Gå til innhold

Diablo 3: Demon Hunter - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva er fordelen med xbow i stedet for bue?

 

Det kommer vel an på spillestilen din hvilket våpen som funker best.

Passive-skillen Archery gir jo ulik bonus til bow og crossbow, så hvis du for eksempel kjører Sharpshooter med crit-stacking, kan det nok lønne seg å også investere i Archery og equippe en crossbow.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å overleve som DH på act 2 så trenger du mye all res og dex i tillegg til over 20k liv. Critical hit Damage er nesten en nødvendighet for å få nok dmg, men hva med Critical hit chance? Den er jo 100% for meg hele tiden, og så faller den etter noen skudd og så er den tilbake på 100%. Er det nødvendig å få på gear med større chance?

 

Jeg har pr nå ca 100k dmg og 25k liv, og alt for lite all res.

Jeg bruker Hungering Arrow og Frosen Arrow. I tillegg til smoke, preparation for å få hatred, shadow power, multishot fire at will.

Men kan bli litt endringer der med nye patch som kommer snart.

Endret av Substitute
Lenke til kommentar

hva med Critical hit chance? Den er jo 100% for meg hele tiden, og så faller den etter noen skudd og så er den tilbake på 100%. Er det nødvendig å få på gear med større chance?

 

Fordi du bruker sharpshooter? Gulvet settes av den crit chance du får fra gear og andre skills.

 

SS virker ganske meningsløs hvis du allerede har 30-40-50 crit chance fra gear...

 

Sharpshooter

 

Gain 3% Critical Hit Chance every second. This bonus is reset 1 second after you successfully critically hit.

Lenke til kommentar

Prøvde egentlig å si det motsatte. Har dog ikke spilt mye DH, så noen med mer erfaring må gjerne si ifra om jeg tar feil.

 

Hvis du vil ha høyere dps, må du satse på crit chance gear. Du sier at du har 100% crit chance hele tiden; det betyr jo at du ikke skyter monster.

 

Det første monsteret du skyter (gitt 100% proc på skill) vil gi crit hit, og crit chance går ned til 5% etter 1 sekund.

Med høyere base crit chance vil SS bli resatt så ofte at du i praksis ikke tjener mye på å bruke den passiven. OG: høy crit chance 100% av tiden er alltid en fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...