Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Noen som veit om et sted man lese hva som er bragdene til VP i år. Hørt at det bare gjelder online i år også, stemmer det?

Kan spille offline også, men da blir det med en annen VP du lager, og de bragdene du oppnår der teller ikke oppmot den proen du har online. Teit oppbygging av bragdene og klumsete å finne frem til siden der bragdene står. Skuffet.

Har noen prøvd VP? Dersom ja, hvordan er det?

 

Nistrist. VP var det eg gledet meg mest til. Kan bare få bragder i Pro clubs (klubbspill sammen med kompiser eller drop in kamper (med andre fra hele verden) som det heter nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forhåndsbestilt "Ultimate Steelbook Edition" hos CDON.no, og hørt at noen andre har betalt 150kr esktra for å få det en uke tidligere. Hva menes med dette, eller hvor er det de har gjort dette?

 

Jeg har forhåndsbestilt denne utgaven:

http://cdon.no/spill/fifa_13_ultimate_steelbook_edition-20932026¤¤¤¤¤

 

Mulig dette er ett spørsmål som har blitt besvart her allerede, men orker ikke leite imellom en så lang tråd.

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på dette altså?

 

Jeg tror det er ulovlig(?) av CDON å ta betalt for å spille tidligere. Du får melde i fra og satse på at CDON mister lisensen til å selge EA spill.

 

Om jeg ga uttrykk for at han hadde skaffet seg dette fra CDON, så beklager jeg. Det var ikke det jeg mente. Hvor han har fått tak i det, veit jeg ikke noe om, men jeg har en venn som var å spilte det hos en som fikk det nå på igår. Han hadde visstnok betalt 150 kr ekstra for å få det en uke tidligere, men jeg vet ikke noe mer enn det.

 

Regner med det bare er den vanlige greia med at en selger i en eller annen butikk gir det til en bekjent, før utgivelsesdato da. Bare fikk inntrykk av at det var gjort på en lovlig måte, så derfor jeg spurte her inne.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Fikk nå beskjed av kameraten min at det hadde blitt kjøpt via xbox live (som jeg forsto det, siden han sa de lasta det ned), og at de hadde fått tilgang klokka 7 igår kveld.

Han har ikke peiling på xbox selv, så derfor blir ting litt usikkert her. Men det var hvertfall ikke noe demo de hadde lastet ned.

 

Om det var en glipp eller ikke, det visste han ikke noe om. Han hadde forstått det som om at denne personen hadde betalt 150 kr ekstra for å få spillet tidligere. De snakket om det på fredag, at de gledet seg til å spille det på Lørdag. Noe de også gjorde, så fort de fikk tilgang klokka 7 igår kveld.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...