Gå til innhold

Hva skjuler seg i videoklippene fra Samsung?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer rimelig bra med det jeg tror.

Jeg håper enda at designet kommer til å bli omtrent som avspeilet i ryktet om innkalling rundt 20. Mai, en gang.

 

Men jeg må innrømme at det jeg savner på min nå avdøde S2, er mer internminne. Jeg har rett over 200 apps og ingen plass igjen...

Spesielt med tanke på at apps bare blir større og større...

 

Jeg håper S3 blir så god som mulig, fordi jeg vil ha Note 2 i høst, og den blir sannsynligvis av samme kaliber :-)

Lenke til kommentar

Hvis forbedringene blir noe som Galaxy S -&--#62; Galaxy S2, blir det virkelig noe å vente på.

Liker ironien din. Den største "forbedringen" den gang var vel at de med S2 reduserte batteritiden med ca 20-30% - tviler ikke på at de klarer tilsvarende igjen - så det blir virkelig noe å vente på, ja... ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Jeg tenker vi redder tråden fra å skli ut til den sedvanlige Apple vs. verden. La oss holde oss til å diskutere denne lanseringen.

 

Selv følger jeg med. Det er på tide å bytte ut min tre år gamle mobil til sommeren og S3 er definitivt et navn på listen over de jeg vurderer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stemmer, kom på nå at jeg leste det her på Amobil forrige uke :closedeyes: Men å tro at S III vil ha 2GB or 64 kjerner er fantastisk naivt. Samsung driver tross alt med business, så hva tror dere de må presse inn i S4? Atomreaktor?

 

Nei, jeg tipper 1GB RAM, 4.7" Super AMOLED Plus HD (720p), Quad Cortex A9 + Quad Mali T-604 SOC og 8 MPX kamera.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare dette med at folk snakker om to forskjellige prossessorer, en firekjernet og en tokjernet, hvor den tokjernede skal være best?

 

Først: Hvordan vet man om disse to ifra før? Lanserers mobilprossessorer på samme måte som i desktopverden? For jeg har i hvert fall ikke sett noe om det her på amobil, og har ikke fått det med meg på GSMarena (følger dog ikke ekstremt godt med der).

 

Så: Finnes det noen mobiler med tokjerneren? Og hvis ikke det finnes allerede, hvorfor produseres denne tokjerneren? Hva brukes den til, hvis den ikke brukes i mobiler?

 

Deretter: Hvordan vet dere at tokjerneren yter bedre? Og hvor mye er det snakk om? Betyr dette i praksis at vi kan havne i et slags "kjerneløp" på samme måte som det var et "Megapixelløp" tidligere? Og at dette egentlig er negativt for utviklinga av reell ytelse? Firekjerner må vel uansett være et bedre alternativ i forhold til batteritid?

 

Til sist: Jeg tror nok at Samsung allikevel kommer til å gå for firekjernen... Rett og slett av markedsføringsgrunner. Man kan gjerne si at en tokjerner yter bedre enn alle andre firekjerner, men jeg tror det blir vanskeligere å slå igjennom med det. Og jeg antar at Samsung har ambisjoner om å slå sin egen S2 i totalt antall solgte. Det virker liksom ikke som en større forbedring å gå ifra tokjerne til en bedre tokjerne, når andre går ifra tokjerne til firekjerne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...