gems har ikke vært oppe på flere døgn på AH, og man kan ikke spille Hardcore, fordi man vet aldri om man disconnecter hvert fucking sekund. Så slik jeg ser det: Vent 1 måned, og se om nok folk har slutta, slik at man kan forhåpentligvis logge inn i rush-tiden når folk kommer hjem fra jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om det har noe å si eller om det var tilfeldig, men nå logget jeg inn og ventet til jeg var inne istedenfor å alt+esc og lese forum i mellomtiden. Med en gang jeg var inne trykket jeg resume game og da fikk jeg ikke error 1 og kan spille fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...