Gå til innhold

Amentio-navnet lever videre


Anbefalte innlegg

Mamoz.no gikk jo konkurs / fikk nye eiere for ikke lenge siden ? Har jo vært like mye rot i den gården.

 

Men håper folk er smarte og ser at det er de samme lederne som går igjen i alle disse nettbutikkene. Kunder og staten får lide når konkurs oppstår og så starter de samme folkene opp igjen under samme navn.

 

Stoler seriøst ikke på noen andre enn Komplett.no.

 

Har ikke fått med meg det, har du noe mer info om det?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amentio burde virkelig bare dø nå..

 

Det navnet er vel oppbrukt og utgått på dato. Og siden Webhandel allerede har Deal.no og Mamoz.no, hvorfor ta enda et navn? Med mindre dem ønsker å kjøpe nettopp kunderegister og beholde kunder som ikke har fått med seg problemene.

 

Nei, dette lukter det vondt av.

Lenke til kommentar

Bør hw.no og deres søstersider slette eksisterende kundeerfaringer fra Amentio, eller er dette en fortsettelse på samme bedrift?

 

De bør slette eksisterende kundeerfaringer - da dette er en helt ny/annen bedrift. De kan linke til kundeerfaringer for deal.no og mamoz.no etter ca den 1.7.2010, da personer som er involvert i Webhandel as har vært involvert i de selskapene fra omtrent det tidspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mamoz.no gikk jo konkurs / fikk nye eiere for ikke lenge siden ? Har jo vært like mye rot i den gården.Men håper folk er smarte og ser at det er de samme lederne som går igjen i alle disse nettbutikkene. Kunder og staten får lide når konkurs oppstår og så starter de samme folkene opp igjen under samme navn.Stoler seriøst ikke på noen andre enn Komplett.no.
Har ikke fått med meg det, har du noe mer info om det?AtW

 

Hørte det bare fra bekjente som har jobbet der, var ihvertfall både sjefer og flere ansatte som stakk ihvertfall. Kanskje dem reddet seg i siste liten.

Lenke til kommentar

 

Det er det ikke!. Kunderegisteret er en "verdi" som boet sitter på og i realiteten kan selge til hvem som helst.

 

Men slik jeg forstår det har Webhandel as ikke kjøpt mer enn domenenavnene - så da burde ingen får eposter fra Webhandel med lokketilbud.

 

Men hvilken verdi har et slikt kunderegister i grunn?

Lenke til kommentar

Amentio burde virkelig bare dø nå..Det navnet er vel oppbrukt og utgått på dato. Og siden Webhandel allerede har Deal.no og Mamoz.no, hvorfor ta enda et navn? Med mindre dem ønsker å kjøpe nettopp kunderegister og beholde kunder som ikke har fått med seg problemene.Nei, dette lukter det vondt av.

For webhandel blir det bare en ekstra portal som linker til deres allerede etablerte datanett. Så det ligger liten nedside for dem.

Lenke til kommentar

Har aldri handlet på mamoz siden det er svindyrt der og amentio har så mye dritt på skogen at navnet er ikke verdt noe lengre

 

Rart det ikke kommer flere databutikker til trondheim, men tipper lale handler på nett..

Er vel mye det at de databutikkene som er har kostnader som lokaleleie, ansatte osv, og dermed ikke klarer å ha lave nok priser til at folk gidder å handle der :).

 

Vi som er igjen får gjøre det vi kan for å tilby det dere kunder ønsker.

 

Hva skjer med butikkene Datakjeden har?

De er stengt og de ansatte har mistet jobbene sine.

Lenke til kommentar

Det er det ikke!. Kunderegisteret er en "verdi" som boet sitter på og i realiteten kan selge til hvem som helst.

 

Men slik jeg forstår det har Webhandel as ikke kjøpt mer enn domenenavnene - så da burde ingen får eposter fra Webhandel med lokketilbud.

 

Men hvilken verdi har et slikt kunderegister i grunn?

 

Fra null til betydelig verdi. Et godt kunderegister brukt på rett måte kan skape betydelig mersalg. I dette tilfellet tror jeg ikke verdien er stor.

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg si jeg har mere tro på f.eks http://rakett1.no/ en amentio.

Ikke fordi rakett1 trenger å være mye bedre men å gå konkurs 2 ganger og beholde amentio navnet er for meg virkelighetfjern.

 

Butikken kunne like godt hete "anders hitler brevik shop" uten at det vil være noe bedre.

Det å sende epost til gamle kunder mener jeg er bortkastet her. Folk forstår det er ugler i mosen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...