Gå til innhold

Googles nye bærbare er kjappere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En laptop som lanseres i år er raskere enn modellen som ble lansert i fjor? Virkelig?

 

Ja, for 3 ganger raskere per år er jo så vanlig....

 

AtW

 

Sier vel egentlig mest om hastigheten på den forrige modellen, ellers ser jeg ikke poenget med en slik laptop når den koster $450. Prisen må nok ned ett par hundre dollar først.

Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til programvareutvalget på Chrome, så en av de viktigste kjøpsargumentene for min del vil være om det er mulig å installere andre OS på de?

 

Ellers så legger jeg merke til at Chromebox har integrert strømforsyning. Det er et stort pluss i min bok. Noe annet ganske unikt i den klassen er hele 3 skjermutganger.

 

Prisen for den bærbare maskina tror jeg er ganske god. Byggekvaliteten virker bra og 16:10-skjerm er et pluss. Hvis det ikke er noen andre store ulemper synes jeg prisen er bra. Chromebox synes jeg er litt dyr, men så er den jo også ganske unik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til programvareutvalget på Chrome, så en av de viktigste kjøpsargumentene for min del vil være om det er mulig å installere andre OS på de?Ellers så legger jeg merke til at Chromebox har integrert strømforsyning. Det er et stort pluss i min bok. Noe annet ganske unikt i den klassen er hele 3 skjermutganger.Prisen for den bærbare maskina tror jeg er ganske god. Byggekvaliteten virker bra og 16:10-skjerm er et pluss. Hvis det ikke er noen andre store ulemper synes jeg prisen er bra. Chromebox synes jeg er litt dyr, men så er den jo også ganske unik.

 

En mulighet for å installere Ubuntu på disse boksene hadde vært utrolig bra. Liker egentlig alt med Chromebook bortsett fra OS-et..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om de kommer til Norge denne gangen?

 

Prisene er starter på 329 dollar for Chromebox og 449 dollar for Samsung Series 5 550. De kan i skrivende stund kun bestilles på nett fra USA og Storbritannia, men skal dukke opp i flere land utover sommeren.

 

Håper dette betyr possible Scandi-release.

Endret av Zhyl0
Lenke til kommentar

Dere som irriterer dere over OS'et, shy?

 

Når du får en fullverdig Windows-PC til samme prisen, hvorfor vil du da velge en Chromebook som er såpass begrenset? Eneste grunnen jeg kan se er om en ikke liker Microsoft/Windows og kjøper den for som en "Ubuntbook".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...