Gå til innhold

Diablo 3: Demon Hunter - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ett tips når du ser ett nye våpen er å se etter de med reduced level. Denne kan være så høy som 14, dvs at man kan bruke ett lvl 60 våpen på lvl 46. Det er ikke gitt man får akkurat de statsene man ønsker seg, men vesentlig høyere dsp bør men enn nok veie opp for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler jeg bruker caltrop traps med dmg så mye at jeg må ha den +100% duration og...en av de andre som jeg ikke husker akkurat nå :p

 

Skulle nesten vært en passive skill å sette i stedet for slot 1 på musa, for jeg bruker bare evasive shot som standard..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Archery er et must, HVERTFALL om du bruker bue. Jeg sitter og vurderer droppe Sharpshooter selv, da den egentlig bare er god i starten, du skyter ut en haug med skudd og de første skudda har 100% crit. Etterpå når du aldri en høy nok critt imo, ettersom mengden skudd gjør at du critter iløpet av de neste 3-4 sekundene uansett

Lenke til kommentar

Jeg bruker caltrops kun til å få avstand mellom meg og mobs, selv om jeg bruker 45% dmg runen (ganske ofte, nå er jeg på 80% slow). Min primær skade kommer fra elemental arrow eller chakram, og hatred gen. fra bola (ut NM), i Hell så har jeg gått mer over til Hungering arrow, da det sekundet bola'en bruker på å gi skade er merkbart til tider.

Skulle jeg valgt 15% mer skade eller høyere crit sjanse, så ville jeg nok valgt +15% dmg.

 

Nåværende build: http://eu.battle.net...YTXV!aeT!YaaZZb , kan bytte ut ball lightning med screaming skull mot elite/champs.

 

Edit: Mulig Steady Aim eller Cull The Weak kan være gode erstattere for Sharpshooter.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Føler jeg bruker caltrop traps med dmg så mye at jeg må ha den +100% duration og...en av de andre som jeg ikke husker akkurat nå :p

 

Skulle nesten vært en passive skill å sette i stedet for slot 1 på musa, for jeg bruker bare evasive shot som standard..

 

Noen tipset meg nettopp om Elective mode som gjør nettopp det (mulig å velge selv hvikle skills du vil ha hvor!)

Lenke til kommentar

Hva kjører folk som primary attack på demon hunter? Har kjørt elemental arrow - lightning lenge, og har nå byttet over til nether tentackles. Dette gjør jo enormt med skade, også på bosser, har brukt bola som eksploderer etter 2 sekund med ekstra mye damage, men selv den skader ikke spesielt mye mer enn elemental arrow. Andre tips? Per i dag bruker jeg primary nesten kun til å få opp hatred om jeg går tom.

AtW

Lenke til kommentar

Nether Tentacles er svinbra, ja. Spesielt mot litt store mobs som f.eks Diablo - da går den rett igjennom og hitter flere ganger for 155% dmg per hit. Per i dag så hitter den to ganger på Diablo og 3-4 på Butcher/Azmodan. Ganske drøyt.

 

Ellers går det i en ganske standard build:

 

- Smoke Screen med Lingering Fog. Åpenbart.

 

- Caltrops med Torturous Ground. Ekstremt deilig å stunne elite packs, så du får mer tid til å komme deg unna/bakover mens du fyrer av skudd.

 

- Bat Companion som regel, men akkurat nå Vault med Acrobatics (Acrobatics fordi den er gratis. Vaulter ikke så ofte, så 15 sek CD er greit for å spare disc.)

 

- Preperation med Backup Plan. Føler man må ha denne, spesielt på Inferno.

 

- Hungering Arrow med Puncturing Arrow. En fin hatred-generator.

 

- Elemental Arrow med NT. Denne spammes overalt! :)

 

Man trenger egentlig ikke mer enn èn hatred spender - NT, og èn generator - HA. Resten bør være defensive/traps o.l.

Lenke til kommentar

Kjører selv dette oppsettet:

 

http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#aRXdVj!aYe!YcZYcY

 

Devouring arrow er klart best i mine øyne av runesa på Hungering Arrow. Nether tentacles er selvforklarernde, den ticker flere ganger på mobs og gjør en syk dps på bosser spess.

Smoke med lingering fog er standard.

Har begynt bruke vault pga Diablo Inferno, med rune så jeg slipper ende opp med å tømme meg for disc pga vault spam :> (Bat om jeg ikke har vault)

Prep, brukte 60% liv runa før, men siden vi uansett blir oneshottet inferno ser jeg ikke vits. Backup plan kan være SYKT hendig, kan procce opptil 5 ganger på rad etter egen erfaring :p

Marked for Death er 12% dps, så er en preferanse hos meg :) Runen er superior på bosser, men bruker AoE rune om jeg skulle farme elites.

 

Passives er standard, bortsett fra nr 1 kanskje, men igjen pga Diablo og fordi den er sykt hendig ellers. Sharpshooter er jeg gått litt lei siden jeg bruker 1hx2

 

Currently kommet phase 2 på diablo inferno med 11k liv 30disc 36k dps. Uten Sharp shooter ofc

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat begynt på Inferno, og hadde 20,2k dps og 37,2k hp. Merket fort at det ble hårete, og etter å ha lest litt rundt, forstår jeg det som at dps all the way for demon hunter er det som gjelder. Så fulgte en guide og kjøpte litt på ah (budsjettutgaven). Endte opp med 37,4k dps og 13,2k hp(!).

 

Var veldig skeptisk til så lav hp da jeg skulle ut og teste. Møtte et par elite packs, og ble overrasket over hvor greit det gikk. MEN! Så møtte jeg på en tilsynelatende enkel gruppe. Men disse er slik at når jeg nuker, så tar jeg skaden selv. Og innen 1 sekund er jeg dau. :)

 

Hvordan går jeg frem på denne typen mobs? Har disse elitene denne "moden" alltid på, eller kan man se når de setter den på? Noen tips?

Lenke til kommentar

Har selv brukt evasive arrow som primary gjennom normal og halvveis gjennom nightmare. Er dette helt bak mål som primary skill? Blir fort et voldsomt forbruk at dis pga backrolling, men kombinert med multifire med dis regain pr hit fungerer det overaskende bra.

 

Har selv brukt evasive arrow som primary hate regen med covering fire runen. Enkel og grei AOE og med preparation med 30% mulighet for at cooldown ikke popper, så føler jeg ikke at disc. er ett stort problem.

 

 

dup: mobs med reflect damage er harde ja, spesiellt når man er vandt til å AOEe. Nei, den er alltid på dessverre.

 

Jeg har mye av DPSen min fra caltrops og spike traps og da blir det fort mye skade reflektert tilbake på meg fra flere hold. Prøv å begrense deg til å nuke 1 mob om gangen er vel tipset, slik at du ikke får reflect dmg fra flere mobs. Så burde life regen være nok til å ta imot det meste. av den... i alle fall hos meg.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...