Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Newcastle


Aleks

Anbefalte innlegg

Hahaha..post mer er du snill :D

 

Jeg må bare le litt av deg nå. Når City slo United var du fly forbanna. Når Brann89 kom inn i tråden spurte du om han var sur for at Brann rykker ned og at Barcelona har tapt la liga og CL. Du holder på nøyaktig slik som de du hater. Hvorfor?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cisse scorer mål som han scorer 1 av på 10000000 sjanser. De skaper jo ikke en dritt på normale sjanser. De vil mest sannsynlig bli kastrert av City. Det er så fuckings idiotisk at han skal score mål fra en annen verden i samme kamp og mot oss. Jævla typisk at han skal slå så jævlig til også. Kan han ikke bare floppe og bruke 1000 timer på å score. Helvete å urettferdig. Her bruker vi 500 millioner på en spiss som sliter med å treffe mål og Newcastle på en spiller som faen meg treffer helvete og hjem.

 

Såklart eg var sur. United var ræv. Og det med Brann89 må du lese flere ganger for der har du ikke sett rett. Han sa "takk City" og eg spurte hva han takket dem for for at Brann rykker ned eller at Barca ikke tar gull.

 

Det er greit det, men det utartet seg videre. Men jeg skal ikke dra den lenger.

Lenke til kommentar

Hahaha..post mer er du snill :D

 

Jeg må bare le litt av deg nå. Når City slo United var du fly forbanna. Når Brann89 kom inn i tråden spurte du om han var sur for at Brann rykker ned og at Barcelona har tapt la liga og CL. Du holder på nøyaktig slik som de du hater. Hvorfor?

 

Du er virkelig ikke rette fyren til å lære folk om oppførsel.

 

Men dette blir uansett siste post, lykke til :)

Lenke til kommentar

Torres: 7 mål på 44 kampar

Cisse: 13 mål på 12 kampar

 

Jeg skal berømme Cisse om han klarer å holde seg slik til neste sesong også. Til nå har han prestert bedre enn forventet. Uansett, gøy at Torres skal draes inn hver gang det er snakk om mål.

Lenke til kommentar

Haha, ler av folk som klager på at Newcastle spiller defensivt. Sier bare Barcelonakampen :) Noen ganger er det greit å kruse inn på måla du har, alle med litt fotballforståelse forstår dette.

 

Chelsea pressa heller ikke så veldig spør du meg. Hadde ett par gode sjanser og mye ballen, men noe megapress var det ikke.

Newcastle var bedre i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...