giraffen Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Today Valve's Greg Coomber insisted Half-Life 2 will hit the shelves on September 30th as planned, despite a large number of rumors and false announcements saying that the game will slip. Speaking at ECTS this morning, Coomber stated "it'll be tight, but Half-Life 2 is still on for a September 30th ship". Sadly Valve?s presentation at ECTS was the same as the one shown at E3 earlier this year. Look forward to a few more of the E3 videos coming through Steam soon. www.halflife2.net
verwooks Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 ..hvor rykter sprer seg .... helt vilt .. godt å høre ..
Tandamram Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 YEES!! Det var gode nyheter Passet kjempebra!
Hamsterino Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Today Valve's Greg Coomber insisted Half-Life 2 will hit the shelves on September 30th as planned, despite a large number of rumors and false announcements saying that the game will slip. Speaking at ECTS this morning, Coomber stated "it'll be tight, but Half-Life 2 is still on for a September 30th ship". Sadly Valve?s presentation at ECTS was the same as the one shown at E3 earlier this year. Look forward to a few more of the E3 videos coming through Steam soon. www.halflife2.net Hva i helvete... Har jeg gått rundt å vært deppa for ingenting! Jippi
thomassit0 Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 JAA! jeg var helt sikker på at det var utsatt til 14.11 som bl a gamesmix opplyser om.
hwknut Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 JAA! jeg var helt sikker på at det var utsatt til 14.11 som bl a gamesmix opplyser om. nå må gamesmix oppdater siden sin Dette er den største gladmeldingen jeg har fått siden jeg fikk vita at half life 2 kom
tankbug Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 hvis valve klarer å levere hl2 i september, så burde id få ræva i gir egentlig. de har ikke tenkt å slippe doom3 før neste sommer? håper de får litt fart på seg...
NoLimit_^ Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 hvis valve klarer å levere hl2 i september, så burde id få ræva i gir egentlig. de har ikke tenkt å slippe doom3 før neste sommer? håper de får litt fart på seg... la oss håpe de ikke gjør det, håper de slipper doom III når spillet er ferdig!
hwknut Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 hvis valve klarer å levere hl2 i september, så burde id få ræva i gir egentlig. de har ikke tenkt å slippe doom3 før neste sommer? håper de får litt fart på seg... la oss håpe de ikke gjør det, håper de slipper doom III når spillet er ferdig! er deg enig! ingen vil ha et bugget spill!
do'h Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 http://eurogamer.net/article.php?article_id=53027 annen side som sier det samme
tjalla Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 hvis valve klarer å levere hl2 i september, så burde id få ræva i gir egentlig. de har ikke tenkt å slippe doom3 før neste sommer? håper de får litt fart på seg... LOL.. doom3 kommer neste sommer? Bare jeg som ser likhetstrekk mellom doom3 og duke nukem (for)(n)ever. Er vel id som har lager/utsetter duke nukem og?
Betongmannen Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Nei, det er 3DRealms som skal utgi Duke Nukem Forever. Og det er ganske bra gjort av deg å se likhetstrekk mellom et spill som har vært utsatt i X antall år mot et spill som kun har vært utsatt en gang.
atrax Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 http://eurogamer.net/article.php?article_id=53027 annen side som sier det samme Det er strengt tatt nettopp den siden som kom med 'nyheten' da... www.halflife2.net har bare postet en link til eurogamer.net sin artikkel.
mr x Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 dette har jeg ikke så stor tro på,men håper seff at de har rett. at spill blir forsinket er vel i nyhet i spillbransen.leste i et blad at ca 70% av alle spill var 3 mnd eller mere forsinket...
verwooks Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Sikkert bare for å holde folk "tent". Slik at folk blir mere forventningsfulle, og flere kjøper det.
Veritas_ Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 dette har jeg ikke så stor tro på,men håper seff at de har rett. at spill blir forsinket er vel i nyhet i spillbransen.leste i et blad at ca 70% av alle spill var 3 mnd eller mere forsinket... Og de resterende 30% va bara 2 måneder forsinket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå