Gå til innhold

EA annonserer Crysis 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

jeg forstår ikke hvorfor så mange av dere hater crytek for og lage konsoll spill,og ikke spill kun til pc.jeg er så dritt lei og høre på den sytingen som kommer fram en del av dere her på forumet.kansje crytek skulle slutte og lage spill til pc,så ville vi ikke trenge og høre på den sytinga deres.

jeg elsker crysis på pc,kansje det beste fps jeg noen gang har spillt.

synes crysis2 var et utrulig bra spill på pc.har spillt det på 360 også og synes det var utrulig bra der også.

jeg ser at mange av dere vil at crytek,kun skal lage spill som foregår i tropisk setting.jeg var glad når fant ut crysis2 skulle seg vekk fra den tropiske setting.jeg var dritt lei den settingen.

 

jeg synes crysis3 ser meget bra ut,og jeg kommer kommer til og kjøpe det når det kommer ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg forstår ikke hvorfor så mange av dere hater crytek for og lage konsoll spill,og ikke spill kun til pc.jeg er så dritt lei og høre på den sytingen som kommer fram en del av dere her på forumet.kansje crytek skulle slutte og lage spill til pc,så ville vi ikke trenge og høre på den sytinga deres.

jeg elsker crysis på pc,kansje det beste fps jeg noen gang har spillt.

synes crysis2 var et utrulig bra spill på pc.har spillt det på 360 også og synes det var utrulig bra der også.

jeg ser at mange av dere vil at crytek,kun skal lage spill som foregår i tropisk setting.jeg var glad når fant ut crysis2 skulle seg vekk fra den tropiske setting.jeg var dritt lei den settingen.

 

jeg synes crysis3 ser meget bra ut,og jeg kommer kommer til og kjøpe det når det kommer ut

 

Å tro du skal forstå alt i verden kan du bare slutte med med en gang samtidig kan du like gjerne slutte å iritere deg på alt du er u-enig i ellers kan dine dager på forum bli harde og lange. Nå er videre en stor del av poenget med et fora å diskutere, så om du ikke liker det bør du trolig finne på noe annet.

 

Flott at du liker konsoll spill men det er ikke poenget flere kommer med her nå. personelig haddet jeg feks likt å få det jeg forventet når jeg kjøper noe og ikke føle meg lurt i ettertid, Crysis er ikke det eneste spillet som har gått i konsoll klørne for å selge til et bredre publikum de siste årene, dette har jeg brent meg på nok ganger nå så skal aldrig kjøpe et spill blindt pga tittel mer, ikke Crysis 3 heller ikke MaxPayne 3

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Problemet til Crysis og Farcry er akkurat det samme. Begge spillene startet som noe unikt for pc-plattformen. De dro teknologien framover med kart som strekket seg flere kilometer, også i multiplayer. Fysikk helt ned til en liten blomst som beveget seg og med masse kjøretøy inkludert helikopter.

 

Så begynner dem å se at det er masse penger i konsoll, så da må dem begrense spillene og for å gjøre det måtte dem fjerne det som gjorde spillene unike .... teknologien. Borte ble mye av råe fysikken, kartene ble 50x mindre og gameplayet ble langt mer lineært.

 

Ta en titt her på Crysis 1:

 

Mange år siden det kom og likevel 10x bedre enn noen pc spill per dags dato. Dessverre fokuserer utviklere på konsollmarkedet og pc plattformen må lide. PC'er kan ikke kjøre dobbelt så bra grafikk som konsoll, de kan kjøre 100x bedre. Områder som strekker seg flere mil (ref: Arma 2).

 

Lenke til kommentar

Og når ingen kjøpte første Crysis til PC grunnet piratkopiering (http://www.itavisen....c-eksklusivitet) er det ikke rart at de satser på konsoller. Har seg selv å takke.

