Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte for 2 uker siden..

 

Irriterende at jeg ikke har fått noe beskjed. Jeg bestilte 11. mai. :mad:

Jeg bestilte den 1 juni og telefonen er sendt....

 

Bestilte også 11 mai i blå, og har ikke hørt noen ting. På mail sier Moobi bare at de foreløpig ikke har fått denne modellen inn på lager.

Leste også noe interessant fra Chess. De sier at det er umulig for dem å opprettholde en kø, fordi de bestiller fra flere underleverandører. Altså at hvis din bestilling havner hos noen som er treige med å levere så kan det godt hende at noen som har bestilt mye senere enn deg, vil få sin før...

 

EDIT: Ringte Moobi nå, de sa de ikke hadde fått inn noen i blå, men at de kom inn i neste uke. Er forresten også samme status som nå Netcom har endret på nettbutikken, at de er BEKREFTET i uke 25..

Endret av largim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som får til å pause musikk ved å legge håndflaten over skjermen? Eller ta screen shot av skjermen ved sveipe hånden over? Har begge 2 enabled i settings men ingen av de fungerer

 

Problemer med å pause musikken på den måten selv. For å ta screenshot så skal du bare dra hånden fra den ene siden av skjermen til den andre, merk; ikke over skjermen, på skjermen

Lenke til kommentar

Alle kontakter som jeg lagrer blir automatisk lagret på sim kortet, hvordan endrer jeg at dette lagres automatisk på telefonen?

Du går på kontakter, og innstillinger, så trykker du vis kontakter fra simkort. Om du vil flytte dem over til telefonen (anbefaler du syncer dem til google, da har du backup der også). Det finner du på kontakter og innstillinger.

Lenke til kommentar

Øverst i skjermen min så har jeg noen symboler som jeg ikke klarer å finne ut av:

 

Symbol 1 : To piler som peker i hver sin retning (skrått).

Symbol 2 : Varseltrekant med et utropstegn inni.

 

Noen som vet hva dette betyr?

 

Fant det omsider ut til slutt: Symbol 1 = Oppdatering & Varseltrekanten er på grunn av at roaming er skrudd av..

 

Men er det noen som har opplevd dette:

 

I dag når jeg koblet headsettet til telefonen og skulle besvare en samtale så slet han som ringte med å høre meg tydelig, han klaget også på ekko. Jeg hørte også innringeren ganske dårlig, var også mye hakking. Byttet til originalproppene, like dårlig der...

Noen flere som har hatt samme problem?

Lenke til kommentar

Er n00b android-bruker med S3'en...

 

Avslutter jeg programmer helt ved å trykke på "tilbake"-knappen, iallfall nok til at de ikke suger veldig strøm, eller bør jeg avslutte på en annen måte?

 

Hva er egentlig forskjellene mellom launcherne og touchwiz standard-greia?

 

Er det litt på utseendet eller er det andre store fordeler?

 

Kommer sikkert flere spørsmål etter hvert... Er det en god side med android tips/apps?, har sett det finnes noe på forumet her, men er jo sykt mye svar og å lese...

 

Kjøpte telefonen fra Netcom og kan ikke se at det følger med noen minnekort. Er det meningen at man skal kjøpe dette utenom?

 

Ja

Lenke til kommentar

Tja, er vel en av de få som ikke jubler hemningsløst av denne mobilen enda. Har hatt den i to uker nå og det er en god del små bugs med den som har irritert meg grønn.

 

Ja det er en ny mobil, og den har sine barnesykdommer. Meeen når den koster såpass burde ikke det skje! Kjøper man en Ferrari skal man liksom ikke regne med at den ruster etter par uker.

 

Men ja, fått fikset en del bugs, men i dag toppet det seg. Nå når jeg skulle ut å trene fungerte ikke ørepluggkontakten, til tross for at det har vært deksel på hele tiden og den har vært meget godt håndtert, og ja, jeg har testa med flere øreplugger...

 

Noen som har noen tips på dette? Ellers er det rett tilbake i butikken og utskifting! Om han bak kassa sier nei da, så ja da blir det ett stykk sinna mann her :p hehe

Lenke til kommentar

Noen som får til å pause musikk ved å legge håndflaten over skjermen? Eller ta screen shot av skjermen ved sveipe hånden over? Har begge 2 enabled i settings men ingen av de fungerer

Har samme problemet selv.

Trykk på "Telefon", skriv "*#0*#", og trykk på "sensor". Dersom skjermen blir grønn og vibrerer når du holder hånden over sensoren betyr det at den funker og at det mest sannsynlig er en programvarefeil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...