Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdt ventingen spess oman bestiller nå. Feks + abbonementene får man med spotify&--#60;3

Kan du forklare litt mer her?

 

 

http://www.amobil.no...nementet/109721

+1 for den @Christoffero89 & Claes

Bra det med å få med Spotify :-)

 

MEN jeg trenger telenor dekning, pga for dårlig dekning hjemme(bryter & mister ihvertfall 3/5 samtaler) + på jobben er det ikke dekning i det hele tatt(jobber offshore), og det har jeg med telenor(stjelenor).

Kanskje telenor, Djuice eller Onecall kommer med noe lignede, det hadde vært kjekt :-)

 

Ser ut som jeg kommer til å kjøpe en 16Gb likevel da det ikke er så lett å få tak på 32/64Gb versjonen. Har søkt opp og ned i mente, i både innland og utland. Kjøper jeg i USA skal den være lik som Europa versjonen, bare med 32/64Gb intern minne.

 

Så får se på neste torsdag hva det blir(kommer hjem ifra jobb / offshore).

Lenke til kommentar
Men skummelt at det er så lett :S Mener jeg har lest om en eller annen anti-theft app som skal overleve hard reset eller må man roote osv for å klare det?

 

Stemmer det ja. Cerberus er en app som med root faktisk er 100% tyverisikker. Dvs. at den overlever faktisk hard reset OG godtar heller ikke bytte av simkort..... Telefonen blir altså fullstendig ubrukelig for tyven....

 

Så disse tyveri-appene er faktisk ganske håpløse all den tid de ikke overlever hard reset. Men nå finnes det jo mange skurker som ikke skjønner at man kan kjøre en hard reset, og forsøker seg på et simkort-bytte i stedet.

Lenke til kommentar

Takk for tips. Skal teste ut denne, men må faktisk roote den ja :S Aldri gjort noe sånt. Er flink teknisk av meg så vil vel ikke tro at det er så vanskelig med den rette guiden. Enn så lenge får jeg satse på at tyven er dum :wee:

 

Tviler uansett på at noen klarer å stjele den nå, har øynene ganske mye på den :grin:

 

Edit: Fått testet den litt nå og denne virker jo genial!

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

har nå på invisibleshield. Skuffet. Den gliser fælt og med amoled skjerm ser det helt på tryne ut blir hard plast på meg

 

Har invisibleshield fra CDON liggende i postkassa hjemme nå tror jeg (sendt tirsdag morgen sammen med HDTV-adapter), men bør kanskje ikke sette på den da... Kanskje ikke nødvendig uansett når flipcover kommer.

 

Hehe, bruker 8 jeg og det strekker rett og slett ikke til på en slik skjerm :) Men det gjør ikke noe, denne fonen går like greit å bruke med to hender :green:

 

Har aldri hørt om noen som klager over størrelsen på en pupp som man trenger 2 hender for å betjene... ;)

Hvit S3 er veldig sexy, og har forøvrig heller ikke hørt mye kritikk vedrørende designet på S3'en fra folk etter at de fikk sett den IRL. Bestod hylekoret etter lansering bare av troll...?

 

Det JEG "sutrer" over er alle disse som tror så godt om seg selv, og skal lage DEN perfekte tråden, men ALT ender opp med det samme mølet!

 

Vi noterer at du ikke liker at folk tror de kan gjøre ting bedre enn andre, og at de tenker annerledes enn deg. Men nå har du vel egentlig sutret ferdig over det, og kan la denne tråden handle om S3? Det finnes egne sutretråder på diskusjon.no. Men du glemmer hovedpoenget med tråden, som var å ha en oppdatert og informativ førstepost, noe trådstarter har lykkes 100% med. Den optimistiske formanende delen av førsteposten kan med fordel redigeres bort, da det viser seg 100% umulig å gjennomføre i praksis.

 

Og nå, tilbake til tafsingen på S3'en... :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke alt sytet om design. Synes mobilen er dritlekker (veldig objektivt syn fra en ny eier :love: ) Skjønner heller ikke maset om at det er plast. Synes den kjennes skikkelig solid ut i hånda! Bak deksel over unibody any day! Liker å kunne bytte batteri.

 

Hvis jeg skulle sette fingeren på noe så savner jeg en egen knapp til å ta bilder med! Kan til tider være vanskelig å ta bilder med 1 hånd. F.eks hvis man skal ta bilde av seg selv

 

Er det forresten noen som vet om en god sjappe som selger utstyr til S III'n?

Endret av Demonickon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Men skummelt at det er så lett :S Mener jeg har lest om en eller annen anti-theft app som skal overleve hard reset eller må man roote osv for å klare det?
Stemmer det ja. Cerberus er en app som med root faktisk er 100% tyverisikker. Dvs. at den overlever faktisk hard reset OG godtar heller ikke bytte av simkort..... Telefonen blir altså fullstendig ubrukelig for tyven.... Så disse tyveri-appene er faktisk ganske håpløse all den tid de ikke overlever hard reset. Men nå finnes det jo mange skurker som ikke skjønner at man kan kjøre en hard reset, og forsøker seg på et simkort-bytte i stedet.

 

Noen som har mulighet til å gi varsling her inne når det blir tilgjengelig med one-click-root eller tilsvarende på S3? Det minste problemet er jo å roote en mobil, hadde mye kluss med min Desire, men har fått det inn i fingrene med rooting, backu-up og flashing av rom, men det tok meg en kveld å få rootet første gang. Tror ikke det vil være noe problem for meg å leve uten root på S3, men med tanke på back-up og antivirus hadde det vært praktisk med root.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan jeg skifter farge på led-lyset?

 

Last ned Light Flow Lite fra Google Play! Da kan du velge forskjellig farge for forskjellig type notification.

 

Edit: Anbefaler ikke denne appen, da den i gjeldende versjon har en bug som aktiverer talkbackfunksjonen på telefonen.

Endret av euphoria.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan jeg skifter farge på led-lyset?

 

Last ned Light Flow Lite fra Google Play! Da kan du velge forskjellig farge for forskjellig type notification.

Sitat fra testen på din side " Gledelig å se er det også at Samsung har fått på plass LED-varselpære på S III, noe vi savnet på S II. Det kan lyse i flere ulike farger og gjør at ulike varslingstyper blir representert med forskjellige farger på lyset."

Tolker dette som det skal finnes på mobilen allerede, uten å måtte laste ned en app. Men klarer ikke å finne det. Har lest i flere tester at fargen kan endres.

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen et par dager nå, og liker den svært godt. MEN det er noen små bugs med den, har dere opplevd noe sånt med mobilen? Kom med erfaringer :)

 

Som f.eks når man får en melding og åpner telefonen så står det da et "1" tall utenpå det meldingsikonet. Selv etter jeg har lest meldingen går ikke denne bort, jeg kan også slette meldingen og det står fortsatt at jeg har fått en melding. Det hender også at telefonen plutselig blir veldig treg i en kort periode. Jeg har nesten ikke lastet ned noen apps så det er ikke det heller.

 

Det er så klart bare bittesmå ting å klage på, men når man bare har hatt mobilen så kort tid så kan det jo fort også komme verre ting snart. Burde man da gå å få bytta mobilen mot en ny igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...