 

Hei, 2009 vil ha mytene sine tilbake. Crysis og Warhead selde til saman 4,5 millionar (3 + 1,5) kopiar per mai 2011, berre til PC. Ut i frå Yerli sitt, uh, audmjuke overslag, så skulle Crysis 2 selje "tre-fire gongar betre" om det hadde multiplattformrelease. Altså minst 12 millionar (3 x 4). Sist Crytek slapp tal (juni 2011), hadde Crysis 2 selt tre millionar kopiar ... På tvers av tre plattformar.

 

Du har kanskje lagt merke til at Cevat Yerli ikkje har dukka opp i media no og sagt "haha, kva sa eg!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men spørsmålet er nå

Er denne "Prophet" Alcatraz fra Crysis 2 eller er det Prophet som skøt seg selv i starten av Crysis 2?

Om det er den siste så må de ha en fryktelig god forklaring på hvorfor han overlevde med tanke på hvor lenge liket ligger på samme sted i Crysis 2

Alcatraz blir til Prophet allerede i slutten av Crysis2. Og du får man hint om akkurat det gjennom spillet.

Lenke til kommentar
Og når ingen kjøpte første Crysis til PC grunnet piratkopiering (http://www.itavisen....c-eksklusivitet) er det ikke rart at de satser på konsoller. Har seg selv å takke.
Hei, 2009 vil ha mytene sine tilbake. Crysis og Warhead selde til saman 4,5 millionar (3 + 1,5) kopiar per mai 2011, berre til PC. Ut i frå Yerli sitt, uh, audmjuke overslag, så skulle Crysis 2 selje "tre-fire gongar betre" om det hadde multiplattformrelease. Altså minst 12 millionar (3 x 4). Sist Crytek slapp tal (juni 2011), hadde Crysis 2 selt tre millionar kopiar ... På tvers av tre plattformar.Du har kanskje lagt merke til at Cevat Yerli ikkje har dukka opp i media no og sagt "haha, kva sa eg!"

 

Nå var det nesten en million som lastet ned spillet ulovlig - at du kan vise til en lenke forandrer ikke dette - men sannsynligvis ville bare en brøkdel av disse ha betalt for spillet dersom de ikke kunne ha stjålet det.

 

Kan ikke sammenligne Crysis med Crysis 2. To forskjellige spill, som mange har påpekt. Hadde de lansert Crysis på konsoll samtidig som PC-utgaven så hadde det solgt mye mer. Men du må så klart være i stand til å se forbi Crysis her. Det var snakk om hvorfor spill lages til og begrenses av konsoller. CryTek er lei av piratkopiering og lager nå til konsoll for å være i stand til å tjene penger og dermed lage flere spill og jobbe videre med teknologien i fremtiden.

Lenke til kommentar

Alt det der er fint, men tala - realitetene - stemmer ikkje med det du og Cevat Yerli vil skal vere sant. Kvifor eg ikkje kan samanlikne Crysis 1 med Crysis 2 når Yerli sjølv prata om at nettopp "spel som Crysis" ville selje fire-fem gongar så mykje med multiplattform-release, må du nesten forklare.

 

Men om vi godtek det som premiss, så er jo forsåvidt Crysis 1 no tilgjengeleg på XBLA og PSN, utan at det har ført med seg eit skred av nye sal. Crysis 1 utan den teknologiske nedstrippinga som gjekk føre for Crysis 2 og XBLA/PSN-utgåva ville ikkje ha vore mogleg på konsoll, så at det måtte selje meir om det var tilfelle, er ikkje akkurat gitt. Det er meir nærliggande å tru at tala ville vore omtrent der dei er i dag, men fordelt mellom plattformane. Mykje av appellen til Crysis var teknologipusher-gimmicken, som har ein tendens til å sikre spel oppblåste sal på PC.

 

Crysis 1 var forresten profitabelt, så at dei skulle ha vore ute av stand til å tene penger pre-Crysis 2 har eg lite tru på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Folk som meg sitter med oppskriften på "vinner" spill og så blir vi bare ignorert. Ingen som vil høre på forlsget eller at det koster for mye.

 

Eksempler er open world og sandkassespill som er vinnere.

 

Fra A til B spill vil bare dra det ned i sølen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...