Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Markedsføringen av Galaxy 3 fullt på høyde med Bieber-stuntet i Oslo i går. Så nettopp en reportasje på TV2 -Hjelper deg, hvor telefonen utropes til kongen på haugen. Ingen over, noen få rett på siden,men de fleste langt under. Må nok få meg en slik,selv om jeg lovet meg selv evig boikott av Samsung,etter å ha driti på draget med Omnia HD for to år siden.

 

Telekiosken på Kvadrat hadde den hvite til 5500...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å endre på hurtigvalgene på varselbaren?

Uti fra det jeg kan lese i manualen, så er svaret nei.

 

Nå har jeg kun lest i en engelsk nedlastet pdf-versjon, siden jeg ikke får telefonen før i morgen :) , men som sagt så tror jeg ikke det kan gjøres. Det positive med denne baren i forhold til min nåverende S II er at det er flere valg der (har savnet mobildatavalget i S II)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å endre på hurtigvalgene på varselbaren?

Uti fra det jeg kan lese i manualen, så er svaret nei.

 

Nå har jeg kun lest i en engelsk nedlastet pdf-versjon, siden jeg ikke får telefonen før i morgen :) , men som sagt så tror jeg ikke det kan gjøres. Det positive med denne baren i forhold til min nåverende S II er at det er flere valg der (har savnet mobildatavalget i S II)

 

Ja flott oppgradering i forhold til S2,enig der, dog skulle gjerne hatt mulighet til å endre på baren.

Lenke til kommentar

Jeg har laget noen mapper jeg har plassert app'er i. Når jeg går ut og inn av disse mappene snakker mobilen! Hva i alle dager er dette og hvordan skrur jeg det av? Klarer ikke tyde hva damen sier.

 

Det samme skjer til meg, utrolig irriterende..

Lenke til kommentar

Da fikk jeg siste telefon fra Expert Langnes.Tromsø :D

Har da følgende spm:

-Hvordan forandrer man snarveiene nede i "lock-screen"?

-Går det ann å få forandret skjermens lysestyrke ved å stryke på status-linjen (slik som på Galaxy S2?)

Lenke til kommentar

Jeg har laget noen mapper jeg har plassert app'er i. Når jeg går ut og inn av disse mappene snakker mobilen! Hva i alle dager er dette og hvordan skrur jeg det av? Klarer ikke tyde hva damen sier.

 

Det samme skjer til meg, utrolig irriterende..

 

Samme her, men ikke på kona sin... Duden snakker også når jeg viser alle home screens samtidig.

Kan ikke se at jeg har noen instillinger på som burde vært av, men noe har jeg oversett... Anyone?

Lenke til kommentar

Jeg er ganske utålmodig av meg og er ganske lei av å ikke vite. Vurderer å kontakte cdon.no, som jeg har bestilt blå S3 fra, for å finne ut når jeg kan vente å motta tlf.

Er det noen her som vet noe mere om cdons S3-utsendelser?

 

Takk for svar!

 

Bestill heller fra Telenor

Lenke til kommentar

Da fikk jeg siste telefon fra Expert Langnes.Tromsø :D

Har da følgende spm:

-Hvordan forandrer man snarveiene nede i "lock-screen"?

-Går det ann å få forandret skjermens lysestyrke ved å stryke på status-linjen (slik som på Galaxy S2?)

 

Snarveiene: Innstillinger ->Sikkerhet -> skjermlåsalternativer ->Snarveier

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på om spørsmålet jeg har egentlig er Androidrelatert, så jeg tar en sjanse her.

Har lagt inn Facebookkontoen min på S3en, og har bedt om at kun kontaktene jeg allerede har skal synkroniseres med den. Dette fungerer bra når jeg ser i kontaktlisten, men når jeg f.eks skal velge mottaker for en tekstmeldinger kommer hele røkla opp. Joda, dette kan sies å være en bagatell, men som veldig mange andre har jeg mange venner på Facebook jeg så vidt har sagt hei til. Jeg ønsker rett og slett derfor ikke ha dem der. Finnes det en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Er det viktig at man lar batteriet gå helt tomt første gang, eller er dette bare en "myte"?

Hvis man kunne lade batteriet helt ut, så ville det bli ødelagt. Det er derfor beskyttelseskretser som slår av telefonen før du kommer under ca 10% reell resterede kapasitet.

Li-Ion har ikke minneeffekt, så det er ikke noe poeng i å lade de ut og opp igjen.

Første gang du lader det opp, så la det stå i laderen 5-6 timer. Da vil batteriet være toppladet og batteriindikatoren i SGS3 vil vlse korrekt verdi på 100%.

 

En annen ting er at man ikke bør utsette batteriet/mobilen for mye varme. Hvis mobilen er fulladet og ligger i sollys i f.eks en bil, så vil det ødelegges over kortere tid.

 

Batteriene varer ikke evig. Li-Ion vil trolig vare i 2-3 år med aktiv mobilbruk.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Da fikk jeg siste telefon fra Expert Langnes.Tromsø :D

Har da følgende spm:

-Hvordan forandrer man snarveiene nede i "lock-screen"?

-Går det ann å få forandret skjermens lysestyrke ved å stryke på status-linjen (slik som på Galaxy S2?)

 

Snarveiene: Innstillinger -> Sikkerhet -> skjermlåsalternativer ->Snarveier

Fixed.

 

Man kan jo ikke forandre dem, kunne slå dem av og på?

 

@Jan Takk for flott svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...