Gå til innhold

Diablo 3: Aaaarrgghhh! Serverproblemer!


Anbefalte innlegg

Ja. Akkurat. Men jeg tror deg ikke på D2 saken fordi at da kunne man spille offline også.

 

For å være helt ærlig har jeg aldri, aldri i alle mine dager innen online gaming opplevd noe så bedritende som det blizzard har klart å servere her.

 

Ok

det er greit med et par spikes sjeldent, da i spill som COD hvor 18 spillere er koblet mot samme spill, men når det er maks 4 stykker og alle har god connec så er dette helt tafatt.

 

Samme som deg, opplever med faste mellomrom (hele tiden) at det skjer 1-2 sek spikes hvor spillet rubberbander. Da at charen skjermen fryser i et par ms så hopper charren din enten frem eller tilbake.

 

Bare dette er nok til å drepe char i en intens gold mob battle. Dette er mest irriterendee for det skjer hele tiden.

 

Har også opplevd helt uvirkelige freeze outs kanskje ikke 20 sek men det virker sånn ja. Aldri opplevd noe lignende i andre online spill. Løsning til MP i D3 er rett og slett udugelig og jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å opprette Hardcore mode i det hele tatt når det er såånn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det er online-modus er at investorene i Activision-Blizzard ikke er fornøyd med inntektene fra salg på spill. De vil at spillerene skal fortsette å betale for å bruke spillet også, foreløpig skjer det gjennom micro-transactions og online-only modus.

 

Et alternativ kunne være en singleplayer-modus og salg skrapekort i spillbutikkene med penger og ting som spillerene trengte.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er online-modus er at investorene i Activision-Blizzard ikke er fornøyd med inntektene fra salg på spill. De vil at spillerene skal fortsette å betale for å bruke spillet også, foreløpig skjer det gjennom micro-transactions og online-only modus.

 

Et alternativ kunne være en singleplayer-modus og salg skrapekort i spillbutikkene med penger og ting som spillerene trengte.

 

Ja, Blizzard har tvingt meg til å kjøpe masse ting på RMAH til 250 euro per item og det sa eg til kjerringa og da eg må selge bilen for å ha råd til regninger men heldigvis vart ho ikkje sur da eg forklarte korleis RMAH var lagt opp og att eg måtte bruke det får å vinne i Diablo 3...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...