Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg fikk kode inn i kontoen min på den siden jeg bestilte. I "My account" etter de verifiserte kontoen min osv. Betalte via Paypal. Fikk den kanskje 5-7 min etter jeg betalte.

Men ebay funker, gjort det før også, fått på mail osv.

Endret av tc47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, må være US PSN kort. Som jeg har kjøpt og brukt fra i fjor.

EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA

Under one hour until the full #FIFA13 game is released for North American EA SPORTS Season Ticket holders!

:)

Og det blir ikke akuratt det samme norsk tid antar eg.

Skrevet

NÅ skal det games med kompis! Er på forumet i morgen tenker jeg så kan kanskje komme med tilbakemeldign da spørs hvor mye søvn det blir og når jeg står opp! :D Peace out!

Skrevet

Ja, det er bedre, first touch er umulig med dårlige spillere! Den som ville vite om Utd, husker de fleste. Vidic 89, De Gea 80, Rafael var vel 77, rooney 89, RVP 88, Nani 85, Kagawa 83 ( :( ) giggs scholes 80/81, valencia 83, rio 83. Kan sjekke mer senere.

Skrevet

Ja, det er bedre, first touch er umulig med dårlige spillere!

Ja ja. jeg skal kjøpe. Slutt å lokk meg nå. :)

Må bare jobbe noen timer til først, men season ticket i EU er vel ikke tilgjengelig før i ettermiddag?

Skrevet

Noen som har testet om player growth har blitt bedre fra i fjor? Fjorårets versjon var jo veldig statisk der alle regens gikk opp ca 1-2 hver sesong. Fikk ingen stjernespillere før de ble en 28 år gamle...

Skrevet

Ja, det er bedre, first touch er umulig med dårlige spillere! Den som ville vite om Utd, husker de fleste. Vidic 89, De Gea 80, Rafael var vel 77, rooney 89, RVP 88, Nani 85, Kagawa 83 ( :( ) giggs scholes 80/81, valencia 83, rio 83. Kan sjekke mer senere.

Men så er first touch mer realistisk også enn det var på demoen. På demoen syntes jeg alle touch ble dårlige. Nå er det mer slik at de touchene som man blir pressa på, for stor fart også lignende gir dårlig tocuh, som også er realistisk.

For de som synes keeperne kastet kort på demoen. Det er nå fikset.

Skrevet

Godt å høre. Med spillere i verdensklasse regner jeg med at førstetouch skal fungere 99% av gangene med mindre de prøver på noe spektakulært. At tippeligaspillere roter bort ballen er jo ikke mindre enn strålende realistisk, uansett hvor frustrerende det kan bli.

Skrevet

Starter på jobb kl 20 og ikke hjemme før 05.. Gaaah! Sette på nedlastning iallefall, så man får prøvd litt før United match i morra, å jobbe igjen i morra natt kommer til å bli så latterlig hardt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...