Gå til innhold

Vinn betanøkkel til Ghost Recon: Future Soldier (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgende er tatt fra en post fra ubisoft sitt forum: "Ubisoft have just announced that the Ghost Recon Future Soldier multiplayer beta (you know, the one we?ve been going on about for weeks) will kick off tomorrow (19th April 2012) at 2pm GMT. The beta lasts till the 2nd of May for Xbox 360 and PS3.

 

For those of you scratching your heads as to what time that works out for you locally, we have you covered. 2pm GMT works out to the following:

3pm BST (local UK timezone at present)

4pm CEST (local Paris timezone at present)

10am Eastern time

7am Pacific Time

9am Central Time

We hope to see lots of you online for some tactical shooting. Fight Like a Ghost!"

 

Lenke til kommentar

Yay. Da har jeg betanøkkel både til Xbox 360 og PC! :w00t:

 

Hva.

Er det beta til PC også.

 

Jeg fikk noen nøkler pr mail fra ubisoft selv her, men det nevnes kun PS3 / XBOX 360

 

Glem det jeg sa. Leste raskt igjennom mailen jeg fikk fra Ubisoft. Sto hvordan man aktiverte spillet til Xbox 360 via PC; ikke hvordan man aktiverte spillet på PC. Min feil! :p

 

Da har jeg to til Xbox 360, og en kode til PS3, som jeg enda ikke har brukt. Kommer nok til å bruke den ene på Xbox, så hvis det er noen her som vil ha kode, er det bare til å si ifra på PM! Første mann til mølla!

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Spilte det i 5 min før jeg la det fra meg :p Ikke min type spill. Kartene var vel litt mindre enn et call of duty kart og virker som det som er inspirasjonen, blandet inn med en dårlig kopi av R6: Vegas gameplayet uten å få til coversystemet like bra.

 

Regner med du vet hva en beta er? Det er ikke ferdig enda, skal selvsagt ikke være så små map på fullversjonen. Det har allerede blitt sagt at i dette spillet skal det være mye variasjon, store og små map. Coversystemet dårlig? Igjen dette er en beta, et uferdig spill. SPillet blir garantert bedre enn dette her.

Husker når eg spilte den første Beta av BF3, var jo så mye tull og ting som ikke funket.

Lenke til kommentar

Spilte det i 5 min før jeg la det fra meg :p Ikke min type spill. Kartene var vel litt mindre enn et call of duty kart og virker som det som er inspirasjonen, blandet inn med en dårlig kopi av R6: Vegas gameplayet uten å få til coversystemet like bra.

 

Regner med du vet hva en beta er? Det er ikke ferdig enda, skal selvsagt ikke være så små map på fullversjonen. Det har allerede blitt sagt at i dette spillet skal det være mye variasjon, store og små map. Coversystemet dårlig? Igjen dette er en beta, et uferdig spill. SPillet blir garantert bedre enn dette her.

Husker når eg spilte den første Beta av BF3, var jo så mye tull og ting som ikke funket.

 

Ja vet du ? Dem forandrer ikke store deler av spillet i en beta som dette her. Spillet lanseres 22 mai og skal trykkes opp en måned før det igjen. Så det du spiller nå er rimelig ferdig men kan selvsagt patches. Det er flere spillmoduser selvsagt men etter det jeg har sett virker det som Modern Warfare med blanding av R6: Vegas elementer uten at de har gjort det noe bra. R6: Vegas føltes bedre og taktisk enn dette.

Lenke til kommentar

Skifta litt mening om spillet egentlig, jeg spiller ikke slike spill på konsoll vanligvis og avfeiet det litt for fort. Fikk testa et annet kart og lært meg mer gameplay og da ble det egentlig vanvittig morro. Måten man kan bevege seg på og skyte er egentlig dette eneste spillet som gjør riktig. Måten man kan gå sakte i crouch forover mens man kan gi dekning uten at rekyllen blir latterlig overdrevet. Føles veldig nice ut .

 

Har troa på at dette kan bli utrolig bra. Var deilig å ligge i cover, poppe fram med en MP5 og treffe med 2 kuler og motspilleren min er død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...