Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mai 2012


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Mine innsendte bilder til fotovandringen:

 

5. plass i konkurransen:

 

 

FEO0225.jpg

 

Og resten av røkla:

 

FEO0201.jpg

 

FEO0275.jpg

 

 

Ikke allverden.. men det var nå gøy likevel.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A new view of the Opera!

 

En steikende varm dag på Operabygget i går! 28° i skyggen og et skarpt lys av en annen verden! Fant meg en naturlig hjelper i å se gjennom åpningene i søppelbøtta.

 

Panasonic Lumix DMC-LX5

1/800sec, f/6.3, Iso200, 10mm

post-251380-0-67839600-1337972940_thumb.jpg

Endret av smort1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg ser på deg - og du ser på meg...

 

Denne er fotografert i en en elv i Jalondalen i Spania, og nå er det snart sesong for de herlige øyenstikkerne igjen.

 

Jeg gleder meg til å macrofotografere igjen:-)

 

Canon EOS 50D med Canon EF-S 60mm Macro med mellomring, ISO 200, 1/125s og f/4.

post-275063-0-30698400-1337977101_thumb.jpg

Endret av Sundbofoto
  • Liker 3
Lenke til kommentar

smaken er som baken, hva du syns er upassende bryr jeg meg ikke om ;)

 

 

Det er ikke forventet at fjortiser viser grunnleggende forståelse for etikk & respekt i henhold til etablerte samfunnsnormer - men de fleste "modnes" på normal måte...og derfor er det alltid et håp... ;)

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Du kaller meg fjortis? Fordi jeg tok bilde av en grav? En grav som var pen og velstelt? Skjendet jeg den døde? Jeg håper jeg får en grav som er fin nok til at noen vil ta bilde av den. Hvis de etterlatte vil at jeg skal fjerne bildet, så kan de henvende seg til meg direkte, så skal jeg fjerne det.

Etikk og samfunnsnormer? Er du klar over at kunststudenter ofte får oppgaver i å lage avtrykk av gravsteiner?

Lenke til kommentar

[headstone.jpg]

Passende, synes jeg.

Upassende, synes jeg.

 

smaken er som baken, hva du syns er upassende bryr jeg meg ikke om ;)

Jeg synes det er upassende å poste bilder av gravsteiner. Hva om den person hadde vært din bestefar e.l.?

For min egen del så ville jeg har blitt forbannet hvis noen hadde lagt ut et bilde av en av mine slektningers gravsteiner.

 

Trur dette har vært diskutert før og jeg tror de fleste er enige med meg. Skal man ta bilder av gravsteiner etc. så ta bilder fra baksiden der det ikke står oppført navn osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

trur jeg må ha vært helt fjern når jeg har lest her, trudde du (kelux78) mente at det var upassende at jeg hadde det der "border" greiene på bildet.

 

Så er vel bare å se bort ifra den kommentaren jeg hadde der..

Endret av tomme86
Lenke til kommentar

Det er ikke forventet at fjortiser viser grunnleggende forståelse for etikk & respekt i henhold til etablerte samfunnsnormer - men de fleste "modnes" på normal måte...og derfor er det alltid et håp... ;)

Når vi er på samfunnsnormer og slikt så ligger også noe i at man snakker til hverandre på en hyggelig og ordentlig måte og ikke kaller dem f.eks fjortiser. Til din informasjon så er Dragen 28 år gammel..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Sommeren er ennå her :) Girls gone fishing :)

 

Synes at du har dratt litt vel hardt i spakene. Du har tydelige halo-ringer i himmelen.. :) Litt mindre iver på spakene hadde gjort seg, mener jeg.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...